Isokokoista ja karvaista koiraa ei pitäisi päästää keittiöön ollenkaan...Olen ystäväni luona
, jolla on iso ja tosi karvainen koira , enkä pidä siitä, että koira päästetään keittiöön. Huiskuttaa hännällään kaikki tasot ja jos niiltä löytyy ruokia, niistä saa nyppiä karvoja pois, jos niitä meinaa syödäkin. Mietin tässä, että pitäiskö hankkia omat eväät ja säilyttää jossain muualla, kun tuntuu ettei koiraa pystytä ollenkaan pitämään poissa keittiöstä edes silloin, kun laitetaan ruokaa tai syödään sitä.
Koirat on ihania, pidän eläimistä muutenkin, mutta tätä en vaan hyväksy, että karvainen iso koira huiskuttaa keittiössä hännällään tai pitkäkarvainen kissa palloilee keittiönpöydällä kun ollaan syömässä.
Miksi ihmeessä jotkut eivät ymmärrä tätä vaan antavat eläinten karvoittaa ruuat?
:/
Kommentit (28)
Saat olla ihan vapaasti hyväksymättä, mutta älä kuvittele, että sinun mielipiteelläsi olisi mitään merkitystä muille, tai että muiden pitäisi muuttaa käytöstään sinun takiasi. Yhtä inhottavat eläimet, toista ilman kumihanskoja ja hiusverkkoa, meikit iholla valmistettu ruoka ja kolmatta sitten joku muu. Jos täällä aletaan karsimaan asioita ihmisten ällötysten perusteella, niin jäljelle ei jää mitään.
Ja ei, sinun ei ole mikään pakko puida asiaa "ystäväsi" selän takana, sinä vain haluat tehdä niin.
Mitä eroa muuten kuvittelet olevan juuri pitkäkarvaisissa eläimissä? Niiden karvat on helpompi huomata, mutta ihan yhtä lailla myös lyhyitä karvoja irtoilee, silloin et vaan huomaa syöväsi niitä.
Itse työskentelen kokkina ravintolassa. Tämä työ on aika hyvin karaissut hyväksymään sen, että ihmiset syövät mitä sattuu, eikä turhassa nipottamisessa ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele vastauksia, tälläkin palstalla on ties millaista paskassa eläjää...Syödään surkeaa ravintoa(sipsejä,dippikastiketta,ranskalaisia...) eikä pidetä minkäännäköistä siisteyttä yllä kodissa. Hyi h***tti.
Koirankarvat ja paska on hieman eri asia.
Koirankarvoissa todellakin on sitä itteään. Koirat pyörii maassa, johon toinen koira on ulostanut ja ulostaa itsekin, joten karvoissa on aina ulostejäämiä.
Voi kauhea! Nyt kun tämän kerroit, niin luovun heti koirastani, enkä enää ikinä syö eläintalouksissa yhtään mitään! Ulostejäämiä, hui kamala!
Anna kun arvaan, sinulla on lapsia, jotka iloisesti leipoessaan kaivavat välillä persettään ja nenäänsä, ja sinusta on ok tarjota niitä lasten leipomuksia vieraille. Koska onhan se lasten paska ihan eri asia kuin koirien!
Ei ole lapsia minulla, eikä tule olemaankaan. En ottaisi myöskään lemmikkiä, kun niistä tulee koko ajan karvoja enkä muutenkaan ole mikään himosiivooja. En halua elää kuitenkaan lian keskellä, joten valitsen mieluummin olla ilman lemmikkejä ja lapsia, jotka aiheuttaisivat vain entistä enemmän siivouksen tarvetta :)
Elämä on juuri niin vaikeaa ja ahdistavaa, millaiseksi sen itse päättää tehdä.
Syötkö koskaan suklaata tai pähkinävoita? Molemmissa tuotteissa on kymmenittäin hyönteisten palasia/100g!
Syötkö salaattia, kasviksia, hedelmiä ja marjoja? Niissä on hyönteisiä, hyönteisten ulostetta, limaa etanoista, lintujen ja muiden eläinten ulostetta, kemikaaleja... you name it.
Syötkö koskaan eineksiä tai pikaruokaa, esim. nugetteja, lihapullia, makkaroita? Niissä on jauhettuna eläimistä kaikki epämääräiset osat, mitä ei saada käytettyä muihin valmisteisiin.
Lihamyllyyn on mennyt paitsi ruumiinosia, myös tiettävästi ainakin yksi kokonainen ihminen. Sekin liha meni ihmisille, tieto kadonneesta työntekijästä tuli liian myöhään. Ja jonkun sormen takia ei todellakaan pysäytetä tuotantoa ja desinfioida koko tehdasta!
Listaa voisi jatkaa loputtomiin, sillä usko pois, pari koirankarvaa lautasella ei takuulla ole pahinta mitä sinä olet syönyt!
Aika helevetin iso koira, jos se hännällään huiskuttaa tasot keittiössä.
Vierailija kirjoitti:
Aika helevetin iso koira, jos se hännällään huiskuttaa tasot keittiössä.
Samaa mietin. Meillä on irlanninsusikoira jonka leuka ylettää just ja just keittiön tasolle, mutta ei puhettakaan että häntä sinne nousisi. Tai sitten kyseessä on joku kääpioiden talous jossa tasot on matalalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele vastauksia, tälläkin palstalla on ties millaista paskassa eläjää...Syödään surkeaa ravintoa(sipsejä,dippikastiketta,ranskalaisia...) eikä pidetä minkäännäköistä siisteyttä yllä kodissa. Hyi h***tti.
Koirankarvat ja paska on hieman eri asia.
Koirankarvoissa todellakin on sitä itteään. Koirat pyörii maassa, johon toinen koira on ulostanut ja ulostaa itsekin, joten karvoissa on aina ulostejäämiä.
Voi kauhea! Nyt kun tämän kerroit, niin luovun heti koirastani, enkä enää ikinä syö eläintalouksissa yhtään mitään! Ulostejäämiä, hui kamala!
Anna kun arvaan, sinulla on lapsia, jotka iloisesti leipoessaan kaivavat välillä persettään ja nenäänsä, ja sinusta on ok tarjota niitä lasten leipomuksia vieraille. Koska onhan se lasten paska ihan eri asia kuin koirien!
Ei ole lapsia minulla, eikä tule olemaankaan. En ottaisi myöskään lemmikkiä, kun niistä tulee koko ajan karvoja enkä muutenkaan ole mikään himosiivooja. En halua elää kuitenkaan lian keskellä, joten valitsen mieluummin olla ilman lemmikkejä ja lapsia, jotka aiheuttaisivat vain entistä enemmän siivouksen tarvetta :)
Minulla on kolme eläintä joista yksi on pitkäkarvainen. En ole himosiivooja enkä silti elä lian keskellä. Kummallista, eikö? Toki tähänkin sinä keksit jonkun hyvän selityksen. ;)
Ystäväsi koira asuu siinä asunnossa, sinä et. Ei sunkaan kotiin saa kukaan tulla sanomaan, että oikeestaan noi huonekasvit ei sais olla tuolla vaan niiden pitäis olla näin ja toi telkkarikin on kyllä väärässä paikassa ja miten sä oikein pidät sun veistäs ja tiesitkö että toi sun keittiörättisysteemi on kyllä ihan bakteeripesä.
Talo elää tavallaan ja vieraat poistuu ajallaan.
Ja ei, mulla ei ole lemmikkejä eikä lapsia eikä huonekasvejakaan, mutta en silti pidä ajatuksesta, että joku arvostelisi MINUN kotiani ja minun tapojani pitkin nettiä.