Ymmärtävätkö naiset kuinka paljon vaikeampaa parisuhteen saaminen on miehille?
Vai kuvittelevatko he, että naiset oma-aloitteisesti lähestyvät tavismiehiä samaan tapaan kuin tavisnaisia lähestytään?
Kommentit (652)
Ymmärrän, koska se on hankalaa minullekin eikä minuakaan lähestytä. Mutta turhaanpa minä sen kerron kun et sinä usko.
sinkku N28
Ei ymmärretä, eikä kiinnosta.
🇺🇦🇮🇱
Mitä sillä on väliä ymmärtääkö joku nainen tuollaista? Miten ymmärrys muuttaa tilannetta. Nehän edelleen haluaisivat olla sellaisten miesten kanssa joista ovat kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, koska se on hankalaa minullekin eikä minuakaan lähestytä. Mutta turhaanpa minä sen kerron kun et sinä usko.
sinkku N28
Eli ymmärrät, että jos olisit mies, parisuhteen saaminen olisi vieläkin vaikeampaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinkku N28
Eli ymmärrät, että jos olisit mies, parisuhteen saaminen olisi vieläkin vaikeampaa?
Jäi osa tekstistä pois, eli siis ymmärrän että se on vaikeaa mutta ei vaikeampaa.
Kaffepulla kirjoitti:
Uskon. Empatia jne.
Eivät ymmärrä.
Jokainen on oman onnensa seppä.
Vaikeaa se on naisillekin puhumattomassa pohjolassa.
Olen ihastunut erääseen lähipiirissäni,
mutten uskalla mennä puhumaan...
Entä jos pakahdunkin ahdistukseen ja menen paniikkiin,
kun olen lähellä vierasta ihmistä?
En, en ymmärrä, koska ihan joka kerta, kun heteronainen solmii parisuhteen heteromiehen kanssa, niin myös heteromies saa parisuhteen naisen kanssa. Joten ei, ei mene ymmärrykseeni.
Samalla tavalla kuin keskivertoihminen ymmärtää miltä tuntuu sairastaa haimasyöpää. Eli ei ymmärrä kun se ei kuulu omaan kokemusmaailmaan ja sitä ei siten tule edes ajatelleeksi.
Vierailija kirjoitti:
En, en ymmärrä, koska ihan joka kerta, kun heteronainen solmii parisuhteen heteromiehen kanssa, niin myös heteromies saa parisuhteen naisen kanssa. Joten ei, ei mene ymmärrykseeni.
Niinhän sitä luulisi mutta palstamiesten logiikan mukaan näin ei ole.
Miksi naiset mitään ymmärrä. Onneksi on Axl ja co jotka hoitavat homman puolestani.
Mistä oikein puhette?
T:Akateeminen johtavassa asemassa, tulot 200 000 e/v ja iso kikkeli:)
Sellaista suohirviötä ei olekaan jota ei vongata baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Uskon. Empatia jne.
Naista kiinnostaa ensisijaisesti miehen sosioekonominen asema jolla kohottaa naisen elintasoa.
Vierailija kirjoitti:
Voi pitää paikkansakin, en tiedä, kun en käy baareissa. Missään muualla miehet eivät kyllä lähesty.
Sinkku N28
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Samalla tavalla kuin keskivertoihminen ymmärtää miltä tuntuu sairastaa haimasyöpää. Eli ei ymmärrä kun se ei kuulu omaan kokemusmaailmaan ja sitä ei siten tule edes ajatelleeksi.
Kyllä keskivertoihminen pystyy ymmärtämään asioita, jotka eivät kuulu omaan kokemusmaailmaan.
Tuskin. Naiset kai enemmän ihastuu yhteen, tai muutamaan, mieheen ja ylianalysoi sitten niitä ihan hirveänä. Tavismiehet ymmärtää jossain vaiheessa että tuskin saavat sitä suurta ihastustaan ja että pitää tehdä kovasti töitä ylipäänsä edes jonkun naisen saadakseen, joten alkavat sitten kiinnittää huomiota oikeastaan kaikkiin naisiin. Tästä syystä miehet tavallaan tuntevat naiset paremmin kuin mitä naiset tuntevat miehet, vaikka naisilla taitaa olla enemmän kokemuksia miehistä tai ainakin heidän lähestymisistään kuin mitä tavismiehillä naisista.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtävätkö miehet että naiselle se että vongataan baarissa on ihan eri juttu kuin parisuhteen saaminen? Itseltäni vonkaavat sekä baarissa että deittipalstoilla kaikki 18-vuotiaasta mallipojasta alkaen mutta eipä ole vielä kukaan varteenotettava ollut tositarkoituksella kinnostunut :(
Taas tätä.