Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä haittaa olla hiusten värjäyskierteessä?

Vierailija
01.03.2017 |

Eikö ole aika inhottavaa joka kuukausi värjätä juurikasvu piiloon? Kallistakin se on etenkin kampaamoissa.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska itse saan rentoutua kun pistän hennavärit päähän ja aloitan leffaillan ja juon teetä 😊 eikä maksa paljon ku paketti maksaa alta 5 euroa ja riittää kahteen kertaan 😊

Vierailija
42/48 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaa. En värjäiskään jos en ois alkanut harmaantuun kolmekymppisenä. Sitten lopetan kun olen sopivan ikäinen harmaisiin hiuksiin.

Joskus harmaa hius voi näyttää kyllä aikas mageelta nuorellakin ihmisellä. Esim. Stacy London, jolla on ollut harmaa hiussuortuva 11-vuotiaasta asti (psoriasiksesta ilmeisesti tullut), on näyttänyt aina tosi upealta harmaista suortuvista huolimatta:

http://1.bp.blogspot.com/_hr3ClxZZ0S0/TBwpxcHZaWI/AAAAAAAAABA/fr-OCoEgR…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsi. Aiemmin vaalensin jo valmiiksi vaaleita hiuksiani. Hiukset ja iho kärsi ja viisi vuotta sitten päätin,että nyt riittää. Paras päätös ikinä.

Vierailija
44/48 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomuuuu<3

Vierailija
45/48 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
46/48 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
47/48 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäsin värjäämisestä tosi paljon. Lopetin kuitenkin koska päänahka alkoi ärtymään. 

Vierailija
48/48 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meh. Mulla on noin korviin asti maantienvaaleeta juurikasvua, latva harmaanvaalea, ja aina kehutaan ja kysytään onko liukuvärjäys. Nyt en välttämättä enää värjää, tai sit värjään jos siltä tuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän