"lusikka haaroihin jos haluat että pysäytämme sinut turvatarkastuksessa" -ohje ihmetyttää nuoria ja minua myös
Näin on nuoria tyttöjä neuvottu että pimppiin pitäisi laittaa lusikka jos ei muuten uskalla kertoa että ollaan viemässä kotimaahan naitettavaksi jollekin setämiehelle. Ihmettelen nuorten tavoin että eikö se tee todella kipeää kulkea lusikka sisällä etenkin kokematon tyttö kun kyseessä?
Kommentit (25)
Minulle taas on sanottu, että laittamalla lusikan haarojen väliin, selviää seksuaalinen suuntautumiseni, eli jos ei seiso, olen hetero. Muuten jos seisoo, olisin kuulemma pesunkestävä hintti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse olen kuljettanut vahingossa ison kokkiveitsen ja pullonavaajan suomesta espanjaan ja takaisin käsimatkatavaroissa vahingossa. eli ei välttämättä auta
Säilytätkö sä sun käsimatkatavaroita haarojesi välissä?
Kiitos päivän parhaista nauruista! Tuli heti mieleen Maija Poppasen mattolaukku, josta tempaistaan esiin mm. jalkalamppu. AV-mammalla on siis laukun sijaan Maija Poppasen toosa :D
Vierailija kirjoitti:
Mä oon miettinyt että mitä jos tuollainen tyttö vaan siinä kaikkien kuullen sanoisi turvatarkastuksessa tai jossain, että hänellä on hätä. Kai henkilökunta reagoisi? Vai onko liian iso riski, että matkaseura ehtii napata tytön mukaansa ja paeta paikalta ennen kuin kukaan ehtii tehdä mitään?
Jippo on siinä, ettei tutkita kaikkien nähden, vaan mennään erilliseen huoneeseen katsomaan mikä housuissa piippaa ja silloin tilanne selviääkin joko puhumalla, tai sitten henkilökunta alkaa tajuta mistä on kyse ja hankkii tulkin. Tuossa kohtaa voikin alkaa epäillä matkaseuraa ja pitää silmällä, vaikka ei tuosta pitkälle pötkitä.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ollut tuollaisesta koskaan kuullut saati tullut ajatelleeksi tuommoista, mutta hyvä kikka, täytyy sanoa.
Harmi vain, että jos tuo kikka laajenee paljonkin julkisuuteen, niin kai ne sukulaiset oppii alkaa tarkistamaan etukäteen, ettei tyttö pääse tekemään mitään tuollaista. :-(
Tuo on ruotsalainen juttu, josta on ollut paljonkin esim. lehdissä. Eli ei mikään salaisuus.
Lusikka on metalliesine, jonka saa erittäin helposti kätkettyä muuallekin kuin housuihin tai otettua vaikka huoltsikalta matkalla lentokentälle. Eikä miespuolinen sukulainen varmasti enää matkalla tarkastuksia tee.
Säilytätkö sä sun käsimatkatavaroita haarojesi välissä?