Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää olla tällainen idiootti :(

Vierailija
27.02.2017 |

Olen idiootti ja se hävettää minua. Tuntuu, etten osaa oikein mitään ja muut pitävät minua idioottina myös. En ole koskaan ollut kovin hyvä koulussa, keskittymiskykyni menee helposti, olen surkea matikassa ja kokeisiin lukeminen on hankalaa. Olen myös ujo ja hiljainen, eikä minulla ole kavereita. Olen erittäin yksinäinen. Myös vanhemmat tuntuvat pitävän minua jotenkin yksinkertaisena, eivätkä usko, että osaan hoitaa itsekin asioitani. Minulla on usein itsetuhoisia ajatuksia, olen viillellyt pienempänä ja toivonut usein pääseväni jo pois täältä. Minusta ei ole mitään hyötyä kenellekään, eikä minua tarvita täällä. Haluaisin vain olla kuten muutkin ikäiseni. :(

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, olette ihanan ystävällisiä. :') Haluaisin vain, että voisin olla kuten muutkin ikäiseni.

-ap

Ehkä just tästä ajatuksesta sun pitää yrittää päästää irti. Sä olet mikä olet ja sä olet ihan hyvä. Ja ne muut... Ei nekään välttämättä ole sitä, mitä sä luulet.

Tsemppiä!

Vierailija
42/55 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään kyllä kirjoittaa, mutta en koe olevani mitenkään erityisen hyvä siinä. Äidinkielestä numero oli 7. En tiedä, mistä narssusta oikein puhut, olen käynyt täällä vain pari kertaa.

-ap

Ala vain rohkeasti kirjoittaa. Siinä sitä kehittyy.

Eihän sun tarvi niitä heti näyttää kenellekään. Sitten, kun siltä tuntuu, voisit keksiä sen kirjoittamisen kautta vaikka mitä tulevaisuudessa.

Ei kaikkien tarvitse olla lääkäreitä tai insinöörejä tai muita korkeasti koulutettuja. Toisille sopii paremmin esim. luovemmat alat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ku minä oisin kirjoittanut, jos ei tuota viiletelyä ota huomioon.

Vierailija
44/55 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, olette ihanan ystävällisiä. :') Haluaisin vain, että voisin olla kuten muutkin ikäiseni.

-ap

Ymmärrän, että sinun iässäsi on kova paine olla samanlainen kuin muut. Uskon, että huomaat kun vanhenet, että on hienompaa olla yksilöllinen ja ainutlaatuinen, kuin massaa.

Vierailija
45/55 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tyhmä ihminen ei tajua olevansa tyhmä. Päinvastoin vaikutat kirjoituksesi perusteella fiksulta ja pohdiskelevalta nuorelta.

Kuulostaa siltä, että koulutyötäsi leimaa huonon itsetunnon ja alisuoriutumisen kehä. Tutkimusten mukaan jopa objektiivisina pidetyissä älykkyystesteissä suoriutumiseen vaikuttaa testattavan käsitys omista taidoistaan. Jos tuntee jatkuvasti huonommuutta ja epäonnistumisen pelkoa, menee kaikki energia sen märehtimiseen eikä oppimisesta ja suorittamisesta tule mitään.

Nyt voi tuntua, että joukkoon kuuluminen on maailman tärkein asia, mutta teini-ikä on äkkiä ohi. Aikuisena kouluaikojen suosiolla ei ole enää väliä. Silloin asiat, jotka joskus tekivät sinusta kummallisen, tekevätkin sinusta erityisen.

Usko pois, kaikki muuttuu vielä paremmaksi. Sitä odotellessa suosittelen avun hakemista; masennuksen hoito on sitä tehokkaampaa, mitä aikaisemmin se aloitetaan. Myös jostain luovasta harrastuksesta voisi olla apua.

Vierailija
46/55 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä helpota nyt mutta älä luovuta. Tiedän monia ja monia ihmisiä, joita on esim. kiusattu peruskoulussa ja elämä on ollut muutenkin kurjaa. Mutta kaksikymppisenä ja sen jälkeen elämä on alkanut maistumaan, kun opiskeluiden ym. myötä päässyt niihin omiin porukoihin.

Tajuat tämän varmaan västä vähän vanhemapana, että olet vielä ihan raakile, todella nuori. Harvalla oikeasti ei ole taistelua itsensä kanssa tossa iässä.

Sinnittele niin tajuat mitä tarkoitan, kyllä se elämä helpottaaa! Mutta ei saa antaa periksi.

Vierailija
47/55 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vielä ihan lapsi. Ota iisisti. Oot ihan hyvä tyyppi. <3

Vierailija
48/55 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samoja tuntemuksia, olen "jo" 28-vuotias. Niin milloin tää menee ohi? :D

Vierailija
49/55 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samoja tuntemuksia, olen "jo" 28-vuotias. Niin milloin tää menee ohi? :D

Olen yrittänyt vaikka ja mitä, kokeillut uusia harrastuksia, mutta kun ei ole ollut sitten kuitenkaan kiinnostusta jatkaa. En ole löytänyt "omaa juttua". En vaan osaa mitään.

Vierailija
50/55 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin osaat kirjoittaa. Tällä palstalla näkee jatkuvasti aivan kamalaa kieltä, mutta sinun kielesi ei ole lainkaan kamalaa. Päinvastoin se on helppolukuista ja miellyttävää.

Vierailija
51/55 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä olen ollut aina, sosiaalisten tilanteiden pelko tuli ala-asteen lopulla ja itsetuhoisuus yläasteen alussa. Ominaisuudet ovat yhä läsnä ollessani nyt 22v. Opin hakkaamaan itseäni vuosi sitten. Teen sitä korkeintaan kerran kahdessa kuukaudessa. Tiedän että muilla on paljon pahempia ongelmia kuten koulukiusaamista, perheväkivaltaa, raiskatuksi joutuminen yms. Sen tiedostaminen lisää haluani kuolla, ei sellaisen ihmisen kuulu elää joka surkuttelee oloaan vaikka muilla menee huonommin.

Vierailija
52/55 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, otin alapeukut kannustuksena siihen, että minun on kuoltava. Hyvä että vihdoinkin ihmiset ovat asiasta samaa mieltä kanssani.

t.51

Vierailija
53/55 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa fiksulta nuorelta. Ei koulumenestyksellä ja viisaudella ole mitään tekemistä keskenään.

Vierailija
54/55 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen samoin. Tosin oon jo 23 :D Kyllä meki täältä paikkamme varmasti löydetään. :)

Vierailija
55/55 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi ihmeessä haluat olla kuten muutkin? Halusin aina olla sellaienne kun itseolen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän