Arvopaperisalkku noussut tänään 13 078 euroa, mites palstalla finanssit noin muuten?
Kommentit (220)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hajuakaan, kun en mä sitä päivittäin seuraa. Täksi vuodeksi tosin ajattelin tehdä seurantaraportti kvartaaleittain, mutta q1 päättymiseen on vielä kuukausi. Omaisuuden suurinpiirteisen arvon tiedän, ja se riittää.
En vaan ymmärrä, miksi kukaan jaksaisi, ehtisi ja viitsisi PÄIVITTÄIN seurata virtuaalikursseja, jos ei treidaa aktiivisesti tai kyttää oikeaa ostohetkeä tietylle osakkeelle. Eikö sulla ole töitä, (muita) harrastuksia tai elämää?
Ei oo töitä, taisin sen tuolla aiemmin jo mainitakkin. Kyttään exittiä ja excel näyttää automaattisesti salkun tilanteen, riittää kun vaan avaa ja katsoo.
Ok, mutta jos et tee kauppaa niin mikä idea noin intensiivisessä seurannassa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi kun salkku on hajautettu kolmeen eri säilytysyhteisöön niin liian vaikeaksi menee päivittäinen seuranta.
Ei sen tartte mennä. Google Docs:lla onnistuu varsin helposti automaattisesti.
No onhan siitä vähän vaivaa, jos kuukausittain merkkailee rahastoja niin ostokurssit/osuudet joutuu joka tapauksessa veivaamaan manuaalisesti. Eri asia jos ei koskaan osta lisää.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko kuvaa?
Tulossa on, haluatko jonkin erityisen tunnisteen siihen. Aijaa.com:ssa voi kirjoittaa jonkin lyhyen kommentin. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko kuvaa?
Tulossa on, haluatko jonkin erityisen tunnisteen siihen. Aijaa.com:ssa voi kirjoittaa jonkin lyhyen kommentin. ap
No kuvaan vaikka paprun pala jossa lukee av ja pvm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hajuakaan, kun en mä sitä päivittäin seuraa. Täksi vuodeksi tosin ajattelin tehdä seurantaraportti kvartaaleittain, mutta q1 päättymiseen on vielä kuukausi. Omaisuuden suurinpiirteisen arvon tiedän, ja se riittää.
En vaan ymmärrä, miksi kukaan jaksaisi, ehtisi ja viitsisi PÄIVITTÄIN seurata virtuaalikursseja, jos ei treidaa aktiivisesti tai kyttää oikeaa ostohetkeä tietylle osakkeelle. Eikö sulla ole töitä, (muita) harrastuksia tai elämää?
Ei oo töitä, taisin sen tuolla aiemmin jo mainitakkin. Kyttään exittiä ja excel näyttää automaattisesti salkun tilanteen, riittää kun vaan avaa ja katsoo.
Ok, mutta jos et tee kauppaa niin mikä idea noin intensiivisessä seurannassa on?
noh, ei se toki välttämätöntä olekkaan, menee harrastuksen ja ajanvietteenkin piikkiin toki.
Tänään noussut 39€. Tosin maanantaina ja tiistaina laski yhteensä 113€, joten syytä vielä nousta tällä viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun salkkuni näyttää +100k tältä päivältä ja jenkkipörssi on vielä muutaman tunnin auki.
Hienoa eli olet sijoittaja. olenkin koittanut ymmärtää miten jenkkiosakkeiden osinkoverotus menee. Avaatko sitä hiukan. onko siinä joku lomake joka tarttee täyttää? mikä lomake?
AP
Ulkomaisten sijoittajien osingot menevät täysimääräisesti USAn valtion hyväksi ellet ano poikkeusta erikseen. Anomus osoitetaan suoraan presidentille, osoitteen löydät whitehouse.gov sivulta. Trump on sanonut että tulee myöntämään näitä anomuksia helposti niin että kannattaa lähettää hänelle se.
Jep, twitterin kautta kannattaa pistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko kuvaa?
Toimisko tämä linkki:
AP
PS: hiukan vierastin kuvan laittamista nettiin, mutta aika kivuttahan se sitten loppuen lopuksi meni vaikka varovainen tartti tietty ollakkin.
Ei tossa näy juuri mitään..... Samoin av ja pvm-lappu pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko kuvaa?
Toimisko tämä linkki:
AP
PS: hiukan vierastin kuvan laittamista nettiin, mutta aika kivuttahan se sitten loppuen lopuksi meni vaikka varovainen tartti tietty ollakkin.
Ei näy kuvaa mulle ainaskaan?
Pappa betalar. Perintöä odotettavissa 1000.000€. Osinkotuloilla elelen. Käykö kateeksi ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko kuvaa?
Toimisko tämä linkki:
AP
Ei näy kuvaa mulle ainaskaan?
Kuva on pieni ja kommenttina on AV ja pvm ja viela kuvan kysyjan kommenttinumero siina alussa
Vierailija kirjoitti:
Pappa betalar. Perintöä odotettavissa 1000.000€. Osinkotuloilla elelen. Käykö kateeksi ap?
Ei se kai multa ole pois
Vierailija kirjoitti:
Uskot vasta kun näkyy salkkunumerot ja nimi, niinkö? Aika veitikka olet kyllä. Jos sulla olis itselläsi Nordnetin salkku ni voisit mennä itse katsomaan miltä yleisnäkymä näyttää ja mitä mainoksia siellä on. Toki saman voi tehdä halutessaan kuka tahansa muukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskot vasta kun näkyy salkkunumerot ja nimi, niinkö? Aika veitikka olet kyllä. Jos sulla olis itselläsi Nordnetin salkku ni voisit mennä itse katsomaan miltä yleisnäkymä näyttää ja mitä mainoksia siellä on. Toki saman voi tehdä halutessaan kuka tahansa muukin.
Olen varsin tietoinen, etta tuohon EUR summan kohdalle saa leikkaa ja liimaa menetelmällä vaikka minkälaisen summan jos haluaa kikkailla eli ei tuo tietenkään 100% todista mitään, mutta ihan mukava harjoitus tuo kuvan linkkaaminen muutenkin. AP
Vierailija kirjoitti:
Tänään noussut 39€. Tosin maanantaina ja tiistaina laski yhteensä 113€, joten syytä vielä nousta tällä viikolla.
Huomista tässä itsekin jännityksellä odottelen. ap PS Onnea sijoituksiin!
Millanen osakepaino. Onko vipua?
Otapa kuva ja linkitä tänne.