Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pisin aikasi kun et ole käynyt parturissa?

Vierailija
27.02.2017 |

Ihan mielenkiinnosta kyselen vaan.:-) Juu ja tiiän, että sukupuolten välillä on eroja.:-)

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa,a. Pahan pistit. Empä ole tuota koskaan miettinyt, mutta nyt täytyi ruveta oikein miettimään. Yli 30 vuotta on ainakin kulunut parturissa käynnistä. Sanoisin, että 32 vuotta on siitä, kun olen viimeksi ja viimeisen kerran parturituolissa istunut.

Vierailija
22/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko vastata jos on kaju? Kiillottelen öljyllä kaljuni itse. Parran voisi leikkauttaa parturissa on jo aika pitkä. Monesti tympii, ku ku hernekeittoa syödessämenee soppa lautaseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin itse muutaman vuoden.

Vierailija
24/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär on käynyt kerran kampaajalla, kun oli morsiustyttönä 2 vuotiaana.

Nyt yli 30 vuotta ja pitkä tukka.

Vierailija
25/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturissa en ole ikinä käynyt, kampaamossa viimeksi ammattikoulussa kun oli hemmottelupäivä. Kai siitä joku 10 vuotta on. Leikkasivat muuten sielläkin vituilleen. Miksei kampaajat osaa käsitellä kiharia hiuksia?

Vierailija
26/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 13 vuotta sitten kävin. Maksoin käytännössä turhasta, sillä suomalaiset kampaajat eivät osaa ollenkaan käsitellä hiustyyppiäni vaan yrittävät väkisin runnoa sen olemaan kuin normihius. Näyttää hyvältä ehkä päivän ja sen jälkeen kaikki on huonommin kuin ennen kampaajaa. Siihen se jäi.

Vierailija
27/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa. 1994 syksyllä tuli viimeksi käytyä.

Vierailija
28/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parturissa en ole ikinä käynyt, kampaamossa viimeksi ammattikoulussa kun oli hemmottelupäivä. Kai siitä joku 10 vuotta on. Leikkasivat muuten sielläkin vituilleen. Miksei kampaajat osaa käsitellä kiharia hiuksia?

Valittaa kampaajista, mutta ei edes ole käynyt parturissa. Ootko ihan hölmö.

Vierailija
29/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotta täälläkin. Ei ole ikävä. 

Pitkät hiukset, yleensä ylös kammattuna. Latvojen siistiminen pari kertaa vuodessa riittää hyvin.

Vierailija
30/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi ja kolme kuukautta, latvojen tasaus ammattiopistolla maksaa 9 euroa joten en ole jaksanut opetella leikkaamaan itse.

Vierailija
31/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valittaa kampaajista, mutta ei edes ole käynyt parturissa. Ootko ihan hölmö.

Ilmeisesti olen. Saako parturiin mennä nainenkin? Onko halvempi ja osaavatko käsitellä vaikeita hiuslaatuja?

Vierailija
32/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt ikinä.

n38

Vierailija
33/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 Vuotts. Sitä ennen kävin itkun kanssa kampaajalla. Mulla on hiuksia 3x ns.normikansalaiseen verrattuna, ja aina iskivät permanentin 😁. T. Afroko?

Vierailija
34/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku yli 10v? Muijan kaveri leikkasi hinttitukan ja sen jälkeen en ole pystynyt parturiin menemään,talvella 2012 syttyi töissä tukka tuleen ja olisin mennyt parturiin mutta ei saanut aikaa silloin joten jäi käymättä.

Vierailija
35/37 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, olen viimeksi käynyt kampaajalla 90-luvun alussa - vai oliko se 80-luvun lopussa. Meidän perheessä ei olla paljoa partureita tai kampaajia elätetty, vaikka heitä vastaan ei mitään henkilökohtaista olekaan. 

Vierailija
36/37 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. :D

N25

Vierailija
37/37 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti muista. Sain lahjakortin vuosia sitten, jäi sekin käyttämättä.

Leikkaan itse lasten ja mieheni hiukset. Sorry vaan kampaajat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän