Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei ymmärrä, että haluan syödä terveellisesti. Taas pyöritteli silmiään, kun luki kirjoittamani ostoslistan.

Vierailija
02.03.2017 |

Mies tienaa enemmän, koska on töissä. Itse en ole. Tunnen tästä jo tarpeeksi syyllisyyttä, koska en pysty osallistumaan kustannuksiin täysin tasapuolisesti. Suhde ei ole mikään uusi, olemme olleet yhdessä 6vuotta.

Olen nyt sairaana ja kirjoitin ostoslistan, koska mies lähti kauppaan. Mies tarvitsi itse vain muutaman asian ja ne olivat "makaroni, jauheliha, maito".

Kirjoitin sitten mitä itse aion syödä ja ne olivat "kesäkurpitsa, jauheliha, lanttu, punajuuri, tuore mango, mandariini, kiivi, päärynä, tomaatti, kurkku, jäävuorisalaatti, fetajuusto, porkkana"

Se on tosi kiva, että mies pystyy syömään ykstoikkoisesti makaronia, perunaa, pastaa, eineshamppareita ja pizzoja, nakkeja.... Mutta minä en vaan voi enkä edes halua. Ne turvottaa, tulee väsynyt ja ällöttävä olo. Joskus toki syön roskaruokaa itsekin, enkä orjallisesti noudata mitään tiettyä ruokavaliota.

Haluan vain syödä paljon kasviksia, juureksia ja hedelmiä, ei siinä sen kummempaa.

Kysyin, että "No mikäs siinä ostoslistassa noin ihmetyttää?" mies siihen että "NO KUN NÄÄ MAKSAA!", ehdotin jopa että laittaisinko hänen tililleen vähän rahaa kun noin kerta pännii.. Mies siihen että "No ei tartte, älä ota kaikkea tosissaan!"

Nykyään oon aika arka kirjoittamaan ostoslistaa, koska ärsyttää miehen huokailut ja silmien pyöritykset. Uskon että tekee sen tavallaan puoleksi läpällään mutta siltikin ärsyttää..

Otanko vain liikaa itseeni vai onko mieheni moukkamainen?

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas AP nyt on sairastumaan mennyt, vaikka syö niin terveellisesti? Miehen ruokavalio lienee parempi, kun sentään kauppaan kykenee.

Onpa kyllä typerin kommentti ikinä, mikä on tullut palstalla vastaan. Voi pyhä yksinkertaisuus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta punajuuret, lantut ja porkkanathan on tosi halpoja, mitä ihmettä miehesi valittaa?

Miksi miehen pitää ostaa naisen ruuat? Mies ei pärjää pelkillä kasviksilla, joten joutuu ostamaan vielä itselleen ruuat erikseen.

Kyllä sitä jos yhdessä ollaan, voi toisenkin ruuat ostaa. Ja varsinkin jos toinen on sairas. Mistä näitä kommentteja sikiää, että "miksi miehen/naisen täytyy ostaa toisenkin ruuat"..... älytöntä edes olla yhdessä jonkun kanssa, jos  ei sen rakkaimman ihmisenkään eteen ole valmis mitään tekemään.

Vierailija
84/115 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se työtön puoliso sitten saa syödä, te jotka olette sitä mieltä, ettei noin "kalliita" asioita saa työssäkäyvällä puolisolla maksattaa? Sika-nautajauhelihaa, perunaa, porkkanaa ja lanttua? Oikeasti? Olenkohan minä jotenkin turhan höveli sitten, kun mies oli osan viime vuodesta työttömänä enkä ikinä edes ajatellut, etten ostaisi kaupasta hänelle aivan tavallisia elintarvikkeita, koska "mitäs ei loinen maksa itse... Luotan siihen, että jos joskus minä olen meistä se työtön osapuoli, saan edelleen nauttia monipuolisesti eri kasvikunnan tuotteista, sisältäen myös muuta kuin kaikista halvimmat kausijuurekset ja sen kulloinkin edullisemman kausihedelmän, joka maksaa alle euron kilo.

Te jotka noita satokausia huusitte, niin nythän on tosi monen suomalaisittain "eksoottisen" hedelmän satokausi. Verigreippi ja -appelsiini, sharon, persimon, passion, mango, kiivi, ananas, kaikki satokausiruokaa. Esim. XTRAn puolen kilon kiivirasia maksaa Prismassa 1,29 euroa. Jos joku ei työssäkäyvänä pysty tuollaista ostamaan, niin on kyllä paska työ, suoraan sanoen. 

En tiedä oletko tyhmä vai provo.

Kiivejä voi syödä vaikka 10 kiloa ilman että niistä menee nälkä. Ne kun on pelkkää vettä.

Tuota kun ei näytä tajuavan kaltaisesi kasvis ja hedelmä huutelijat.

Vierailija
85/115 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tienaa enemmän, koska on töissä. Itse en ole. Tunnen tästä jo tarpeeksi syyllisyyttä, koska en pysty osallistumaan kustannuksiin täysin tasapuolisesti. Suhde ei ole mikään uusi, olemme olleet yhdessä 6vuotta.

Olen nyt sairaana ja kirjoitin ostoslistan, koska mies lähti kauppaan. Mies tarvitsi itse vain muutaman asian ja ne olivat "makaroni, jauheliha, maito".

Kirjoitin sitten mitä itse aion syödä ja ne olivat "kesäkurpitsa, jauheliha, lanttu, punajuuri, tuore mango, mandariini, kiivi, päärynä, tomaatti, kurkku, jäävuorisalaatti, fetajuusto, porkkana"

Se on tosi kiva, että mies pystyy syömään ykstoikkoisesti makaronia, perunaa, pastaa, eineshamppareita ja pizzoja, nakkeja.... Mutta minä en vaan voi enkä edes halua. Ne turvottaa, tulee väsynyt ja ällöttävä olo. Joskus toki syön roskaruokaa itsekin, enkä orjallisesti noudata mitään tiettyä ruokavaliota.

Haluan vain syödä paljon kasviksia, juureksia ja hedelmiä, ei siinä sen kummempaa.

Kysyin, että "No mikäs siinä ostoslistassa noin ihmetyttää?" mies siihen että "NO KUN NÄÄ MAKSAA!", ehdotin jopa että laittaisinko hänen tililleen vähän rahaa kun noin kerta pännii.. Mies siihen että "No ei tartte, älä ota kaikkea tosissaan!"

Nykyään oon aika arka kirjoittamaan ostoslistaa, koska ärsyttää miehen huokailut ja silmien pyöritykset. Uskon että tekee sen tavallaan puoleksi läpällään mutta siltikin ärsyttää..

Otanko vain liikaa itseeni vai onko mieheni moukkamainen?

No ihan samaa kuule meillä. Minkäs teet? Täytyy itse koittaa sitten tienata rahat kunnon ruokaan. Kuolkoon verisuonitauteihin tuokin ukko.

Meillä ostaa kyllä juuri kitinän jälkeen, mutta itse ei niitä syö juuri näyttääkseen, että selviää perunalla ja jauhelihalla.

Sama vaatteissa, kulkee vanhoissa röntteissä ja kengissä. Eihän hän tarvi uusia vaatteita, kuten minä.

Samoin alkoholi, hän ei juo ja minä tykkään juoda viiniä. Pääsee naukumaan siitäkin..

Välillä tuntuu että olen vankina. Siksi kouluttaudun nyt uudelleen.

Mikä hemmetin vanki se on että joutuu kustantamaan OMAT rahansa. Sinun kaltaiset loiset pilaa kaikkien naisten maineen. Eletään miehen rahoilla kun itse olet täysin kykenemätön luuseri joka ei osaa töitä tehdä.

Vierailija
86/115 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee siten, että kun mieheni käy kaupassa, niin hän ostaa ihan mielellään kaiken mitä listassa on. Minä olen sen listan laatinut, koska minä olen se, joka laittaa ruuan. Hän tuo kaupasta todella mielellään, ja jopa oma-aloitteisesti, paljon erilaisia kasviksia ja hedelmiä, eikä koskaan ole valittanut, vaikka hän maksaa aina kaikki ruokaostokset. Vannoutuneena lihansyöjänä pitää myös kasvisruuista, ja on tyytyväinen tekemiini ruokavalintoihin. Olisi hirveätä olla sellaisessa parisuhteessa, jossa toinen määräisi mitä kaupasta ostetaan.

Vierailija
87/115 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa tälläset ämmät, mitä tämä palsta on täynnä. Ollaan itse muka niin vitun täydellisiä pikku prinsessoja, että on näköjään vara haukkua toisia. Mitäs te täydelliset naiset sitten syötte, jos AP:n mainitsemat hedelmät on täyttä paskaa ja etenkin ton mangon on moni ottanu silmätikuksi?

Vittu se mango ei ole mikään ihmeellinen jumalan kaltanen asia jota täytyy niin ihmetellä jos joku sellasen haluaa ostaa. 

Kasvikset, juurekset, marjat ja hedelmät ovat terveellisiä ja todellakin arvostan ihmisiä, jotka syövät hyvin, ravitsevasti ja terveellisesti, siinä ei ole mitään helvetin mollattavaa eikä noiden syöminen ole mitään turhanpäivästä hifistelyä. 

Ihan sama mitä täällä verenimijöiden palstalla sanoo syövänsä, aina akat hyökkää kimppuun arvostelemaan, mollaamaan, haukkumaan, kritisoimaan, kiusaamaan, kun ite ollaan muka niin paljon parempia ihmisiä kaikinpuolin että voi hellanlettas sentään!

Se ei kelpaa arvon neideille, jos sanoo syövänsä hamppareita, pizzaa, perunaa, makkaraa, nakkeja, makaronilaatikkoa, kaalilaatikkoa, hernekeittoa. Hyi hyi kuinka epäterveellistä sontaa "TOIVOTTAVASTI SINULLA EI OLE LAPSIA!" ym ym diipadaapa!

Eikä sekään ole hyvä, jos sanoo syövänsä vaikka sitä saatanan mangoa, kesäkurpitsaa, mandariinia ja punajuurta.

En tiedä, mitä helvetin koivunkuorta ja pikku kiviä te muut sitten järsitte, kun normaali, tavallinen ruoka on teille kuin kirosana!

On kyllä armottoman köyhää sakkia palsta täynnä, jos AP:n mainitsemien tuotteiden ostaminen on teidän mielestä niin käsittämättömän kallista! 

Vierailija
88/115 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kyllä paha olo tätä palstaa lukiessa. Ketjut ovat täynnä vihaa kanssaihmisiä kohtaan, rankoin lausein tuomitaan jokainen jonka elämäntyyli poikkeaa yhtään omasta. (naiset, miehet, työttömät, köyhät- toisista puhutaan kuin heillä ei olisi ihmisarvoa ollenkaan)...

Vierailija
89/115 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen työtön ja maksan kyllä itse ruokani ihan aina. Voin syödä mangoa tms koska en käytä rahaa mihinkään muuhun. Mango on yleensä kovin kallista ja aloituksesta sai aika koppavan kuvan. On eri asia pyytää kuin vaatia/olettaa että toinen maksaa/ostaa. Kyllä itseäni ainakin ottaisi päähän jos mies vaatisi jotain erikoisuuksia jatkuvasti. Esim mangosta jää aika vähän syötävää ja ostan itse sen mielummin pakkasesta.

Mielestäni miehesi käytös ei myöskään ole mukavaa. Minua ainakin haittaa muutenkin käyttää toisen rahoja ja jos olisi vielä tuollaista... kuitenkin sinä kerroit myöhemmin että olet maksanut miehen juttuja niin todellakin sitten voit pyytää mangoja yms! Eri asia jos ihan loisena olisit ja ruokavaliosi olisi pelkästään mieheltä pois. Ruokavalio on tärkeää eikä tuossa nyt kyllä mitään hirveän ihmeellistä ole. Sano miehelle että sinulle tulee pahamieli. Oma poikaystäväni ei ainakaan ikinä haluaisi että tuntisin noin vaikka yleensä käsken hänen päättää etten tuhlaa hänen rahojaan. Nykyään ollaan kuitenkin suht samalla tasolla rahallisesti. :)

Vierailija
90/115 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa tälläset ämmät, mitä tämä palsta on täynnä. Ollaan itse muka niin vitun täydellisiä pikku prinsessoja, että on näköjään vara haukkua toisia. Mitäs te täydelliset naiset sitten syötte, jos AP:n mainitsemat hedelmät on täyttä paskaa ja etenkin ton mangon on moni ottanu silmätikuksi?

Vittu se mango ei ole mikään ihmeellinen jumalan kaltanen asia jota täytyy niin ihmetellä jos joku sellasen haluaa ostaa. 

Kasvikset, juurekset, marjat ja hedelmät ovat terveellisiä ja todellakin arvostan ihmisiä, jotka syövät hyvin, ravitsevasti ja terveellisesti, siinä ei ole mitään helvetin mollattavaa eikä noiden syöminen ole mitään turhanpäivästä hifistelyä. 

Ihan sama mitä täällä verenimijöiden palstalla sanoo syövänsä, aina akat hyökkää kimppuun arvostelemaan, mollaamaan, haukkumaan, kritisoimaan, kiusaamaan, kun ite ollaan muka niin paljon parempia ihmisiä kaikinpuolin että voi hellanlettas sentään!

Se ei kelpaa arvon neideille, jos sanoo syövänsä hamppareita, pizzaa, perunaa, makkaraa, nakkeja, makaronilaatikkoa, kaalilaatikkoa, hernekeittoa. Hyi hyi kuinka epäterveellistä sontaa "TOIVOTTAVASTI SINULLA EI OLE LAPSIA!" ym ym diipadaapa!

Eikä sekään ole hyvä, jos sanoo syövänsä vaikka sitä saatanan mangoa, kesäkurpitsaa, mandariinia ja punajuurta.

En tiedä, mitä helvetin koivunkuorta ja pikku kiviä te muut sitten järsitte, kun normaali, tavallinen ruoka on teille kuin kirosana!

On kyllä armottoman köyhää sakkia palsta täynnä, jos AP:n mainitsemien tuotteiden ostaminen on teidän mielestä niin käsittämättömän kallista! 

Ehkä palstalaisilla on varaa ostaa mangoja, mutta eikö sinusta ole vähän häikäilemätöntä maksattaa parisuhdekumppanillaan kaikenlaisia "turhia" ja kalliita ruokia, kun on itse työttömänä?

Vierailija
91/115 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä palstalaisilla on varaa ostaa mangoja, mutta eikö sinusta ole vähän häikäilemätöntä maksattaa parisuhdekumppanillaan kaikenlaisia "turhia" ja kalliita ruokia, kun on itse työttömänä?

En ole tuo ylempi kirjoittaja, mutta mitä ihmeen maksatusta se on, kun kyse on omasta kumppanista ja AP sanoi että maksaa muita menoja?? En käsitä teidän palstalaisten asennetta. Miksi ihmeessä muuttaa edes yhteen, jos se on noin vaikeaa??

En itsekään näe tuossa mitään turhaa ja kallista ruokaa.. Hohhoijaa..

Vierailija
92/115 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole näköjään pistänyt merkille AP:n aloitusviestissä sitä, että AP kysyi mieheltään, laittaisiko hän miehen tilille vaikka rahaa jos miestä kerta näppii se kun joutuu ostamaan ruokaa.

Mies ei ollut halukas ottamaan rahaa vastaan. Jos miestä oikeasti asia vituttaa, niin ottaisi ystävällisesti rahan vastaan eikä uikuttaisi. Jos ei ole tuon verran munaa sanoa suoraan että en halua ostaa sulle ruokaa (jos ei oikeesti halua!) niin omapa on vikansa.

Ei tässä kukaan mikään ajatusten lukija ole.

Vierailija
93/115 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta terveys on melkeinpä tärkein asia elämässä, koska todella monesta muusta asiasta ei voi nauttia jos ei ole terve. Siksi monipuolinen ruokavalio on tärkeää, eikä purkista saadut vitamiinit ole niin hyviä kuin ruuasta saadut, koska esim. hedelmissä ja kasviksissa on paljon muitakin hyviä aineita kuin pelkät vitamiinit; kaikkea ei edes vielä tiedetä, saati osata laittaa purkkiin pilleriksi.

Meillä ostetaan ja syödään monipuolisesti hedelmiä ja vihanneksia ympäri vuoden, melkein hintalappuun katsomatta, ja lapsikin on tästä syystä oppinut syömään melkein mitä vain, ja niin kummalta kuin kuulostaakin, taaperon herkkuruokaa ihan oikeasti ovat tummat viinirypäleet ja porkkanapalat, ja hän ei todellakaan tykkää esim. jäätelöstä, suklaasta tai leipomuksista, vaikka niitäkin on silloin tällöin saanut maistaa (ja me vanhemmat kyllä tykätään herkuistakin!)

Mies söi melko yksipuolisesti ennen minua, ja meinasi alkuun vähän pihistellä ruokakaupassa, mutta maisteltuaan mun kokkailuja oli itsekin sitä mieltä, että hyvä ruoka on yksi suurimmista nautinnoista elämässä plus pitää kropan terveenä.

Vierailija
94/115 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on just tosi ärsyttävää. Mäkin tykkään ostaa kesäisin marjoja aina sillon tällöin, niin mies on muutaman kerran valittanut, että ne on kalliita. Sitten ite ostaa karkkia samalla hinnalla.

95/115 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa nyt hyvät ihmiset ruokanne itse, niin ei tarvitse valittaa. Mikä siinä on niin vaikeaa? Jos itse olisin työtön, niin en todellakaan pyytäisi vaimoani tuomaan kaupasta hänen rahoillaan jotain kalliita vihanneksia. Mielummin tappaisin itseni. Kesällä kävisin marjassa ja talvella söisin niitä pakkasesta. Jos loppuisivat kesken, niin ostaisin kauden tuotteita esim. tarjouksesta euron kilo vähän isompia satseja kerralla.

Vierailija
96/115 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailijax kirjoitti:

Ostakaa nyt hyvät ihmiset ruokanne itse, niin ei tarvitse valittaa. Mikä siinä on niin vaikeaa? Jos itse olisin työtön, niin en todellakaan pyytäisi vaimoani tuomaan kaupasta hänen rahoillaan jotain kalliita vihanneksia. Mielummin tappaisin itseni. Kesällä kävisin marjassa ja talvella söisin niitä pakkasesta. Jos loppuisivat kesken, niin ostaisin kauden tuotteita esim. tarjouksesta euron kilo vähän isompia satseja kerralla.

Tässä kertoo elämästään Herra X jonka mielestä hyvä illallinen on HKn sininen uuniin ja kauden vihanneksiksi Euroshopperin ranskikset...

Itse en voisi kuvitellakaan olevani miehen kanssa, joka olisi ruokarajotteinen tyyliin makaronilaatikko ja nakit ja muusi käy. Ruokailu on tärkeä osa perheen arkea ja ruoanlaitto kuuluu mielestäni jakaa - ja molemmat tekee sitten omia suosikkejaan ja molemmat syö niitä yhdessä (meillä tosin usein kokataan yhdessä -mies valmistaa lihan/kalan ja minä teen kasvispuolen) .

Ja nuo APn listan jutut eivät ole mitään kalliita ja eksoottisia erikoisuuksia - nehän on ihan perusruoka-aineita, ja hedelmä on hyvä välipala. Ihmeen nipoilua sun mieheltä AP !

Vierailija
97/115 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se vika on miehessäsi. 

Tuli mieleen eräs kauppareissu kun sanoin miehelleni että: "Ja sitten vois hakea jotain hedelmiä." Mies: "No eiks meil just ollu hedelmiä?"  Vastasin: "No joo, viikko sitten oli. Ei ole enää."  Mies. "Niin?"  

Ei ymmärrä että joka päivä olisi hyvä syödä jotain rehuja. 

Nykyään ei hirveästi urputa enää, teinpä tuossa viime viikolla kasvisruokaa. No kyllä se vähän nyrpisteli nokkaansa mutta söi kuitenkin ja kehui hyväksi ottaen huomioon että on kasvisruokaa. :D 

Vierailija
98/115 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailijax kirjoitti:

Ostakaa nyt hyvät ihmiset ruokanne itse, niin ei tarvitse valittaa. Mikä siinä on niin vaikeaa? Jos itseolisin työtön, niin en todellakaan pyytäisi vaimoani tuomaan kaupasta hänen rahoillaan jotain kalliita vihanneksia. Mielummin tappaisin itseni.

Tää ei kuulosta enää hirveän terveeltä😂

Mikä siinä nyt on monen mielestä niin hirveän tuomittava, että toinen saman perheen jäsen pyytää ostamaan jotain niillä OMILLA RAHOILLAAN?

Jokainen toki tavallaan, en minä sillä, mutta meillä ainakin on ihan normaalia, että se joka lähtee käymään kaupassa, melko usein lähtiessään kysäisee, että tuleeko mieleen jotain muuta tai tarviitko sä jotain tiettyä asiaa. Tai kotiin jäävä huikkaa, että tuotko vielä sitä tai tätä.

Vierailija
99/115 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailijax kirjoitti:

Ostakaa nyt hyvät ihmiset ruokanne itse, niin ei tarvitse valittaa. Mikä siinä on niin vaikeaa? Jos itseolisin työtön, niin en todellakaan pyytäisi vaimoani tuomaan kaupasta hänen rahoillaan jotain kalliita vihanneksia. Mielummin tappaisin itseni.

Tää ei kuulosta enää hirveän terveeltä😂

Mikä siinä nyt on monen mielestä niin hirveän tuomittava, että toinen saman perheen jäsen pyytää ostamaan jotain niillä OMILLA RAHOILLAAN?

Jokainen toki tavallaan, en minä sillä, mutta meillä ainakin on ihan normaalia, että se joka lähtee käymään kaupassa, melko usein lähtiessään kysäisee, että tuleeko mieleen jotain muuta tai tarviitko sä jotain tiettyä asiaa. Tai kotiin jäävä huikkaa, että tuotko vielä sitä tai tätä.

Ap sanoi, että ei pysty osallistumaan kustannuksiin tasapuolisesti, joten on vähän outoa, ettei kuitenkaan ole valmis syömään halvempia kasviksia mangojen yms. sijaan.

Vierailija
100/115 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailijax kirjoitti:

Tässä kertoo elämästään Herra X jonka mielestä hyvä illallinen on HKn sininen uuniin ja kauden vihanneksiksi Euroshopperin ranskikset...

Itse en voisi kuvitellakaan olevani miehen kanssa, joka olisi ruokarajotteinen tyyliin makaronilaatikko ja nakit ja muusi käy. Ruokailu on tärkeä osa perheen arkea ja ruoanlaitto kuuluu mielestäni jakaa - ja molemmat tekee sitten omia suosikkejaan ja molemmat syö niitä yhdessä (meillä tosin usein kokataan yhdessä -mies valmistaa lihan/kalan ja minä teen kasvispuolen) .

Ja nuo APn listan jutut eivät ole mitään kalliita ja eksoottisia erikoisuuksia - nehän on ihan perusruoka-aineita, ja hedelmä on hyvä välipala. Ihmeen nipoilua sun mieheltä AP !

Mistä sinä tiedät mitään minun elämästä ja minun ruokavaliosta. Voi Ziisus sentään. Tämän aamun ruoka: Kaurapuuro ja siinä lisukkeina mustikoita (itse poimittuja), voi silmä, heraproteiinia ja luomu-kevyt

maitoa (ei mitään värjättyä kuraa). Aterian hinta ehkä 50 senttiä? Ja taatusti on terveellistä.