Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tennispalatsissa kesken leffan: "LAITA SE H--TIN LUURI NYT PIILOON!!!"

Vierailija
26.02.2017 |

Nuorelta mieheltä paloi käämi edessä istuvan tytön somettamiseen.

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itse tarkistan puhelinta sillon tällön kesken leffaa."

Tarkistat ,onko vilkaskin yksilö , karkailee ? Kokoustila  oli jo kivikautisissa Nokioissa  kyllä tuntee jos soi .Jos jollain  oikeasti hätä niin soittaa eikä raapustelee jonnekin seinille.

Ja sulle samat sanat ku viestissä 62!

Ja itseasiassa värinähälytys on nykypuhelimissa sen verran kova, että se värinän ääni häiritsee varmasti enemmän kuin se himmeäksi säädetty näyttö!

Vierailija
62/111 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kävis itellä mielessä. Nehän on kiellettyjäki teattereissa just ettei kukaan salaa kuvaile siellä. Vaikka itekki oon kunnon kännykkä/nettiriippuvainen niin pystyn kyllä sen pari tuntia olemaan vaikka ois paskempikin leffa. Yleensä sammutan kännykän kokonaan siksi aikaa niin ei tuu himojakaan ruveta kuikuilemaan mitään kesken kaiken "ihan vaan äkkiä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tässä sulle pari esimerkkiä joidenka takia saatan puhelinta vilkasta leffassa. Ja nimenomaan vilkasta! Ei somettaa!

Mulla on yritys, jossa olen itse yksin töissä seitsemän päivää viikossa kymmenen tuntia päivässä. Sillon harvoin kun saan vapaata, niin mulla on tuuraaja käytössä. Tuuraaja on perehdytetty niin hyvin kuin pystyy, mutta aina voi tulla jotain jossa tarvitsee mun jeesiä, joten leffasta käsin voin esim näpytellä viestin nopeesti jos hätä on.

Mulla on myös pienet lapset, jotka ovat luonnollisesti hoidossa sillon kun harvoin sinne leffaan asti pääsen. Tiedän että pitäs yrittää rentoutua ja nauttia vaan leffasta, mutta kyllä mulle tulee äitinä pieni kiusaus aina välillä tsekata se puhelin, jos lapsenvahti on laittanut viestiä...

:)

Ootko kuullut kotikatsomoista? Voit hankkia kotiisi haluamasi elokuvan ja katsoa sen ihan rauhassa ja ainutlaatuiset tarpeesi huomioiden.

Jos et pysty käymään elokuvissa niin että noudatat teatterin sääntöjä vaan sinun on pakko päästä häiritsemään muita koska minäminäminäminä, niin et ole oikeassa paikassa.

Tästä lähtien alan todellakin puuttumaan kaltaistesi uuvattien toimintaan. Kyllä sinäkin sieltä salista varmasti lennät, vaikka olisi niinkin hyvä syy kuin minäminäminäminä :)

Vierailija
64/111 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh! Mä oisin älähtäny takas!

Enemmän siellä huuto häiritsee kun jonkun puhelin, kuhan se on vaan äänettömäl ja näyttö himmeellä!

Itse tarkistan puhelinta sillon tällön kesken leffaa.

Mitä tärkeää pelkäät menettäväsi, jos olet 2h vilkuilematta puhelintasi?

Vierailija
65/111 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset tuntuvat olevan ihan kujalla siitä milloin kännykän käyttö on soveliasta ja milloin ei. Työkavereinani on ollut tälläisia tapauksia, he kuulema voivat näpytellä ja pelata "kun muutakaan ei ole". Vaikka asiakas olisi näköetäisyydellä ja tekemistä löytyisi. Ihan vitun rasittavaa.

Vierailija
66/111 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä sulle pari esimerkkiä joidenka takia saatan puhelinta vilkasta leffassa. Ja nimenomaan vilkasta! Ei somettaa!

Mulla on yritys, jossa olen itse yksin töissä seitsemän päivää viikossa kymmenen tuntia päivässä. Sillon harvoin kun saan vapaata, niin mulla on tuuraaja käytössä. Tuuraaja on perehdytetty niin hyvin kuin pystyy, mutta aina voi tulla jotain jossa tarvitsee mun jeesiä, joten leffasta käsin voin esim näpytellä viestin nopeesti jos hätä on.

Mulla on myös pienet lapset, jotka ovat luonnollisesti hoidossa sillon kun harvoin sinne leffaan asti pääsen. Tiedän että pitäs yrittää rentoutua ja nauttia vaan leffasta, mutta kyllä mulle tulee äitinä pieni kiusaus aina välillä tsekata se puhelin, jos lapsenvahti on laittanut viestiä...

Ootko kuullut kotikatsomoista? Voit hankkia kotiisi haluamasi elokuvan ja katsoa sen ihan rauhassa ja ainutlaatuiset tarpeesi huomioiden.

Jos et pysty käymään elokuvissa niin että noudatat teatterin sääntöjä vaan sinun on pakko päästä häiritsemään muita koska minäminäminäminä, niin et ole oikeassa paikassa.

Tästä lähtien alan todellakin puuttumaan kaltaistesi uuvattien toimintaan. Kyllä sinäkin sieltä salista varmasti lennät, vaikka olisi niinkin hyvä syy kuin minäminäminäminä :)

No toivottavasti sulta kuolee joku läheinen seuraavan kerran kun istut tappi perseessä leffassa!

Voit sitten vaikka siellä leffateatterissa hyvästellä hänet, kun et ehtinyt muualle, koska minäminäminäminä ja minun elokuvanautinto :)

Vierailija
67/111 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän siellä huuto häiritsee kun jonkun puhelin, kuhan se on vaan äänettömäl ja näyttö himmeellä!

Ilmeisesti olet ainoa kirurgi suurkaupungissa, jota voidaan tarvita leikkaamaan milloin vain. Muuten en moista typeryyttä ymmärrä.

"...kyllä mulle tulee äitinä pieni kiusaus..."

Tässä taas äärettömän hyvä esimerkki siitä, miksi perheellisiä vihataan. Kaikki äidit eivät toki ole samanlaisia, mutta joukkoon mahtuu aina näitä itsekkäitä ja äänekkäitä "KYLLÄ MINULLA ÄITINÄ ON OIKEUS" -ihmisiä. Voi luoja.

Vierailija
68/111 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se heiluva kännykän näyttö häiritsee aika paljonkin. Se kun näkyy pimeähkössä salissa melkoisen hyvin.

Leffoissa, konserteissa ja oopperoissa pitäisi kännykät kerätä jo ovella pois.

Vierailija
69/111 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain äitylillä meni hermot :D Oli vissiin rankkaa olla koko leffan ajan somettamatta!

Vierailija
70/111 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin

Vierailija
71/111 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh *hakee poppareita*

Vierailija
72/111 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on aina porukalla tapana kohdistaa kännyn taskulampulla häiritsijää kohti, hiljainen mielenosoitus :D

Vierailija
73/111 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meillä on aina porukalla tapana kohdistaa kännyn taskulampulla häiritsijää kohti, hiljainen mielenosoitus :D

Tuoha onkin hyvä :D Varsinkin jos takana istuu, niin puhelimen taskulampun valon kohdistaa siihen puhelimen räplääjään ja sanoo vaikka että "tarvitko lisävaloa?".

Vierailija
74/111 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarkistat puhelintasi kesken leffaa!

Vierailija
75/111 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipeelot pilaavat leffan kaikilta räpläilemällä puhelimiaan. Varsinkin isonäyttöisten älykännyköiden ruudut loistavat pimeässä todella pitkälle.

Jos täytyy katsoa kelloa, niin ehdotan sellaista uskomatonta modernia innovaatiota kuin rannekello.

Jos on pakko tarkistaa oma instagram- tai twitter-tili puolen tunnin välein, kannattaa ehkä jäädä kotiin ja katsoa leffa telkkarista tai tietokoneelta. Säästää rahaakin. (Ja käydä ehkä juttelemassa psykiatrin kanssa some-addiktiostaan.)

Onneksi asun nykyään pienemmässä kaupungissa, jossa ei ole niin pahaa tunkua leffaan kuin Helsingissä.

Vierailija
76/111 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helvettiä tapahtuuko tätä oikeasti ja noin usein?

Kännykät EI KUULU elokuvateatteriin! Kännykkää EI VOI vilkaista huomaamatta, se valo on tosi voimakas pimeässä salissa. Jos ette helvetti sentään pärjää muutamaa tuntia ilman somea niin älkää tulko teatteriin ollenkaan.

T. henkilö joka oikeasti nauttii elokuvateatterikäynneistään niinä harvoina kertoina kun rahaa on

Vierailija
77/111 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te ootte noin yliherkkiä valolle, niin miten te voitte edes mennä elokuviin? 😂😂😂

Vierailija
78/111 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte käyttää kännyä leffassa niin menkää ihan taakse istuun, ku eihän se leffa teitä kiinosta

Vierailija
79/111 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee elokuvateatteriin eikä katso leffaa kotona, niin pitää olla valmis sietämään pientä häiriötä.

Vierailija
80/111 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se oli vasten tahtoaan katsomassa jotakin huonoa leffaa ja yritti viihdyttää itseään sen aikaa, kun poikaystävä tuijotti toimintaleffaa.

Minustakin on ikävää, jos valo tuikkii monen silmiin, mutta voi sitä kännykkää selata niinkin, että pitää sen sylissä. Silloin minusta aivan ok.

No ei ole ok! Ihmiset on maksaneet saadakseen katsoa leffan, sinne ei tuoda kännyköitä tai rääkyviä kakaroita!

Rauhoitu nyt, kuulostat aivan raivopäältä. Pointtihan oli, että jos sitä kännyä pitää sylissä, se valo EI näy takana olevien silmiin, eikä sivuillekaan, jos siinä ei satu olemaan joku ihan viereisessä penkissä.

Jos se ei näy muille, mitä vi..n väliä sillä on? Juu, ei mitään. Ihminen istuu hiljaa ja häiritsemättä ketään, ei vaan tykkää siitä leffasta ja sekös sua ärsyttää - miksi?

Jos noin ottaa leffa päähän, on hyvä ja poistuu kahvioon. Muiden leffaa ei tarvii pilata. Kyllä se valo näkyy vieressä oleville vikka kuinka olis sylissä.

Jos ei tuntia pysty olemaan luuristaan erossa, miksi mennä leffaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän