Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten käytät kiky 6 minuuttisen? Itse olen lisännyt iltapäivään yhden kahvitauon.

Vierailija
28.02.2017 |

Aiemmin pitänyt vain lakisääteiset, eli kahvit aamupäivällä ja ruokatunti puolen päivän aikaan. Nyt pidän kahvitauon myös iltapäivällä.
Lisäksi merkitsen pienetkin työajan ylitykset työvuorototeumaan kun aiemmin olen niistä hieman lipsunut.

t. sh

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2/14 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä oo mutta tuumailisin jos olisi.

Teen kyllä ilman työaikaa nytkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei onnistuisi tuo, työaikaa tulee listätä 30min jollekin yksittäiselle päivälle yhtenä päivänä viikossa, pitäisi mennä asiakastyöhön mutta käytännössä tulee tehtyä "tekemättömiä töitä"... En arvosta yhtään, ei lisää kyllä valmiiksi kuormittuneen sosiaalipuolella työskentelevän ihmisen hyvinvointia tai työtehoa yhtään. Vituttaa vaan. 

Vierailija
4/14 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ennen töistä lähtöä paskalla. Säästän vessapaperikuluissa, kun hoidan toilettiasiat työpaikalla. 

5/14 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn huomattavan pitkällä ja haisevalla paskalla ja ajattelen Sipilää :)

Vähintään 6 minuuttia menee oikein rattoisasti.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
6/14 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me sovittiin työnantajan kanssa, että tulen joka aamu 6 minuuttia aikaisemmin töihin. Olen tullut tähänkin asti, joten mikään ei muutu! :DDD

Vierailija
7/14 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah, meillä tehdään viikonloppuina ylitöinä. Kyllä otti ohimoon olla töissä! Koko viikonlopun vain mietin mitä kaikkea kivaa olisin niilläkin rahoilla tehnyt...

Vierailija
8/14 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin vietän kahvittelemalla T. Lh

Vierailija
9/14 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vessassa.... hmmm... mutta en kakalla :)

Vierailija
10/14 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen Hesaria, juon kahvia tai juoruan kollegojen kanssa. Aika on pieni ja ei muuta ainakaan minun tyhjän täyteisiä päiviä. Tosin on poissa perheeltäni, kun joudun menemään myöhemmällä tai aiemmalla bussilla ja työpäivä pitenee oikeasti puoli tuntia.

Vierailija
11/14 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kikyilyt tehdään ylimääräisenä palkattomana lauantaityönä. Kyseessä erinomaista tulosta tekevä kansainvälinen pörssiyhtiö. Kikyn myötä jousto loppui osaltani täysin, en tee enää minuuttiakaan työtä ilman että merkitsen sen työajanseurantaan (aiemmin tuli tehtyä vähintään useita kymmeniä tunteja vuodessa). On myös muita tapoja ulosmitata aikaa itselleni, jota en aiemmin erittäin tunnollisena työntekijänä tehnyt. Talkoot loppuivat omalta osaltani tähän, koska joustot ovat nähtävästi täysin yksipuolisia.

Vierailija
12/14 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Jo aiemmin kului työpäivästä puolet hengaillessa kun ei ole tekemistä :D 

Vierailija
13/14 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten vastaatte voiko Suomi ottaa VELKAA loputtomiin? Ette taida ymmärtää kokonaisuutta vaan ajatte Suome kriisiin. 

Vierailija
14/14 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

gu kirjoitti:

No sitten vastaatte voiko Suomi ottaa VELKAA loputtomiin? Ette taida ymmärtää kokonaisuutta vaan ajatte Suome kriisiin. 

Miten se liittyy Suomen velanottoon, jos minä yksityisellä sektorilla työskentelevä teen palkatonta talkootyötä loistavaa taloudellista tulosta tekevälle ulkomaiselle työnantajalleni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan