Millainen on alfanainen?
Kommentit (29)
Karvainen, näyttää koiralta, asuu talvellakin ulkona ja seurustelee alfauroksen kanssa ja tukevat yhdessä laumaa. Sitten jonkun ajan päästä palaa taas betaksi ja tulee uusi alfa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti miettiä, tunnenko ketään sellaista naista, jota pitäisin alfanaisena. Mutta tunnenhan mä yhden. Pitkä, hoikka ja kaunis nainen. Lääketieteen tohtori, professori. Neljän lapsen äiti, kaikki lapset samalle miehelle. Varakas ja edelleenkin naimisissa lastensa isän kanssa, vaikka lapset ovat jo aikuisia.
Mun mielestä toi kuulostaa menestyneeltä naiselta, mutta kuvailemasi nainen voisi olla sosiaalisesti keskiverto ja sisäänpäin kääntynyt. Mun mielestä alfuuteen aina liittyy se, että omassa ryhmässään osaa ottaa paikkansa ja tilansa hyvin.
Hyvä huomio! Tämä nainen tosiaan on myös sosiaalisesti taitava, hänellä on erinomainen tilannetaju. Hän osaa ottaa paikkansa ja tilansa erittäin hyvin ja iän myötä sillä tavalla arvokkaasti, että sitä on vaikea sanallisesti kuvailla.
Mulla on vissiin totakin piirrettä. Oon juuri työharjottelussa ja ohjaajani kommentoi minua, ettei ole koskaan nähnyt harjoittelijan ottavan paikkaansa työyhteisönjäsenenä samalla tavalla. Olin heti osa tiimiä ja mulla tulee tosi luonnostaan se oman paikan löytäminen uudesta porukasta..
-16
Minkälainen lapsuus ja ydinperhe sulla on?
Mun vanhemmat on eronnut kun olin 12. Mulla on 10 vuotta vanhempi sisko, mutta meillä tuntuu olevan vähän roolit toisinaan nurinpäin. Mun sisko on vähän sellanen ikiteini, jolla menee välillä vähän liian lujaa, kun taas mä viihdyn paremmin tasasempaa elämää eläen. Me ollaan oltu mun miehen kanssa 8 vuotta yhdessä ja meillä on 2 lasta, haaveissa tosin vielä 2 lisää aikanaan.
Lapsena en ollut luokan suosituin, mutta olin aina välissä tai apua hakemassa jos jotakuta kiusattiin. Olen myös aina tykännyt esiintyä ja olin kaiken maailman kerhoissa, kuoroissa ja muissa mukana.
Jos ajatellaan biologisesti; sellainen, jonka kuukautiskierron mukaan lähellä olevien naisten sykli muuttuu (menkat myöhäistyy/aikaistuu) eli synkronoituu tuon alfanaaraan mukaan. Olen todennut käytännössä, mutta teoriaa en tiedä tai onko tällaista tieteellisesti todennettu. Feromonit?
Alfanaaraan vaan aistii..hormonit? feromonit? Tiedän yhden naisen jonka lähellä on jotenkin vaikea olla normaalisti..on tosi kaunis, pitkä, älykäs, naismaisen hillitty ja samaan aikaan todella älykästä huumoria heittelee..sellainen mystinen persoona ja luonnollisesti kaikki ihastuu häneen niin miehet ja naiset. Vaikea kuvailla, mutta lähellään on turvallinen olla..
Itsevarmuus ja karisma avainsanoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti miettiä, tunnenko ketään sellaista naista, jota pitäisin alfanaisena. Mutta tunnenhan mä yhden. Pitkä, hoikka ja kaunis nainen. Lääketieteen tohtori, professori. Neljän lapsen äiti, kaikki lapset samalle miehelle. Varakas ja edelleenkin naimisissa lastensa isän kanssa, vaikka lapset ovat jo aikuisia.
Mun mielestä toi kuulostaa menestyneeltä naiselta, mutta kuvailemasi nainen voisi olla sosiaalisesti keskiverto ja sisäänpäin kääntynyt. Mun mielestä alfuuteen aina liittyy se, että omassa ryhmässään osaa ottaa paikkansa ja tilansa hyvin.
Ei tälläisen nainen ole välttämättä alfa - voi olla mutta ei välttämättä ole. Kuten tuossa yllä sanotaan, hän on menestynyt, mutta muuta noilla tiedoilla ei voi päätellä.
Tosi harva täällä näyttää ymmärtävän alfan samalla tavalla kuin minä. Minusta se on joukko ominaisuuksia, jotka saavat muut kerääntymään alfan ympärilleen, kysymään neuvoa ja mielipidettä ja jota ovat valmiita seuraamaan. Saattaa ilmetä myös jonkinlaista liehakointia.
Isäni ja veljeni ovat alfoja, sitä on ollut mielenkiintoista seurata vierestä. Naisista tulee mieleen yksi entinen proffani.
Sellainen josta tulee lauman johtaja kaikkialla mihin hän menee. Lauma muodostuu yleensä naisista mutta voi siihen kuulua miehiäkin. Alfanainen puhuu jatkuvasti ja muut kuuntelevat. Alfanaisella on puoliso mutta hän ei vedä miehiä puoleensa sillä tavalla kuin alfamies vetää naisia.
Vetovoimainen, karismaattinen, ei tarvitse ylentää itseään muita alentamalla. Itsevarma. Häntä kuunnellaan ja kunnioitetaan.
Minkälainen lapsuus ja ydinperhe sulla on?