Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Porkkanasosekeiton ohje?

Vierailija
28.02.2017 |

On porkkanoita ja kookosmaitoa. Miten noista saisi yksinkertaisimmillaan sosekeittoa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kaikki vinkit ylös. Kiitos niistä. Hunajaa esim en kyllä olisi keksinyt... myös sitä on kaapissa vaikka kuinka. Mung-papuja voin kokeilla seuraavalla kerralla. Niitä ei kotona ole.

Vierailija
22/25 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt oikeesti voi olla niin vaikeeta. Kookosmaitoa laitetaan sen verran että keitto on oman mielen makuista ja sopivaa rakenteeltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan kaikki vinkit ylös. Kiitos niistä. Hunajaa esim en kyllä olisi keksinyt... myös sitä on kaapissa vaikka kuinka. Mung-papuja voin kokeilla seuraavalla kerralla. Niitä ei kotona ole.

Kannattaa sitten tosiaan käyttää kuorittuja mungeja. Vihreä kuori tekee keitosta aika ruman näköistä, ei ollenkaan vihreää vaan likaisen harmaata.

Vierailija
24/25 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olen sanonut että se olisi vaikeaa?

Kiitos kaikille asiallisista vinkeistä. Olen just rymsteerannut kaikki kaapit ja yritän nyt vaan tehdä järkevästi kaikki vanhenemassa olevat tarveaineet pois.

Jos joku tarvitsee hyviä käytännön vinkkejä esim gluteenittomaan ruoanlaittoon tai hyviin kasvisruokiin, ne on enemmän mun heiniä.

Ap

Vierailija
25/25 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan yhtä paljon porkkanoita kuin nestettä niin rakenne pysyy hyvänä. Eli mittaa pilkotut porkkanat ja neste. Saa pelkistä porkkanoista hyvää keittoa. Mausteina kookoksen kanssa just chili kurkuma sipulit ja inkivääri toimii mulla.