Kun tiedetään että aikuiset miehet ja naiset harrastavat seksiä ja seksissä sinään ei ole mitään pahaa tai hävettäväää, niin...
Miksi se sitten on niin kamalaa, jos tällaista toimintaa on tallennettu videolle olkoonkin niin, että toinen seksin harrastajista ei ole tätä tiennyt.
Kommentit (34)
Te olette vain kateellisia Axl:lle, joka osaa elää täysillä itseään säästelemättä!
Miltä sinusta tuntuisi tulla salakuvatuksi harrastaessasi seksiä?
Käyhän kaikki wc:ssäkin, mutta ei sitä silti haluaisi kuvattavaksi ja muille näytettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalta kun minusta tuntuu kun minua "salakuvataan" kymmeniin turvakameroihin joka päivä kaupungilla kävellessäni. Eli ei miltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalta kun minusta tuntuu kun minua "salakuvataan" kymmeniin turvakameroihin joka päivä kaupungilla kävellessäni. Eli ei miltään.
Juu varmaan tuntuisi ihan samalta kun römpsääsi esiteltäisiin muille.
minä taas ihmettelen tätä:
Jos minä menen jonkun tuntemattoman kotiin ja suostun seksiin, niin otan riskin niin raiskauksesta, stalkkerista että salakuvaamisesta. Ei mikään näistä kivalta tuntuisi, mutta pitäähän minun riskit tietää. Enhäk mene New Yorkin keskuspuistoonkaan kävelemään yöllä neljältä yksin, ja valita jälkeenpäin mitä tapahtui.
Naisen pimpillä on hintansa. Yhtäkään miestä ei haittaisi jos seksivideo heistä leviäisi, mutta nainen tietää pimpin arvon ja hyväksikäyttää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvakameroissa sinulla on vaatteet päällä, luultavasti vielä sellaiset, jotka korostavat kroppasi parhaita puolia ja peittävät vähemmän imartelevat. Turvakamerakuvien perusteella kukaan ei arvio ja arvostele ruumiinosiesi kokoa ja muotoa, kommentoi ääntelyäsi tai naura hassulle naamanilmeellesi, kun tulet.
Huono vertailukohta, todella.
Ensinnäkin ällöttää tuo salakuvaaminen, mutta vielä enemmän ällöttää että on mennyt jakelemaan näitä videoita ja kuvia kavereilleen ja naureskelee niitä ihan avoimesti... eikä edes näytä katuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No monille ihmisille seksi on kuitenkin yksityisempää ja intiimimpää kuin kadulla kävely, ja he haluavat itse päättää kenen kanssa sen jakavat. Sen vuoksi näitä muita ihmisiä ei lupaa kysymättä saa tällaisessa tilanteessa kuvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä harrastaessaan ihminen on herkempi kuin kadulla kävellessään. Eivät ihmiset valvontakameroista tai kaupankassalla edessäni seistessään tiedä mistä pidän seksissä, millaiset rinnat minulla on, onko anukseni vaaleanpunainen vai ruskea tai onko minulla vahattu vagina vai ei. Se ei yksinkertaisesti kuulu heille. Heille ei kuulu se, kuinka ääntelen yksityisen nautinnon kourissa tai mitä olen valmis tekemään partnerini nautinnon eteen.
Onko sinun elämässäsi mitään, mitä et haluaisi muiden (ihmisten, joista sinä et välttämättä tiedä mitään tai tietämättäsi vaikka lastesi opettajan) näkevän tai tietävän sinusta? Olisitko sinä valmis kertomaan kaikki salaisuutesi, kaikki ajatuksesi, pankkitilisi saldon, videon siitä kuinka epäonnistuit seksisuorituksessa? Ääninauhan vatsataudistasi?
Ihmiset pitävät eri asioita yksityisinä ja seksi on useimmille ihmisille hyvin yksityinen - vain sen partnerin kanssa jaettava asia. Jos aviomieheni kuvaisi minua sängyssä minun tietämättäni, kokisin tulleeni petetyksi vakavalla tavalla. Yhdessä sovitut asiat erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No monille ihmisille seksi on kuitenkin yksityisempää ja intiimimpää kuin kadulla kävely, ja he haluavat itse päättää kenen kanssa sen jakavat. Sen vuoksi näitä muita ihmisiä ei lupaa kysymättä saa tällaisessa tilanteessa kuvata.
Nyt vähän realismia, kiitos! Nämä Axlin matkaan ja asunnolle löhteneet eivät varmasti ole niitä tavaraansa tarkimmin varjelevia naisia!
Vierailija kirjoitti:
Jos minä menen jonkun tuntemattoman kotiin ja suostun seksiin, niin otan riskin niin raiskauksesta, stalkkerista että salakuvaamisesta. Ei mikään näistä kivalta tuntuisi, mutta pitäähän minun riskit tietää. Enhäk mene New Yorkin keskuspuistoonkaan kävelemään yöllä neljältä yksin, ja valita jälkeenpäin mitä tapahtui.
Sinä saisit toki halutessasi jättää rikosilmoituksen tekemättä, mutta kyllä se ryöstö ja/tai pahoinpitely siellä New Yorkissa rikos silti olisi. Eli jos tuo oli perustelu sille ettei salakuvauksesta saisi rangaista, niin se on kyllä helkkarin huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vähän realismia, kiitos! Nämä Axlin matkaan ja asunnolle löhteneet eivät varmasti ole niitä tavaraansa tarkimmin varjelevia naisia!
No eivät silti ole antaneet lupaa kuvailla ja levitellä videoita ja naureskella heille selän takana. hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä saisit toki halutessasi jättää rikosilmoituksen tekemättä, mutta kyllä se ryöstö ja/tai pahoinpitely siellä New Yorkissa rikos silti olisi. Eli jos tuo oli perustelu sille ettei salakuvauksesta saisi rangaista, niin se on kyllä helkkarin huono.
Jos salakuvaaminen on rikos, niin toki siitä voi rikosilmoituksen tehdä, mutta en ymmärrä, miksi siitä itketään. Uhuu, voi minua pientä uhria!
Tee rikosilmoitus ja kanna oma vastuusi, eli hyväksy riskin seuraukset.
Vierailija kirjoitti:
Samalla järjettömällä logiikalla voisi myös ihmetellä niitä miehiä, jotka valittavat vääristä raiskausilmoituksista... Itsehän lähti naisen mukaan (paitsi, että nainen ottaa riskin näköjään raiskauksen ja pahoinpitelyn lisäksi myös salakuvaamisesta.)
Siitä huolimatta pidän vääriä raiskausilmoituksia yhtä vakavana rikoksena kuin raiskauksia - ja molempia helvetin vakavina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla tavaraansa tarkkaan varjeleva nainen. Tulee ehkä yllärinä, mutta kaikilla ihmisillä on ihan yhtäläinen oikeus yksityisyyteen ja intimiteettiin. Jokainen vetää ne omat rajansa ihan itse, täsmälleen siihen mihin katsoo parhaaksi. Vaikka siihen, että panee koko futisjoukkuetta muttei valmentajaa, tai antaa joka reikää muttei persettä, tai sitten vaikka antaa seksiä yhdenyön hoidolle mutta ei anna kuvata.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla logiikalla otat myös ulos astuessasi riskin joutua väkivallan kohteeksi, lentokoneeseen noustessasi riskin joutua osaksi massamurhaa jne.. Oletuksen kuuluu olla, että LAKIA NOUDATETAAN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla logiikalla otat myös ulos astuessasi riskin joutua väkivallan kohteeksi, lentokoneeseen noustessasi riskin joutua osaksi massamurhaa jne.. Oletuksen kuuluu olla, että LAKIA NOUDATETAAN.
Tavallaan otan riskin, mutta aivan verrannollisia nämä eivät ole. Salakuvaamisessa ei uhata henkeä. Kukaan ei joudu kokemasn siinä kuolemankauhua.
En sanonut, ettei lakia tarvitsisi noudattaa. Ihmettelen sitä, että asiasta itketään jälkeenpäin, kun eivät kestä omaa häpeän tunnettaan.
Juuri siksi että toinen ei ole tiennyt. Tämä tapaus kuvaa hyvin Suomessa esiintyvää naisvihaa. Naisen kehoa hyväksikäytetään naisen tietämättä, ja sitten vielä yritetään häpäistä jakelemalla videoita. Netissä nämä seksiä harrastaneet naiset ja rikoksen uhriksi joutuneet jotkut tuomitsevat ja paheksuvat. Kaikki tsempit ja kunnioitus salakuvauksen kohteiksi joutuneille. Asiaan sekaantuneet miehet, hävetkää! Ei, irtisuhteet ei kerro mitään henkilöstä. Salakuvaus, videoiden jakeleminen ja uhriksi joutuneita naisia vastaan hyökkääminen kertoo.