Peter ja Trevör oli mielikuvituksen tuotetta
Kommentit (53)
Vai että Trevor Byron? Trevor yleensä on mustaihoisen nimi, Byron sukunimenä ei. Tausin itte jo ajat sitten että tää on Akselin alterego. Pikkupoika ei uskalla itse hoitaa asioitaan ja puhua omalla suullaan joten piti kehittää ilkeä kaksonen joka hoitaa ikävät asiat hänen puolestaan .Onko tuo merkki skitsofreniasta vai jakautuneesta persoonallisudesta?
Järkkyy et Kasimir tiennyt varmaan koko tuon ajan, että naisia salakuvataan.Tiennyt että rikos tapahtuu, vaan ei ole hiiskunut yhtään mitään ! Yök.Ja todellinen mulk.u toi Axel oikeesti !
Nyt Kasimirin puhelin soi kellon ympäri kun pikkutytöt haluaa filmitähdiksi.
Hyi helvetti toi Axl sekä ystävänsä Kasmir. Kertoo tuosta Kasmiristakin jotain... Ällöttäviä ukkoja molemmat!
Mitähän mieltä Kasmirin tyttöystävä on miehensä toiminnasta?
Jos mun kaveri lähettelisi mulle tollasia viestejä niin en todellakaan jäis siihen whatsapp-ryhmää. Ihan pimeetä touhua.
Kiva nyt sitten katsoa Tanssii Tähtien kanssa. :( :(
Keiden tuottaja tämä kolmas panorinkiläinen Hank Solo on? Kasmirin ja Sannin ainakin, keiden muiden?
Vierailija kirjoitti:
Kiva nyt sitten katsoa Tanssii Tähtien kanssa. :( :(
Älä katso. Mä en ainakaan katso ohjelmaa missä on limanuljaska, joka ei pysty ymmärtämään miten väärin ton on.
Vierailija kirjoitti:
Vai että Trevor Byron? Trevor yleensä on mustaihoisen nimi, Byron sukunimenä ei. Tausin itte jo ajat sitten että tää on Akselin alterego. Pikkupoika ei uskalla itse hoitaa asioitaan ja puhua omalla suullaan joten piti kehittää ilkeä kaksonen joka hoitaa ikävät asiat hänen puolestaan .Onko tuo merkki skitsofreniasta vai jakautuneesta persoonallisudesta?
Narsismista
Onkohan sillä symppis Nallekarhu-Kasimirilla kaikki tiedostot kopioituna. Niiden äärellä on mukava vatkata tattia läskipoimujen välissä niin että litinä käy. : D
Miten sen Kasmirin tanssipari edes suostuu enää tanssimaan sen kanssa. Itse en naisena suostuisi.
No niin nyt on Kasmir saanu ensimmäiset haippirinki-kommentit instagramiin. Toivotaan, että on sen verran munaa, ettei poistele noita vaan kantaa vastuun.
http://www.iltalehti.fi/viihde/201702282200078052_vi.shtml
Jos alkoholilla oli osuutta illan kuvaamiseen ja oli "hetken päähänpisto", miksi kuitenkin seuraavana päivänä päätti jakaa videon kavereilleen?
Vierailija kirjoitti:
Jos alkoholilla oli osuutta illan kuvaamiseen ja oli "hetken päähänpisto", miksi kuitenkin seuraavana päivänä päätti jakaa videon kavereilleen?
HAHA "hetken päähänpisto" ei ole systemaattista. Paskat on selitykset.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tulee edes mieleen mennä kuvaamaan kaverin panemista. Ei voi olla totta mikä tota vaivaa.
Kasmirin niskaan sataa lokaa (ansaitustikin), mutta missä muiden rinkiläisten nimet?
Kasmiria voi vähän kuumottaa sunnuntaina se live-esiintyminen. Tosin toivon, että siihen mennessä on tehty päätös, että tämä jäi nyt häneltä kesken.
Peter=Kasimir ja Trevör=Axl