Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pisin aikasi kun et ole käynyt parturissa?

Vierailija
27.02.2017 |

Ihan mielenkiinnosta kyselen vaan.:-) Juu ja tiiän, että sukupuolten välillä on eroja.:-)

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotta tulee täyteen.

Vierailija
2/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on menossa 4. vuosi. Mies leikkaa multa latvat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 vuotta.

n21

Vierailija
4/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipartureita ei nyt lasketa. Muistakaa!

Ap

Vierailija
5/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla nyt aikalailla 18 v.

Vierailija
6/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt kerran elämässäni kampaajalla, pitkät, kiharat hiukset, ikää 39v.

Vierailija
7/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 vuotta taitaa nyt olla.

Vierailija
8/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet käy parturissa ja naiset kampaajalla. Olen nainen ja pisin aika mitä en ole käynyt kampaajalla on reilut puolivuotta. Oon palvelu ammatissa jossa hiustenkin pitää olla siistit ja huolitellut.

Vierailija
9/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu oon miespuolinen immeinen sitten.

Ap

Vierailija
10/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär tasaa latvat kaksi kertaa vuodessa. Kampaajalla viimeksi syksyllä 2012.

Vierailija
11/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan kuusi vuotta. Silloin tyttärellä alkoi pysymään sakset käsissä, että kahdesti vuodessa ottaa huonoja pois.

Vierailija
12/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois kyllä opetella ehkä vähän itsekin tasamaan omia hiuksia.:)

Ap

Vierailija
13/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi vuotta, luulisin.

N40

Vierailija
14/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta, eikä mitään kotipartureita tai muita

Vierailija
15/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vuotta. Olen opetellut leikkaamaan itse hiukseni, jotka ovat olleet joko pitkät tai puolipitkät hiukan hartioiden yläpuolelle. Pidän luonnollisesti hulmuavista hiuksista ja toivon, ettei jatkossakaan tarvitse käydä kampaajalla.

Vierailija
16/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän kolmen millin sängen itse koneella ja pojille vähän pidemmät hiukset. Ainoastaan vaimo käy kampaajalla.

Vierailija
17/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ole käynyt tollaseen viiteen kuuteen vuoteen, ellei siitä ole jo pitempikin aika.. Kyllä mä kotiin, lapsille ja miehelle ostan vaikka mitä, Mut sitten kun pitäs itselleen ostaa jotain, niin käyn nihkeilemään. En suinkaan valita tällä, nää päätökset ovat ihan mun omia. Mut monesti sitä miettii, että mikä siinä on niin vaikeaa joskus vähän hemmotella itseään? Aina joskus tulee kiusaus hemmotella itseäni jollain pienellä, mutta hetken päästä mietin jo että en mä sitä oikeesti tarvia ja säästyypähän rahat johonkin parempaan.. (ikää on jo 40, enkä ole eläissäni hierojalla tai kosmetologilla käynyt) ja jostain systä pelkkä ajatuskin nostaa huonon omantunnon.

Synttäri tai joululahjaksi pyydän mieheltä aina jotain käytännöllistä. Viimeks synttärilahjaksi pyysin uuden jääkaapin kun vanha temppuili pahasti. Mies kyllä ihan oikeesti aina narisee mulle että haluais antaa mulle jotain henk.koht kivaa, mutta aina saan tässä pääni läpi.

Oon suoraan sanoen pölöjä!! Ja tiedän sen ittekki. Mut minkäs teet, sama pää kesät talvet.

Vierailija
18/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet käy parturissa ja naiset kampaajalla. Olen nainen ja pisin aika mitä en ole käynyt kampaajalla on reilut puolivuotta. Oon palvelu ammatissa jossa hiustenkin pitää olla siistit ja huolitellut.

Palveluammatti kirjoitetaan yhteen. Hiukset saa siisteiksi pesemällä ja kampaamalla. Ei siihen kampaajaa tarvita.

Vierailija
19/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen 24v. Silloin aikoinaan meni hermot erääseen kampaamoon niin totaalisesti, että siihen jäi.

Mulla puolipitkät hiukset, helppo leikata itse.

Vierailija
20/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten kävin kampaajakoulussa laitattamassa ohuet raidat, niitä en vielä osaa tehdä itse?

Muuten leikkaan, värjään omat hiukseni, tasoittelen lasten hiukset,  trimmaan omien karvojeni lisäksi miehen ja koirat...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä