Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvopaperisalkku noussut tänään 13 078 euroa, mites palstalla finanssit noin muuten?

Vierailija
01.03.2017 |

-

Kommentit (220)

Vierailija
1/220 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

höh, miksi alapeukkua? uteliaisuus heräsi, en nyt voi sanoa että erityisesti harmittaisi

Vierailija
2/220 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Operoit ilmeisen pienellä salkulla, jospäivittäinen heiunta on noin vähäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/220 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ap ei tosiaankaan yllä tyypillisen av-mamman tasolle.

Vierailija
4/220 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä. Mä ostan merkkejä UFF:n tasarahapäivillä ja myyn ne moninkertaisen hinnoin. Mutta se on win win. Rouva ostaa lapselleen hienon merkin, josta maksaisi kaupassa tai netissä vieläkin enemmän.

Vierailija
5/220 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisessa koosupermarketissa oli falafelit tarjouksessa 79 senttiä pussi. Sain täksi illaksi syötävää. Että sillee ne finanssit meillä.

Vierailija
6/220 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ap ei tosiaankaan yllä tyypillisen av-mamman tasolle.

No juu, mut pakko se on kuitenkin koittaa rimpuilla kun ei oo töitäkään. Toki poikkeuksellisen hyvä päivä tänään, ei salkku muuten olisi kymppiä yhtenä päivänä tietenkään noussukkaan ja ehtii se tuosta vielä jonkun tonnin laskea helposti.

Vierailija
7/220 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikallisessa koosupermarketissa oli falafelit tarjouksessa 79 senttiä pussi. Sain täksi illaksi syötävää. Että sillee ne finanssit meillä.

Onnittelut, meillä ei ole edes varaa käydä K kaupoissa, liiterissä harvakseltaan käydään. AP

Vierailija
8/220 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman salkun kohdalla, tänään on todennäköisesti paras pörssipäivä realisoimaton arvonnousu huomioiden. Päivä toki vielä kesken, mutta nyt on arvonnousua 14 313 euroa.  Mulla on oikestaan vain osakkeita ja koitan minimoida kulut. Siinä säästää vuosien aikana melko paljon. Onko muita napeilla pelaajia kuulolla?

Vierailija
9/220 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Löin vetoo Iivon voitosta 5k €, kerroin oli 7. Voittaa osakeräpellykset kevyesti.

Vierailija
10/220 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun salkkuni näyttää +100k tältä päivältä ja jenkkipörssi on vielä muutaman tunnin auki.

Vierailija
11/220 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

+2 753€

Vierailija
12/220 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun salkkuni näyttää +100k tältä päivältä ja jenkkipörssi on vielä muutaman tunnin auki.

Hienoa eli olet sijoittaja. olenkin koittanut ymmärtää miten jenkkiosakkeiden osinkoverotus menee. Avaatko sitä hiukan. onko siinä joku lomake joka tarttee täyttää? mikä lomake?

AP

Vierailija
13/220 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse plussalla tänään 398€ urheiluvedonlyönnistä

Vierailija
14/220 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa eli olet sijoittaja. olenkin koittanut ymmärtää miten jenkkiosakkeiden osinkoverotus menee. Avaatko sitä hiukan. onko siinä joku lomake joka tarttee täyttää? mikä lomake?

AP

Ulkomaisten sijoittajien osingot menevät täysimääräisesti USAn valtion hyväksi ellet ano poikkeusta erikseen. Anomus osoitetaan suoraan presidentille, osoitteen löydät whitehouse.gov sivulta. Trump on sanonut että tulee myöntämään näitä anomuksia helposti niin että kannattaa lähettää hänelle se.

Vierailija
15/220 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ulkomaisten sijoittajien osingot menevät täysimääräisesti USAn valtion hyväksi ellet ano poikkeusta erikseen. Anomus osoitetaan suoraan presidentille, osoitteen löydät whitehouse.gov sivulta. Trump on sanonut että tulee myöntämään näitä anomuksia helposti niin että kannattaa lähettää hänelle se.

ok, ilmankos on nousua sitten. Oliko sulla tuo 100k tänään nousua hetki sitten vai oliko virtuaalia kuitenkin?

Vierailija
16/220 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla perhettä tai ystäviä ap?

Vierailija
17/220 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse plussalla tänään 398€ urheiluvedonlyönnistä

Valavuori? ;-)

Vierailija
18/220 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun lompakkoloiseks ;)

Vierailija
19/220 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun salkku ekaa kertaa plussalla, 6e!!

Aloitin sijoittamisen viikko sitten.

Vierailija
20/220 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla perhettä tai ystäviä ap?

Itse asiassa hyvä kysymys. Pieni perhe on, mutta ystäväpiiri voisi olla isompikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi