Mies pystyisitkö seurustella naisen kanssa jolla sama nimi kuin äidilläsi tai siskollasi?
Kommentit (15)
"Pannaax, muru?"
"Joo, mutta älä muruttele mua, kutsu mun etunimellä"
"Pannaax, insert siskon nimi"
"Joo, mielelläni"
"Ei kiitos, menetin seisokkini, hyi nyt ajattelen siskoani tai äitiäni"
Voisin mutta harrastettu incestiä siskoni kanssa niin eihän siinä mitään, extra kiihotusta vaan!
Avopuolisollani, siskollani ja äidilläni on kaikilla kaksiosainen etunimi (siis väliviivalla).
Avopuolisoni ensimmäinen nimi on äitini toinen nimi.
Avopuolisollani ja siskollani on sama toinen nimi.
Avopuolisoni ja siskoni kutsumanimi on se ensimmäinen nimi ja äitini kutsumanimi on hänen toinen nimensä. Näin kutsumanimi ei siis kenelläkään ole sama.
Itseasiassa meni varmaan pari kuukautta seurustelun alkua ennen kuin edes tajusin tuon sattuman. Ketään kun ei yleisesti kutsuta koko nimellä.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Entäs kun naisen nimi on sisko?
Ja miehen nimi Veli? Voi miten siitäkin saisi riemua revittyä... ainakin silloin kun Sisko ja Veli menevät naimisiin tai saavat lapsen. Tai jos joku vaikka avaisi vahingossa makkarin oven silloin kun Sisko ja Veli ovat sänkypuuhissa...
En pystyisi seurustelemaan henkilön kanssa joka kirjoittaa "pystyisitkö seurustella" "pystyisitkö seurustelemaan" sijasta. Opettele taivuttamaan verbit oikein!
Minulla on sama nimi kuin miehen siskolla. Alkuun outoa, nyt jo totuttu.
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Entäs kun naisen nimi on sisko?
Ja miehen nimi Veli? Voi miten siitäkin saisi riemua revittyä... ainakin silloin kun Sisko ja Veli menevät naimisiin tai saavat lapsen. Tai jos joku vaikka avaisi vahingossa makkarin oven silloin kun Sisko ja Veli ovat sänkypuuhissa...
Mite lapsi sä olet?
Itselläni on veli mutta jos panisin miestä jonka nimi on Veli niin en ajattelisi veljeäni.
Ohin, mutta olen itse nainen ja seurustellut toisen naisen kanssa, jolla oli sama nimi kuin minulla. Oli kieltämättä hieman outoa. :D
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi seurustelemaan henkilön kanssa joka kirjoittaa "pystyisitkö seurustella" "pystyisitkö seurustelemaan" sijasta. Opettele taivuttamaan verbit oikein!
Ilahduttaa aina kun tekstistä poimitaan se oleellisin asia esiin.
Siskoni järjesti joskus minulle sokkotreffit yhden työkaverinsa kanssa, jolla on sama nimi kuin siskollani. Seurusteltiin muutama kuukausi. Tosin olen aina kutsunut siskoani lempinimellä, joten asia ei tuntunut mitenkään omituiselta.
Vierailija kirjoitti:
Avopuolisollani, siskollani ja äidilläni on kaikilla kaksiosainen etunimi (siis väliviivalla).
Avopuolisoni ensimmäinen nimi on äitini toinen nimi.
Avopuolisollani ja siskollani on sama toinen nimi.
Avopuolisoni ja siskoni kutsumanimi on se ensimmäinen nimi ja äitini kutsumanimi on hänen toinen nimensä. Näin kutsumanimi ei siis kenelläkään ole sama.
Itseasiassa meni varmaan pari kuukautta seurustelun alkua ennen kuin edes tajusin tuon sattuman. Ketään kun ei yleisesti kutsuta koko nimellä.
Paljastusvinkki, sä nussit mutsias, ja kuvittelet, että se on sun puoliso, ja haaveilet, että se on sun sisko.
up! tää on vakava