Koira kosti, mitä tehdä nyt sen kanssa?
Eli olemme poikaystävän vanhemmilla koiravahtina nyt jo toista viikkoa. Olen tuntenut koiran jo pitkään ja se pitää minusta vaikka yleensä ei pidä perheen ulkopuolisista. No nyt koira on ollut yli viikon meissä jommassa kummas koko ajan kiinni, joten emme ole pystyneet harrastamaan seksiä. Eilen sain tarpeeksi ja häädin koiran makuuhuoneesta hetkeksi että saimme harrasteltua hetken. Koira vähän vikisi oven takana ja tuli innolla takaisin kun avasin oven sille taas.
Kaikki oli hyvin ja tänään aamulla koira oli ihan taas parasta kaveria ja oli koko ajan ihan minun vieressäni. Lähdimme kuitenkin aamupalan jälkeen asioille ja kun tulimme takaisin, oli koira repinyt minun yöhousuni haaroista. Kyseinen koira ei ikinä riko tavaroita ja on jo kahdeksan vuotta, ei siis mistään pentu jyrsimisestä kyse.
En aluksi löytänyt koiraa mistään kun olisin torunut sitä. Hetken päästä löysin sen poikaystävien vanhempien sängyn alta (heilutti häntää ja kuulin tämän äänen) ja toruin sitä housut kädessäni ja "löin" kerran hellästi housuilla koiraa. Meni takaisin sängyn alle ja heilutti häntää koko ajan. Hetken päästä tuli perässäni alakertaan mutta oli todella nöyrää ja häntä koipien välissä vaikka en enää sanonut mitään, ja hetken päästä meni takaisin ylös.
Nyt oli melkein tunnin ylhäällä yksin kunnes tuli alakertaan poikaystäväni viereen sohvalle. Ensin meinasi tulla minun viereen mutta sitten teki u-käännöksen.
Kertokaa viisaammat mitä minun tulisi tehdä koiran kanssa? Kohta olisi minun vuoroni viedä se ulos ja tietenkin toivon että se jättäisi minun tavarani rauhaan... seksiäkin olisi kiva poikaystävän kanssa harrastaa, mutta taitaa jäädä nyt sitten ensi viikkoon....
Kommentit (41)
Tarvii varmaan nyt siellä poikaystävän vanhemmilla, poikaystävän vanhempien sängyssä harrastaa sitä seksiä. Hohhoh on teilläki nyt ongelmat. Olette siellä " lapsenvahtina" yrittäkää nyt hetki pitää ne näppinne erossa toisistanne.
Koiraparka :( toivottavasti et koskaan ota omaa koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Tarvii varmaan nyt siellä poikaystävän vanhemmilla, poikaystävän vanhempien sängyssä harrastaa sitä seksiä. Hohhoh on teilläki nyt ongelmat. Olette siellä " lapsenvahtina" yrittäkää nyt hetki pitää ne näppinne erossa toisistanne.
Ihan poikaystävän omassa sängyssä harrastettiin ja ollaan täällä kolme viikkoa... AP
Vierailija kirjoitti:
Koiraa ei koskaan rangaista jälkikäteen. Koira ei ymmärrä syy-seuraussuhteita 2 sekuntia pidempään.
Rikkoi kuitenkin ap:n omaisuutta puoli vuorokautta myöhemmin....
Vierailija kirjoitti:
Koiraparka :( toivottavasti et koskaan ota omaa koiraa.
No ei kauhean paralta vaikuttanut kun tietoisesti noin teki. Ja minulla on kyllä omakin koira. AP
Harrastakaa seksiä suihkussa, ei kai koira sinne tule.
Sulla ei varmaan oo paljoo kokemusta koirista? Koirat järsii alushousuja, jotkut sukkiakin. Ehkä niissä oli sen mielestä miellyttävä tuoksu siellä haaroissa ja olivat sopivasti hollilla. Suosittelen pitään käytetyt yöhousut/likaiset alushousut niin ettei koiralla oo niihin mahkua päästä haisteleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiraa ei koskaan rangaista jälkikäteen. Koira ei ymmärrä syy-seuraussuhteita 2 sekuntia pidempään.
Älä viitsi, koira ei kykene miettimään tuntikaupalla kostoa. Todennäköisempää on turhauma jostain tuoreemmasta, esim ruokakuppi täytetty liian myöhään. Tai sitten ollut parittelun hajuja liikaa ja noissa housuissa niin paljon että pureskellut niitä.
Pyysin tosiaan koiraa poistumaan huoneesta ihan käskyllä ja kun poistui, kehuin ja suljin oven. Hetkeä myöhemmin avasin oven ja kehuin koiraa. Ja koira ei siis IKINÄ riko mitään tavaroita ja nyt oli "piilossa" jo valmiiksi kun tulimme takaisin ja housut olivat tuotu eteiseen. Myös kenkäni oli riuhdottu ja löytyi portaista ja tietokoneeni laturi oli seinässä kiinni mutta matkalla aivan toiseen suuntaan kun olin sen jättänyt... AP
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei varmaan oo paljoo kokemusta koirista? Koirat järsii alushousuja, jotkut sukkiakin. Ehkä niissä oli sen mielestä miellyttävä tuoksu siellä haaroissa ja olivat sopivasti hollilla. Suosittelen pitään käytetyt yöhousut/likaiset alushousut niin ettei koiralla oo niihin mahkua päästä haisteleen.
On kokemusta koirista ja oma uroskoirani tekee noin joten pidän huolen ettei pääse niihin käsiksi. Tämä narttukoira oli hakenut nämä yöhousut sängystämme ja tosiaan toistan että ei koskaan riko tavaroita. Poikaystäväki oli aivan ihmeissään että on tehnyt noin. Olemme oleet täällä usein aikaisemminkin joten ei tullut mieleen piilotella tavaroita AP
No nythän olette sitten sujut, lyötte kättäpäälle ja jatkatte elämää normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on liittynyt mitenkään makuuhuoneesta häätämiseen. Todennäköisempää olisi esimerkiksi joku kiinnostava haju.
Ehkä siellä yöhousujen haaroissa oli hyviä tuoksuja. Ja koira arastelee nyt sinua, kun huitaisit sitä ilman syytä (eikä saa huitoa vaikka olisikin "syy").
Ota iisisti, helli nyt sitä koiraa (jos se enää antaa), sillä on varmasti ikävä omia ihmisiään ja se on hämmentynyt. Eikä koira mene rikki siitä, vaikka se joutuisi vinkumaan joka ilta oven takana tovin. Rauhoittuu varmaan nopeasti.
Ehkä teidän seksiäänet stressasi koiraa ja se käyttäytyi oudosti, suljitte sen oven ulkopuolelle eikä se tiennyt mitä tapahtuu. Ja housuissa oli luultavasti vain sinun alapääsi tuoksu tai jotain "lemmennesteitä" ja koira ei voinut vastustaa tuoksua vaan halusi makustella housuja joten ne menivät rikki.
Kaikki vain haukkuu aloittajaa mutta eivät anna ohjeita, joita hän on tänne tullut kysymään... Minusta on ihan normaalia että koira pidetään oven takana kun harrastetaan seksiä ja jos koira ei ole tehnyt vastaavaa aikaisemmin niin aika selvää että johtui tästä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on liittynyt mitenkään makuuhuoneesta häätämiseen. Todennäköisempää olisi esimerkiksi joku kiinnostava haju.
Miten selität muut tavarat? Esim tietokoneen laturin. Sen kanssa leikkiminen on jopa vaarallista, mutta koska ei ole kahdeksaan vuoteen johtoihin koskenut niin ei todellakaan tullut mieleen sitä alkaa piilottamaan... AP
Voi miten söpö koira :) Onko minkä värinen?