Koira kosti, mitä tehdä nyt sen kanssa?
Eli olemme poikaystävän vanhemmilla koiravahtina nyt jo toista viikkoa. Olen tuntenut koiran jo pitkään ja se pitää minusta vaikka yleensä ei pidä perheen ulkopuolisista. No nyt koira on ollut yli viikon meissä jommassa kummas koko ajan kiinni, joten emme ole pystyneet harrastamaan seksiä. Eilen sain tarpeeksi ja häädin koiran makuuhuoneesta hetkeksi että saimme harrasteltua hetken. Koira vähän vikisi oven takana ja tuli innolla takaisin kun avasin oven sille taas.
Kaikki oli hyvin ja tänään aamulla koira oli ihan taas parasta kaveria ja oli koko ajan ihan minun vieressäni. Lähdimme kuitenkin aamupalan jälkeen asioille ja kun tulimme takaisin, oli koira repinyt minun yöhousuni haaroista. Kyseinen koira ei ikinä riko tavaroita ja on jo kahdeksan vuotta, ei siis mistään pentu jyrsimisestä kyse.
En aluksi löytänyt koiraa mistään kun olisin torunut sitä. Hetken päästä löysin sen poikaystävien vanhempien sängyn alta (heilutti häntää ja kuulin tämän äänen) ja toruin sitä housut kädessäni ja "löin" kerran hellästi housuilla koiraa. Meni takaisin sängyn alle ja heilutti häntää koko ajan. Hetken päästä tuli perässäni alakertaan mutta oli todella nöyrää ja häntä koipien välissä vaikka en enää sanonut mitään, ja hetken päästä meni takaisin ylös.
Nyt oli melkein tunnin ylhäällä yksin kunnes tuli alakertaan poikaystäväni viereen sohvalle. Ensin meinasi tulla minun viereen mutta sitten teki u-käännöksen.
Kertokaa viisaammat mitä minun tulisi tehdä koiran kanssa? Kohta olisi minun vuoroni viedä se ulos ja tietenkin toivon että se jättäisi minun tavarani rauhaan... seksiäkin olisi kiva poikaystävän kanssa harrastaa, mutta taitaa jäädä nyt sitten ensi viikkoon....
Kommentit (41)
Onko sillä semmonen pehmyt turkki? Sillä koiralla siis.
Onkohan ne haarat ollu auki jo ennen sen koiran raatelua?
Aika tyypillistä koiran elämää ;)
Meikän entinen mäyräkoira repi 2 metriä tapettia mielenosoituksena ja meikäläisen nähden. Toinen mäykky taas katsoi kylmästi silmiin , jouksi eteen ja veti tortillat.
-
Yrittäkääs ny sopia tuo teidän kolmiodraamanne ;) Hyvin siinä menee jos olet koiraihminen.
-
....taas näitä myrsky vesilasiossa juttuja.
Miksi koira oli sängyn alla ennen tuota ap.n läimäisyä? Jos se ei kuulu sen tapoihin? Miksi käyttäytyi ikäänkuin tajuaisi tehneensä väärin?
Kertokaa, te koira-asiantuntijat. Kiinnostavaa oppia luontokappaleiden psyykestä.
Ai niin - enne seksiä niin anna herkkupala ... siis koiralle - ei miehelle! Mies on toissijainen hunsvotti, mutta koira on ikuisesti ystäväsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiraa ei koskaan rangaista jälkikäteen. Koira ei ymmärrä syy-seuraussuhteita 2 sekuntia pidempään.
Rikkoi kuitenkin ap:n omaisuutta puoli vuorokautta myöhemmin....
Miten tyhmiä olette, koira on viisaampi, kuin moni ihminen ja se haistaa kuka on paha ja kuka hyvä.
Kyllä koira tajuaa ihan kaiken, vaikka ei voikaan puhua - jos puhuisi pyörtyisitte miten paljon se tietää ja tajuaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siellä yöhousujen haaroissa oli hyviä tuoksuja. Ja koira arastelee nyt sinua, kun huitaisit sitä ilman syytä (eikä saa huitoa vaikka olisikin "syy").
Ota iisisti, helli nyt sitä koiraa (jos se enää antaa), sillä on varmasti ikävä omia ihmisiään ja se on hämmentynyt. Eikä koira mene rikki siitä, vaikka se joutuisi vinkumaan joka ilta oven takana tovin. Rauhoittuu varmaan nopeasti.
Kieltämättä huitaiseminen tulee varmaan siitä kun on vahva hevostausta ja läppäisen ns ilmaa jos hevonen koittaa näykkäistä tms. Mutta siis en tätä nyt mitenkään voimakkaasti tehnyt, housut juuri ja juuri osuivat koiraan ja se vain heilutti häntää, kunnes vasta hetken päästä tuli perässä nöyrästi kun lähdin pois.
Meidän kummankin mielestä koira teki ihan tietoisesti tämän, on hyvin fiksu koira nimittäin mutta esim jos ei saa haluamaansa niin pissaa samalla silmiin katsoen jne. Ja siellä lattialla on varmasti ollut useasti likaisia alushousuja eikä ole koskaan niihin koskenut..
Koira tuli äsken syliini ja "annoin anteeksi". AP
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vain haukkuu aloittajaa mutta eivät anna ohjeita, joita hän on tänne tullut kysymään... Minusta on ihan normaalia että koira pidetään oven takana kun harrastetaan seksiä ja jos koira ei ole tehnyt vastaavaa aikaisemmin niin aika selvää että johtui tästä...
Kommentoin tossa aikaisemmin että ehkä koira stressasi kun se suljettiin oven ulkopuolelle kuuntelemaan seksiääniä, jos se on muutenkin vähän stressaantunut, sen isäntäväki on poissa jne. Koiralle vaan paljon huomioo sitten jos se suljetaan ulkopuolelle, tai ajoittaa seksijuttuja vaikka koiran päikkäreitä silmälläpitäen. :)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä teidän seksiäänet stressasi koiraa ja se käyttäytyi oudosti, suljitte sen oven ulkopuolelle eikä se tiennyt mitä tapahtuu. Ja housuissa oli luultavasti vain sinun alapääsi tuoksu tai jotain "lemmennesteitä" ja koira ei voinut vastustaa tuoksua vaan halusi makustella housuja joten ne menivät rikki.
Ja sitten tuo ne eteiseen esille ja on itse piilossa vaikka yleensä tulee iloisesti moikkaamaan. En siis missään vaiheessa käyttäytynyt agressiivisesti, enemmänkin huvitti tilanne ja koitin pari kertaa torua uskottavasti. AP
Olet häiriintynyt. Itse haudot jotain kostoa koiraa kohtaan aveella, ei tervettä. Koira oli vain koiramainen. Älä ikinä lisäänny sen poikaystäväsi kanssa, hän ei kerran osaa olla edes alfa ja sinä kostaisit lapselle esim ruuan pudottamisen lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siellä yöhousujen haaroissa oli hyviä tuoksuja. Ja koira arastelee nyt sinua, kun huitaisit sitä ilman syytä (eikä saa huitoa vaikka olisikin "syy").
Ota iisisti, helli nyt sitä koiraa (jos se enää antaa), sillä on varmasti ikävä omia ihmisiään ja se on hämmentynyt. Eikä koira mene rikki siitä, vaikka se joutuisi vinkumaan joka ilta oven takana tovin. Rauhoittuu varmaan nopeasti.
Kieltämättä huitaiseminen tulee varmaan siitä kun on vahva hevostausta ja läppäisen ns ilmaa jos hevonen koittaa näykkäistä tms. Mutta siis en tätä nyt mitenkään voimakkaasti tehnyt, housut juuri ja juuri osuivat koiraan ja se vain heilutti häntää, kunnes vasta hetken päästä tuli perässä nöyrästi kun lähdin pois.
Meidän kummankin mielestä koira teki ihan tietoisesti tämän, on hyvin fiksu koira nimittäin mutta esim jos ei saa haluamaansa niin pissaa samalla silmiin katsoen jne. Ja siellä lattialla on varmasti ollut useasti likaisia alushousuja eikä ole koskaan niihin koskenut..
Koira tuli äsken syliini ja "annoin anteeksi". AP
Hienoa, että olette taas ystäviä. Kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä teidän seksiäänet stressasi koiraa ja se käyttäytyi oudosti, suljitte sen oven ulkopuolelle eikä se tiennyt mitä tapahtuu. Ja housuissa oli luultavasti vain sinun alapääsi tuoksu tai jotain "lemmennesteitä" ja koira ei voinut vastustaa tuoksua vaan halusi makustella housuja joten ne menivät rikki.
Ja sitten tuo ne eteiseen esille ja on itse piilossa vaikka yleensä tulee iloisesti moikkaamaan. En siis missään vaiheessa käyttäytynyt agressiivisesti, enemmänkin huvitti tilanne ja koitin pari kertaa torua uskottavasti. AP
Se koira vihaa sinua nyt. Poikaystäväsi kannattaisi olla ymsin koiravahtina ja jättää sinut. Kai kerroit kuinka löit hänen vanhempiensa koiraa, koska koira ei antanut teidän nussia vanhempien talossa?
Näin äkkiseltään sanoisin, että koiralle erikoinen tilanne kun omat ihmiset ovat poissa, ja tutut, mutta ei silti ne omat, ihmiset ovat paikalla. Se voi aiheuttaa kaikenlaista tavallisesta poikkeavaa käytöstä. Varsinkin kun koira vaikuttaa aika herkälle.
Teetkö poikaystävänkin kanssa 'rankaisen ja annan anteeksi sitten suutun taas' peliä?
Vierailija kirjoitti:
Meidän kummankin mielestä koira teki ihan tietoisesti tämän, on hyvin fiksu koira nimittäin mutta esim jos ei saa haluamaansa niin pissaa samalla silmiin katsoen jne.
Toisin sanoen, koiraa ei ole koulutettu kunnolla. Se hakee rajojaan. Nyt ankara äksiisi päälle: ei ruokaa, ei lenkille, ei mitään ennen kuin koira istuu ja antaa tassua. Siis joka kerta kun olette menossa ulos, ennen kuin päästät koiran ovesta käskytät sitä, että se muistaa kuka päättää. Ja RIITTÄVÄSTI sitä lenkkiä, koiran kurinpidon ensimmäinen pykälä on liikuntaa, liikuntaa ja liikuntaa.
Koiran asia ei ole osoittaa mieltään millään tavalla yhtään mistään, saati sitten repimällä vaatteita tai kusemalla lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Olet häiriintynyt. Itse haudot jotain kostoa koiraa kohtaan aveella, ei tervettä. Koira oli vain koiramainen. Älä ikinä lisäänny sen poikaystäväsi kanssa, hän ei kerran osaa olla edes alfa ja sinä kostaisit lapselle esim ruuan pudottamisen lattialle.
Haha, en ole mitään kostamssa koiralle vaan kyselin jos joku osaisi antaa asiallisia neuvoja kuinka me kaikki voitaisiin olla onnellisia eikä sama kävisi uudelleen. Ainoa mitä aion nyt tehdä on sulkeä makuuhuoneen ovi kun lähdemme jonnekkin. Niin ja koira on nyt minun kyljessäni kiinni sohvalla. AP
Oikein sulle ap senkin panohullu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se koira vihaa sinua nyt. Poikaystäväsi kannattaisi olla ymsin koiravahtina ja jättää sinut. Kai kerroit kuinka löit hänen vanhempiensa koiraa, koska koira ei antanut teidän nussia vanhempien talossa?
Huoh:D Kyllä nyt ollaan niin dramaattisia, eleen omaisesti läppäisin koiraa hitaalla liikkeellä niin että housut juuri ja juuri edes koskivat koiraa ja toruin päälle. Minun mielestä koira nyt on vain ollut mustasukkainen minua kohtaan kun minä hänet pyysin poistumaan huoneesta, kun ei olla nähty pitkään aikaan ennen tätä vanhempien reissua ja nyt vanhemmat ovat useamman viikon poissa, niin kyllä minä halusin harrastaa seksiä ja poikaystävä myös mutta emme halunneet tehdä sitä koiran edessä. Kyseinen makuuhuone on poikaystävän vanha makuuhuone ja talo ja koira ovat tuttuja minullekkin jo useamman vuoden takaa joten poikaystäväni on kotonaan ja minä lähes kuin kotonani joten kyllä, seksi kuuluu elämäämme kotona ja arjessa.
En siis todellakaan lyönyt koiraa ja olemme kaikki ihan täysin väleissä täällä niin kuin olemme olleet koko ajan. AP
Vierailija kirjoitti:
Oikein sulle ap senkin panohullu!
Kaikkea sitä oppii aaveelta. Eli ottakaas nyt muistiinpanoja, kun olette koiravahtina ( varmaan kissavahti myös menee samaan) niin ette saa harrastaa samaan aikaan seksiä, ihan sama kuinka pitkästä ajasta on kyse tai vaikka olisi kyse vielä ihan omasta sängystä, niin ei! Koiravahti=selibaatti
No mutta edelleen pysyn kannassani että koira ei ole voinut vastustaa tuoksua housuissa. Se on käynyt nuuhkimassa sängyn seksitouhujenne jäljiltä ja löytänyt housusi. Vaikka se ei ikinä rikkoisi mitään niin mielestäni toi ei vaan kuulosta yhtään kummalta ja en ymmärrä miks siellä on tehty tästä aiheesta joku vuosisadan juttu että pitää ihan täältä tulla apua kyselemään.. :D Se on koira, se rakastaa seksi-alapäätuoksuja.