Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isokokoista ja karvaista koiraa ei pitäisi päästää keittiöön ollenkaan...Olen ystäväni luona

Vierailija
28.02.2017 |

, jolla on iso ja tosi karvainen koira , enkä pidä siitä, että koira päästetään keittiöön. Huiskuttaa hännällään kaikki tasot ja jos niiltä löytyy ruokia, niistä saa nyppiä karvoja pois, jos niitä meinaa syödäkin. Mietin tässä, että pitäiskö hankkia omat eväät ja säilyttää jossain muualla, kun tuntuu ettei koiraa pystytä ollenkaan pitämään poissa keittiöstä edes silloin, kun laitetaan ruokaa tai syödään sitä.

Koirat on ihania, pidän eläimistä muutenkin, mutta tätä en vaan hyväksy, että karvainen iso koira huiskuttaa keittiössä hännällään tai pitkäkarvainen kissa palloilee keittiönpöydällä kun ollaan syömässä.

Miksi ihmeessä jotkut eivät ymmärrä tätä vaan antavat eläinten karvoittaa ruuat?

:/

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on puutteellisia hygieniakäsityksiä, lisäksi lemmikkeihin suhtaudutaan niin tunteella (luonnollisesti), että moni ottaa kaiken aiheellisenkin lemmikkejä koskevan kritiikin suurena loukkauksena.

Olen siis samaa mieltä siitä, että on ällöttävää, jos eläimet ovat kosketuksissa ruokaan ja pyörivät tasoilla/pöydillä. Myös se, että niiden annetaan nuolla esim. naamaa, on jotenkin käsittämätöntä mielestäni. Monen mielestä kaikki tuollainen on kuitenkin vain tosi söpöä. Ja aina vedetään se allergiakortti esiin: liika hygieenisyys on vain haitallista!

Vierailija
2/28 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Anopin kissa sai oleskella kaikilla pöydillä, työtasoilla, ruokapöydällä ja olohuoneen pöydällä. Yleensäkin sen katilla ei ollut mitään rajoituksia.

Asuivat sen verran kaukana, että meille tulivat yleensä ajatuksella pari viikkoa ollaan ja kissa mukana.

Sitten oltiin naama nyrpeänä, kun hätisteltiin kissaa pois keittiön tasoilta ja pöydiltä.

Karvaa oli joka paikka täynnä. Miten sitä voikin lähteä niin tolkuttomasti joka päivä?

Anoppi ja appi kerkesivät kuolla ennen kissaa ja nyt se ilahduttaa yhden lapsenlapsen perheessä. Kovasti on muuttunut karvaiseksi sekin talous..

Kyseisellä kissalla oli tapana vielä näykkäistä ikävästi silloin tällöin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä sanonut tästä ja hetken aikaa se tepsiikin, kun ystäväni käskee koiraansa pois, mutta hetken päästä koira on taas päässyt keittiöön eikä se näytä ystävääni haittaavan. Ei ystäväni ole muutenkaan siisti ihminen, mutta tämä asia haittaa itseäni. Voin kyllä istua likaisella sohvalla, kun vaatteet on pestävissä ja pesenkin ne heti, kun kotiin palaan, mutta ruuassa olevat karvat oksettaa.

Ystäväni on mukava ihminen, samoin hänen koiransa ihastuttava, siksi tämä tuntuukin niin pahalta, kun joudun hänen selkänsä takana puimaan tällaista asiaa :/

Ap

Vierailija
4/28 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa talon tavalla. Meillä koirat saa olla missä niitä huvittaa, ja sellaisten ihmisten jotka ei siitä pidä, ei pidä tulla meille.

Vierailija
5/28 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene sinne ystäväsi luokse jos on noin vaikeeta! Se on sen koiran koti, ei sun.

Vierailija
6/28 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä.

ne jotka tätä alapeukuttaa, eikö teitä haittaa syödä ruokaa, jossa on koirankarvoja?

Vierailija
7/28 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan söisi mitään tuollaisen ystävän luona. No ehkä omia eväitä, mutta en ystävän laittamaa ruokaa.

Sanoit, ettei ystäväsi ole muutenkaan siisti. Yleensä tällaiset henkilöt eivät pese käsiään tarpeeksi usein ja hyvin, astioita ei pestä kunnolla tai niitä säilytetään likaisessa kaapissa, kasviksia ym. ei huuhdella ennen käyttöä, saatetaan kaivaa korvaa/nenää/rapsuttaa lemmikkiä ruoanlaiton lomassa eikä pestä sen jälkeen käsiä jne. En halua syödä ihmisten (ja eläinten) eritteitä, jos pystyn sen välttämään, koska ajatuskin on niin ällöttävä.

Vierailija
8/28 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä sanonut tästä ja hetken aikaa se tepsiikin, kun ystäväni käskee koiraansa pois, mutta hetken päästä koira on taas päässyt keittiöön eikä se näytä ystävääni haittaavan. Ei ystäväni ole muutenkaan siisti ihminen, mutta tämä asia haittaa itseäni. Voin kyllä istua likaisella sohvalla, kun vaatteet on pestävissä ja pesenkin ne heti, kun kotiin palaan, mutta ruuassa olevat karvat oksettaa.

Ystäväni on mukava ihminen, samoin hänen koiransa ihastuttava, siksi tämä tuntuukin niin pahalta, kun joudun hänen selkänsä takana puimaan tällaista asiaa :/

Ap

Ei sinulla ap ole mitään oikeutta puuttua siihen miten toinen ihminen elää eläimineen omassa kodissaan. Jos sinua noin paljon häiritsee, niin tavatkaa jossain muualla kuin hänen kotonaan. Tai lopeta vaikka koko ystävyys, mutta älä nyt käytä aikaasi omassa pikku päässäsi tuollaisen älyttömän asian puimiseen. Ystävälläsi on oikeus elää omalla tavallaan, ei sinun tavallasi.

Vierailija
9/28 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä.

ne jotka tätä alapeukuttaa, eikö teitä haittaa syödä ruokaa, jossa on koirankarvoja?

Ei sitten pätkääkään.  Eikä nukkua sängyssä jossa on hiekkaa ja koirankarvoja jne. Sitä karvaa meillä on kyllä karvanlähtöaikaan joka paikassa, vaikka kuinka imuroisi ja tekisi mitä.

Vierailija
10/28 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mene sinne ystäväsi luokse jos on noin vaikeeta! Se on sen koiran koti, ei sun.

Tiedän kyllä, enkä aio tämän jälkeen enää mennäkään. Tämä oli siis ensimmäinen kerta, kun näin tämän ystäväni kodin, me kun olemme nähneet töissä ja työpäivän jälkeen harrastuksissa.

Tottakai koti on koiran, eikä minun! Minä vain ihmettelen, eikö ystävääni itseään haittaa syödä ruokia, joissa on koirankarvoja. Mutta jos ei haittaa, ymmärrän kyllä senkin, kaikki kun olemme erilaisia.

Ap

Vierailija
11/28 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosuinen ja hygieniahysteerinen "ystävä" pysyköön himassaan, jos ei kelpaa.  

Vierailija
12/28 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä.

Kyllähän näistä vastauksista huomaa ("no älä mene sinne, jos on niin vaikeaa!!!"), että eläimet nostavat tunteet pintaan. Eivät he osaa suhtautua tällaisiin asioihin muulla tavalla eivätkä pysty asettumaan muiden asemaan. Seuraavaksi sinua ja minua varmaan haukutaan hysteerikoiksi ja eläintenvihaajiksi.

Vierailija
13/28 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele vastauksia, tälläkin palstalla on ties millaista paskassa eläjää...Syödään surkeaa ravintoa(sipsejä,dippikastiketta,ranskalaisia...) eikä pidetä minkäännäköistä siisteyttä yllä kodissa. Hyi h***tti.

Vierailija
14/28 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä, enkä aio tämän jälkeen enää mennäkään. Tämä oli siis ensimmäinen kerta, kun näin tämän ystäväni kodin, me kun olemme nähneet töissä ja työpäivän jälkeen harrastuksissa.

Tottakai koti on koiran, eikä minun! Minä vain ihmettelen, eikö ystävääni itseään haittaa syödä ruokia, joissa on koirankarvoja. Mutta jos ei haittaa, ymmärrän kyllä senkin, kaikki kun olemme erilaisia.

Ap

No jos kerran ymmärrät ettei haittaa, niin mitä sitten vaahtoat täällä?

Vierailija
15/28 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isosuinen ja hygieniahysteerinen "ystävä" pysyköön himassaan, jos ei kelpaa.  

Hahaha, tulihan se hysteerikko sieltä! MOT.

Vierailija
16/28 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä.

Ei haittaa. Ne on meidän koiran karvoja. Ei me niihin kuolla.

Vierailija
17/28 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele vastauksia, tälläkin palstalla on ties millaista paskassa eläjää...Syödään surkeaa ravintoa(sipsejä,dippikastiketta,ranskalaisia...) eikä pidetä minkäännäköistä siisteyttä yllä kodissa. Hyi h***tti.

Koirankarvat ja paska on hieman eri asia.

Vierailija
18/28 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä.

Ei sitten pätkääkään.  Eikä nukkua sängyssä jossa on hiekkaa ja koirankarvoja jne. Sitä karvaa meillä on kyllä karvanlähtöaikaan joka paikassa, vaikka kuinka imuroisi ja tekisi mitä.

Hyi helvetti. Ja tätä pidetään normaalina useammankin kommentoijan taholta.

Vierailija
19/28 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tänne tupsahti tuo himohinkkaaja, jonka mielestä ne, jotka eivät imuroi kolmesti päivässä elävät "paskassa". Pöly ja koirankarvat ovat "paskaa", ookoo...

Vierailija
20/28 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirankarvat ja paska on hieman eri asia.

Koirankarvoissa todellakin on sitä itteään. Koirat pyörii maassa, johon toinen koira on ulostanut ja ulostaa itsekin, joten karvoissa on aina ulostejäämiä.