Onneksi tulossa poika, tyttö ahdistaisi..
Huono otsikko, mutta olen siis nyt raskaana ja odotan poikaa<3 Voi tätä onnen ja ilon määrää! Mielikuvissani kasvatan pojasta fiksun ja rennon miehen. Hänestä tulee pitkä, komea ja urheilullinen, onnistuu elämässään mainiosti ja meille tulee olemaan hyvät läpi koko elämän. En tiedä, mistä tuollainen mielikuva, mutta olen niin onnellinen!
Tajusin myös ajatelleeni, jos hän olisikin ollut tyttö niin kaikki olisi toisin :( Tytön elämän näkisin vaarallisena ja ahdistavana. Koko ajan saisi pelätä niin seksuaalirikoksia, koulukiusaamista ja tulevaisuudessa perheväkivaltaa ym! Mistä nämä ajatukset tulevat? Itse olen nainen ja en ole kokenut mitään väkivaltaa tms. elämässäni. Suhde äitiini on hyvä, isä kuollut.
Iso kivi tippui rinnalta kun poika kohdussa kasvaa <3 Olen onnekas. Olen myös salaa pahoillaa muiden puolesta, kenelle syntyy tyttöjä (en tietenkään tuo asiaa esille), mutta miksi? :/
Kommentit (23)
Ei tarvi olla pahoillaan puolestani, olen aina haaveillut yhdestä lapsesta joka on kaunis tyttö, ja nyt minulla sellainen on :)
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi olla pahoillaan puolestani, olen aina haaveillut yhdestä lapsesta joka on kaunis tyttö, ja nyt minulla sellainen on :)
Sama täällä, toivottiin tervettä lasta ja se saatiin. Ihana ja kaunis sekä ennen kaikkea terve tyttö saatiin tännekin. :)
Pahimmassa tapauksessa se poika joutuu sotimaan miehittäjän, siis oikeastaan vihollisen, armeijassa. Tai sitten joutuu vankilaan muka pedofiilinä, kun yritti auttaa eksynyttä lasta. Ja muista, sitä poikaahan saa vetää turpaan, mutta naisen lyöminen olisi ihmisoikeusrikos.