Koira kosti, mitä tehdä nyt sen kanssa?
Eli olemme poikaystävän vanhemmilla koiravahtina nyt jo toista viikkoa. Olen tuntenut koiran jo pitkään ja se pitää minusta vaikka yleensä ei pidä perheen ulkopuolisista. No nyt koira on ollut yli viikon meissä jommassa kummas koko ajan kiinni, joten emme ole pystyneet harrastamaan seksiä. Eilen sain tarpeeksi ja häädin koiran makuuhuoneesta hetkeksi että saimme harrasteltua hetken. Koira vähän vikisi oven takana ja tuli innolla takaisin kun avasin oven sille taas.
Kaikki oli hyvin ja tänään aamulla koira oli ihan taas parasta kaveria ja oli koko ajan ihan minun vieressäni. Lähdimme kuitenkin aamupalan jälkeen asioille ja kun tulimme takaisin, oli koira repinyt minun yöhousuni haaroista. Kyseinen koira ei ikinä riko tavaroita ja on jo kahdeksan vuotta, ei siis mistään pentu jyrsimisestä kyse.
En aluksi löytänyt koiraa mistään kun olisin torunut sitä. Hetken päästä löysin sen poikaystävien vanhempien sängyn alta (heilutti häntää ja kuulin tämän äänen) ja toruin sitä housut kädessäni ja "löin" kerran hellästi housuilla koiraa. Meni takaisin sängyn alle ja heilutti häntää koko ajan. Hetken päästä tuli perässäni alakertaan mutta oli todella nöyrää ja häntä koipien välissä vaikka en enää sanonut mitään, ja hetken päästä meni takaisin ylös.
Nyt oli melkein tunnin ylhäällä yksin kunnes tuli alakertaan poikaystäväni viereen sohvalle. Ensin meinasi tulla minun viereen mutta sitten teki u-käännöksen.
Kertokaa viisaammat mitä minun tulisi tehdä koiran kanssa? Kohta olisi minun vuoroni viedä se ulos ja tietenkin toivon että se jättäisi minun tavarani rauhaan... seksiäkin olisi kiva poikaystävän kanssa harrastaa, mutta taitaa jäädä nyt sitten ensi viikkoon....
voi luoja mitä koirakuiskaajia täällä on...