Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paula, 42, järkyttyi Tampereen Kelassa lapusta ovenpielessä "Menkää töihin pummit. Hyvää kevättä toivottaa Kansaneläkelaitoksen väki"

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoamaan pääsee heti, yleisiä vessoja ja vastaavia. Eikö kelpaa?

Vierailija
22/28 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin pummi kirjoitti:

Menisin heti siivoojaksi jos pääsisin. Hakenut olen ainakin 6 eri yritykseen viime kuussa siivoojaksi mutta ei oo tärpännyt. Yhdessä niistä hauista olisi ollut 5 paikkaa. 

Ei tämä ongelma ole sitä että suomalaiset ei viitsi lähteä töihin vaan ongelma on siinä että kun sinne töihin ei pääse. Joka kerta kun hakee niin hakee turhaan. Tuntuu että ihan turhaan kävin koulussa kahdelle alalle kouluttautumassa kun ei kuitenkaan kummallekkaan niistä pääse.. Sama hakea siivoojaksi mutta kun ei sinnekkään pääse. Kyllä nyt tyhmempikin osaa vessan kuurata. 

Edeltävää työkokemusta on jo CV:ssä kun on tehnyt määräaikaisia pätkätuuraus töitä. Muttakun sekään ei ilmeisesti riitä työhakemuksessa.. 

Jos sulla on joku siivous duuni mulle tarjottavana niin joko pääsen maanantaina aloittamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin pummi kirjoitti:

Ei todellakaan pääse.

terv. työtön laikkari

Vierailija
24/28 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin pummi kirjoitti:

Mä en ole päässyt. Asun Turun seudulla, ja täällä en valmistuttuani ole päässyt minnekään siivoamaan, vaikka kuinka olen yrittänyt. Olen ollut suoraan yhteydessä firmoihin puhelimitse ja sähköpostitse, mutta eivät ole huolineet edes hakemustani. Syyksi sanovat sen, että ottavat vain opiskelijoita ja siivousalan ihmisiä, koska valmistuneet työllistyvät muka koulutusta vastaavaan työhön eivätkä pystyisi sitoutumaan. Mitä siis olen tehnyt väärin, kun en kelpaa siivoamaan?

Haluaisin nyt kerrankin kuulla tällaiselta mene töihin -tyypiltä, miten sinne siivoamaan mennään, kun korkeakoulututkinto on valmis.

Vierailija
25/28 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjät on pirun nirsoja palkkauksissaan. Yleensä se menee pärstäkertoimen mukaan. Eli postaa kuva jostain kuumasta pimatsusta niin pääset haastatteluun. 

Vierailija
26/28 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus sattuu joskus. Niin ja aivan varmasti tuo lappu ei ollut mikään "vahinko" . Tai jos joku on sen ikkunaan laittanutkin, niin tiedä sitten miten pitkään tuo ikkunassa on ollut. Asiasta kukkaruukkuun. Ajatelkaapa miten paljon veronmaksajien rahoja oikeasti säästyisi, jos nämä pummit menisivät töihin. Töitä on kuitenkin niin paljon, että ei oikein tekijätkään riitä. Virosta pitää tuoda bussikuskit, marjanpoimijat Thaimaasta, makkaratehtaan ruiskuttajat Puolasta jne jne. Ei vaan työ maita, kun rahan saa ilmaiseksi ja vastiiketta Kelasta.

Entäs somput apina? ne unohdit tykkänään. Nekin voitais hakea itä-helsingistä välillä bylsimästä ja tekeemään jotain ns. työtä yhteiskunnan eteen, mutta ei. Sehän on ra....a

Vierailija
27/28 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lähti nyt 4 hakemusta menemään rakennus purkaajaks ja rakennus apumieheks. Katotaan kun puhelin ei soi ollenkaan vaikka aikaisempaa työkokemusta ja koulutusta alalta on. 

Sit saa taas kuunnella sitä sossupummittelua kun ei mikään työ "kelpaa"

Vierailija
28/28 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela-elli on aika hottis gilf. Kiva aistikas suu.