Mikä on pisin aikasi kun et ole käynyt parturissa?
Ihan mielenkiinnosta kyselen vaan.:-) Juu ja tiiän, että sukupuolten välillä on eroja.:-)
Kommentit (37)
Tarviiko vastata jos on kaju? Kiillottelen öljyllä kaljuni itse. Parran voisi leikkauttaa parturissa on jo aika pitkä. Monesti tympii, ku ku hernekeittoa syödessämenee soppa lautaseen.
Mun tytär on käynyt kerran kampaajalla, kun oli morsiustyttönä 2 vuotiaana.
Nyt yli 30 vuotta ja pitkä tukka.
Parturissa en ole ikinä käynyt, kampaamossa viimeksi ammattikoulussa kun oli hemmottelupäivä. Kai siitä joku 10 vuotta on. Leikkasivat muuten sielläkin vituilleen. Miksei kampaajat osaa käsitellä kiharia hiuksia?
n. 13 vuotta sitten kävin. Maksoin käytännössä turhasta, sillä suomalaiset kampaajat eivät osaa ollenkaan käsitellä hiustyyppiäni vaan yrittävät väkisin runnoa sen olemaan kuin normihius. Näyttää hyvältä ehkä päivän ja sen jälkeen kaikki on huonommin kuin ennen kampaajaa. Siihen se jäi.
Tjaa. 1994 syksyllä tuli viimeksi käytyä.
Vierailija kirjoitti:
Parturissa en ole ikinä käynyt, kampaamossa viimeksi ammattikoulussa kun oli hemmottelupäivä. Kai siitä joku 10 vuotta on. Leikkasivat muuten sielläkin vituilleen. Miksei kampaajat osaa käsitellä kiharia hiuksia?
Valittaa kampaajista, mutta ei edes ole käynyt parturissa. Ootko ihan hölmö.
16 vuotta täälläkin. Ei ole ikävä.
Pitkät hiukset, yleensä ylös kammattuna. Latvojen siistiminen pari kertaa vuodessa riittää hyvin.
Vuosi ja kolme kuukautta, latvojen tasaus ammattiopistolla maksaa 9 euroa joten en ole jaksanut opetella leikkaamaan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valittaa kampaajista, mutta ei edes ole käynyt parturissa. Ootko ihan hölmö.
Ilmeisesti olen. Saako parturiin mennä nainenkin? Onko halvempi ja osaavatko käsitellä vaikeita hiuslaatuja?
23 Vuotts. Sitä ennen kävin itkun kanssa kampaajalla. Mulla on hiuksia 3x ns.normikansalaiseen verrattuna, ja aina iskivät permanentin 😁. T. Afroko?
Joku yli 10v? Muijan kaveri leikkasi hinttitukan ja sen jälkeen en ole pystynyt parturiin menemään,talvella 2012 syttyi töissä tukka tuleen ja olisin mennyt parturiin mutta ei saanut aikaa silloin joten jäi käymättä.
Olen nainen, olen viimeksi käynyt kampaajalla 90-luvun alussa - vai oliko se 80-luvun lopussa. Meidän perheessä ei olla paljoa partureita tai kampaajia elätetty, vaikka heitä vastaan ei mitään henkilökohtaista olekaan.
En valitettavasti muista. Sain lahjakortin vuosia sitten, jäi sekin käyttämättä.
Leikkaan itse lasten ja mieheni hiukset. Sorry vaan kampaajat.
Jaa,a. Pahan pistit. Empä ole tuota koskaan miettinyt, mutta nyt täytyi ruveta oikein miettimään. Yli 30 vuotta on ainakin kulunut parturissa käynnistä. Sanoisin, että 32 vuotta on siitä, kun olen viimeksi ja viimeisen kerran parturituolissa istunut.