Arvopaperisalkku noussut tänään 13 078 euroa, mites palstalla finanssit noin muuten?
Kommentit (220)
Kaksi vanhaa maine coonia pierun hajussa....
Muakin hävettää että kerroin yhden niksipirkan, mutta jos et mun tyylii tajuu se merkkaa et sul ei oo tyylitajuu.
Oman salkun heilunta on usein muutaman miljoonan päivässä. Tänään en tiedä miten menee koska family officen kvantit hoitaa seuraamisen.
Itse olen Costa Ricassa juomassa kokista palmujen alla. Ja vosuja pokaamassa tietenkin. Ovat kyllä paljon nätimpiä kuin suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittaudun lompakkoloiseks ;)
Kiitos tarjouksesta, on jo pari kissaa, mutta ei Maineja kuten joku arveli
Aki ei sulla edes ole paljon rahulia...... Kunhan vaan yrität taas esittää.
Miten "vakavasti masentunut" jaksaa kiinnostua tuollaisesta? :)
Vierailija kirjoitti:
Oman salkun heilunta on usein muutaman miljoonan päivässä. Tänään en tiedä miten menee koska family officen kvantit hoitaa seuraamisen.
Itse olen Costa Ricassa juomassa kokista palmujen alla. Ja vosuja pokaamassa tietenkin. Ovat kyllä paljon nätimpiä kuin suomessa.
Kaikki tuo ja kirjoitat AV palstalla, ei kovin uskottavaa. ap
Sun arvopaperit soveltuu hyvin paskaisen perseesi pyyhkimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Arveltko etten puhu totta vai mistä moinen tuli mieleesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näytä todisteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näytä todisteet.
Voit kysyä jotain hieman vaikeampaa sijoitusasiaa. Samalla voit pohtia aiempaa kommenttiani ystävien määrästä. Jos narrasin osakkeissa ni miksen sitten järkiään tuossakin samalla välttäen vahingoniloisten alapeukuttajien riemun asiassa.
Ei hajuakaan, kun en mä sitä päivittäin seuraa. Täksi vuodeksi tosin ajattelin tehdä seurantaraportti kvartaaleittain, mutta q1 päättymiseen on vielä kuukausi. Omaisuuden suurinpiirteisen arvon tiedän, ja se riittää.
En vaan ymmärrä, miksi kukaan jaksaisi, ehtisi ja viitsisi PÄIVITTÄIN seurata virtuaalikursseja, jos ei treidaa aktiivisesti tai kyttää oikeaa ostohetkeä tietylle osakkeelle. Eikö sulla ole töitä, (muita) harrastuksia tai elämää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näytä todisteet.
Voit kysyä jotain hieman vaikeampaa sijoitusasiaa. Samalla voit pohtia aiempaa kommenttiani ystävien määrästä. Jos narrasin osakkeissa ni miksen sitten järkiään tuossakin samalla välttäen vahingoniloisten alapeukuttajien riemun asiassa.
Missä säilytät salkkuasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näytä todisteet.
Missä säilytät salkkuasi?
No ei ollut erityisen vaikea, Nordnet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näytä todisteet.
Nuo ei kerro mitään vielä pöljä....
Lisäksi kun salkku on hajautettu kolmeen eri säilytysyhteisöön niin liian vaikeaksi menee päivittäinen seuranta.
Vierailija kirjoitti:
Ei hajuakaan, kun en mä sitä päivittäin seuraa. Täksi vuodeksi tosin ajattelin tehdä seurantaraportti kvartaaleittain, mutta q1 päättymiseen on vielä kuukausi. Omaisuuden suurinpiirteisen arvon tiedän, ja se riittää.
En vaan ymmärrä, miksi kukaan jaksaisi, ehtisi ja viitsisi PÄIVITTÄIN seurata virtuaalikursseja, jos ei treidaa aktiivisesti tai kyttää oikeaa ostohetkeä tietylle osakkeelle. Eikö sulla ole töitä, (muita) harrastuksia tai elämää?
Ei oo töitä, taisin sen tuolla aiemmin jo mainitakkin. Kyttään exittiä ja excel näyttää automaattisesti salkun tilanteen, riittää kun vaan avaa ja katsoo.
Okei..... Onnea vaan elämään ja ihmissuhteisiin. :)
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi kun salkku on hajautettu kolmeen eri säilytysyhteisöön niin liian vaikeaksi menee päivittäinen seuranta.
Ei sen tartte mennä. Google Docs:lla onnistuu varsin helposti automaattisesti.
Ei. Siksi leveilen av-palstalla keksityillä sijoitustuotoilla enkä osaa mennä puhumaan niistä asianomaisille palstoille.