Eikö teitä haittaa olla hiusten värjäyskierteessä?
Eikö ole aika inhottavaa joka kuukausi värjätä juurikasvu piiloon? Kallistakin se on etenkin kampaamoissa.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Haittaa. En värjäiskään jos en ois alkanut harmaantuun kolmekymppisenä. Sitten lopetan kun olen sopivan ikäinen harmaisiin hiuksiin.
Joskus harmaa hius voi näyttää kyllä aikas mageelta nuorellakin ihmisellä. Esim. Stacy London, jolla on ollut harmaa hiussuortuva 11-vuotiaasta asti (psoriasiksesta ilmeisesti tullut), on näyttänyt aina tosi upealta harmaista suortuvista huolimatta:
http://1.bp.blogspot.com/_hr3ClxZZ0S0/TBwpxcHZaWI/AAAAAAAAABA/fr-OCoEgR…
Minua häiritsi. Aiemmin vaalensin jo valmiiksi vaaleita hiuksiani. Hiukset ja iho kärsi ja viisi vuotta sitten päätin,että nyt riittää. Paras päätös ikinä.
Minä tykkäsin värjäämisestä tosi paljon. Lopetin kuitenkin koska päänahka alkoi ärtymään.
Meh. Mulla on noin korviin asti maantienvaaleeta juurikasvua, latva harmaanvaalea, ja aina kehutaan ja kysytään onko liukuvärjäys. Nyt en välttämättä enää värjää, tai sit värjään jos siltä tuntuu.
Ei, koska itse saan rentoutua kun pistän hennavärit päähän ja aloitan leffaillan ja juon teetä 😊 eikä maksa paljon ku paketti maksaa alta 5 euroa ja riittää kahteen kertaan 😊