Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäni bloggarin pitäisi hankkia uusi kissa!

Vierailija
26.02.2017 |

Hän pitää niin hyvää huolta niistä ja selvästi myös rakastaa niitä ja nekin rakastavat häntä!

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

T on varmaan käskenyt Hennaa pysymään erossa perheestään... Ja Henna tulkitsee sen "omimiseksi".

Vierailija
42/66 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Hennan pitäisi kyllä ottaa yhteyttä hoitotahoon. Nuo kuvitelmat alkaa olla aika sairaita.

Henna haluaa Jaanan hellan ja nyrkin väliin eikä tällä saa olla mitään omia tahdonilmauksia. Hyvin aggressiivinen ja häiriintynyt fantasia, ja todellakin antaa aihetta hoitotahojen kontaktoimiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi jos olen loukannut jotakin tuolla edellisellä jutulla kun haukuin muijaksi yms tai muuta sellaista ja halusin kieltää Jaanaa jonkun kanssa kaveeraamasta. Itse asiassa minulle on ihan sama kenen kanssa se Jaana kaveeraa, Jaana saa sen ihan itse päättää kenen kaveri on ja kenen ei, mutta sen takia minä asiasta vetäsin herneen nenään jo ennakolta ilman että mitään on ehtinyt edes tapahtuakaan, kun olen huomannut että minä haluaisin olla eräiden ihmisten ystävä, mutta eräs henkilö ei anna minun sitä olla ja estää minua sitä olemasta ja olen niin surullinen kun minä tiedän miten hyviä ja ihania ystäviä olisivat mutta eivät tule juttelemaan, eivät kysy vointiani, kuulumisiani yms eivätkä kysy lähtisinkö jossakin käymään vaikka eräitten tilaisuuksien jälkeen, eivät tule käymään luonani vaikka olen monesti pyytänyt yms yms yms ja syy on se, kun yksi henkilö estää ja koin tarpeelliseksi minä sitten vastaavasti omalta puoleltani estää häntä viemästä minulta ystäviä pois enää yhtään tämän enempää. Nuo saavat riittää mitkä hän jo vei, enempää en anna kenenkään minulta viedä.

Yhteinen tuttumme soitti minulle tuosta asiasta ja sanoi, että se jota täällä muijaksi nimitin, ei edes tunne Jaanaa ja että ei hän rupeaisi itselleen tuntematonta omimaan itselleen ja ei hän muutenkaan ole estänyt minua olemasta esim juuri tuon yhteisen tuttumme tai kenenkään muunkaan henkilön seurassa muuta kuin ainoastaan oman perheensä hän haluaa minusta eristää muttei muita. Anteeksi jos olen jonkun mielen tästä pahoittanut. Yhteinen tuttumme sanoi myös, että ei minun elämä ole heidän ystävyydestään kiinni, siis erään henkilön ja hänen perheensä ystävyydestä vaan minulla on omatkin ystävät. Sattuuhan se kovasti minuun kun niin kovasti olisin halunnut olla muutamille ihmisille ystävä muttei heidän perheenjäsenensä anna. Ihmettelen sitä, miksi aikuiset ihmiset ovat noin tossun alla ja toisen määrättävissä. Minä jos minulle joku ihminen, olkoonpa kuinka oma sukulainen tahansa sanoisi, että "tuon seuraan älä liity" niin minä en tottelisi, sanoisin vastaan ja tekisin oman pääni mukaan vaikka minua uhattas millä sanktiolla tahansa asiasta. Olen aikuinen ihminen, teen mitä teen enkä kenenkään anna minua määräillä. Kumma kun ihmisillä ei ole sisua sen vertaa että osaa nousta toista ihmistä vastaan. Minulla oli siihen sisua jo 9-vuotiaana ja jo silloin tein oman pääni mukaan asioissa joissa minua kiellettiin jotakin tekemästä.

Kyllä tämä elämä on kummallista. Ja joskus tuntuu myös että aina löytyy joku joka menee jonkun muun puolelle minua vastaan, joku, joka ei EDES TUNNE sitä ihmistä niin silti. Ainakin yksi ope aiemmassa koulussa teki niin. Minua kiusattiin mutta ope meni aina muitten puolelle minua vastaan. Sitäkään en ymmärrä että kun jotkut nettikiusaajani olivat jollekin henkilölle menneet minusta kirjoittamaan niin se ihminen meni ja vastasi niille nettikiusaajille ja uskoi niiden nettikiusaajieen emävalheita minusta sen sijaan että itse olisi muodostanut minusta oman mielipiteensä, itse tutustunut minuun ja itse muodostanut näkemyksensä siitä, miten asia on. Minua on monta kuukautta stressannut eräs henkilö ja eräs asia niin että pidän kyllä taukoa ja kunnon taukoa pidänkin eräästä henkilöstä niin etten käy enää siellä missä hän käy, tai voinhan minä käydäkin mutta en nyt vähään aikaan, seuraavan kerran jos käyn niin keväämmällä tai lähempänä kesää, annan pölyn laskeutua ja katson jos tilanne sillä rauhoittuu. En haluaisi nähdä kyseistä henkilöä nyt kuukausiin ja toivon, että sitten monen kuukauden päästä oltas sovussa taas mutta nyt en usko että meistä kumpikaan vielä tässä vaiheessa siihen kykenee, esim minua pelotti viimeksi kyseinen henkilö niin että karkuun lähdin ja nimenomaan sitä henkilöä.

Vierailija
44/66 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hennan Jaana-pakkomielle on muuttunut aivan sairaaksi. Ne Heja-salakielet ja puhelinpylväissä kiipeilyt olivat vielä ihan huvittavia maalailuja, Jaananmaito-klassikko perverssi mutta ei väkivaltainen tai uhkaava. Nyt Hennan Jaana-kirjoituksiin on hiipinyt todella aggressiivinen, uhitteleva ja mustasukkainen sävy. Henna haluaa omistaa Jaanan, määrätä, mitä Jaana voi tehdä ja kenen kanssa ja uhkailee hakata jokaisen, joka voisi haluta viettää aikaa Jaanan kanssa. Epäilemättä hakkaisi varmaan Jaanankin, jos tämä ei olisikaan sellainen, kuin Hennan fantasioissa tai jos Jaana ei haluaisikaan osallistua juuri niihin aktiviteetteihin, mitä Henna on päättänyt hänen kanssaan tehdä.

Nyt pitäisi sinisilmäisillekin valjeta, että Henna ei ole höpsähtänyt heikkolahjainen. Henna on vaarallinen ja häikäilemätön psykopaatti, jolle toiset ihmiset ovat vain hyödykkeitä ja rekvisiittaa, jota voi kohdella aivan miten tahansa. Narsistien tapaan Henna yrittää täyttää sisäistä tyhjyyttään projisoimalla omia tuntemuksiaan ja haaveitaan toisiin ihmisiin. Mikäli toiset eivät suostu pelaamaan Hennan säännöillä ja täyttämään hänen onttoa elämäänsä, Henna kokee oikeutetuksi "rangaista" näitä henkilöitä vaikka väkivalloin.

Viimeistään nyt olisi korkea aika saada Henna viranomaisten haltuun.

Vierailija
45/66 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Henna Henna. Kyllä se vaan niin on, että vaimolla on ihan täysi oikeus sanoa miehelleen, että "ystävyys" toisen naisen kanssa ei ole ok silloin, kun kaikille on selvää, että se toinen nainen himoitsee ihan jotain muuta kuin ystävyyttä. Jokainen tietää, että sinä olet yrittänyt vikitellä Jarmoa aviorikoksen tielle. Jokainen tietää, myös sinä itse, että et ole kiinnostunut pelkästään ystävyydestä vaan olet tehnyt kaikkesi houkutellaksesi Jarmoa syntiin. Ei kenenkään tarvitse sietää tuolla tavalla käyttäytyvän ihmisen yhteydenottoja perhettään kohtaan.

Sinä olet Henna väärässä tässä asiassa ja sinä olet itse aiheuttanut tämän tilanteen. Ja sinua on todella monta kertaa yritetty ystävällisesti neuvoa ja opastaa lopettamaan varattuun mieheen kohdistamasi seksuaalinen ahdistelu. Sinä olet täysin vapaasta valinnastasi päättänyt olla kuuntelematta saamiasi neuvoja, ja tässä on nyt tulos. Ketään muuta et voi tilanteesta syyttää kuin itseäsi.

Vierailija
46/66 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli T ja Jaana ei edes tunne toisiaan, miksi Henna luuli että tuntisivat? Koska ovat joskus olleet jollain mormonien kesäleirillä?

Vierailija
47/66 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeaisitko minun viereen lepäilemään?

-kyllähän sitä voisi niin tehdäkin

-Ei puoliso tykkäisi siitä eikä ole vakaumuksen eikä moraalin rajoissa sallittua mutta jos olisi niin tottakai minä sinun vieressä lepäisin kun olet niin mukava!

-olet semmoinen lämmin keinoemo jonka vieressä kelpaa lepäillä

-tuskinpa

-en

-en varmasti

-en todellakaan

-Hyi en ikinä!!!

-Se on sama jos kysyy että lepäilisitkö luonnonvaraisen rotan vieressä

-Ehkäpä

-Alkaa nousta antenni pystyyn ajatuksestakin

-jos on sama huone missä nukutaan ja leveä sänky niin voisihan sitä siinä tapauksessa tietysti

-ihan se olis ok

-kyllä

-kyllä, aivan ehdottomasti

-siitä olen haaveillut.

Vierailija
48/66 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

o_O ilmeellä luin noita kyselyvaihtoehtoja. Pahin on "Alkaa nousta antenni pystyyn ajatuksestakin", ei herramunjestas sentään. Ja sitten tämä himokas leidi kehtaa ihmetellä miksi T ei halua häntä enää lähellekään J:tä.

Vierailija
49/66 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
50/66 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepäilisitkö luonnonvaraisen rotan vieressä, aaahhahhaa :DDD

Vierailija
51/66 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko "muija" siis tämän miesihastuksen vaimo? Bloggaajahan piti tätä jossain vaiheessa suurinpiirtein bestiksenään?

Vierailija
52/66 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko "muija" siis tämän miesihastuksen vaimo? Bloggaajahan piti tätä jossain vaiheessa suurinpiirtein bestiksenään?

On. BFF:stä taisi tulla "muija" siinä vaiheessa kun T sai tarpeekseen Hennan yli-innokkaasta ihastuksesta. Sehän muun muassa lähetteli fantasioitaan J:stä sähköpostitse T:lle (ei vain kerran vaan useasti) ja alkoi itsevaltaisesti emännöimään mormonien juhlissa isännän rinnalla. Kuppi menee nurin kärsivälliselläkin ennen pitkää, ja sitä T on tosissaankin ollut Hennaa kohtaan. Liiankin, imho.

Vierailija
53/66 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Henna on avautunut Facebookissa ilmeisesti T:sta siihen malliin, että joku Hennan kavereista on puuttunut peliin. Seurauksena Henna tietysti nosti täyden rähäkän, vaikka väittääkin, että on jo sopinut riitansa tämän kaverin kanssa. Mahtaakohan kyseinen kaveri olla se Krisse, joka on aiemminkin tympiintynyt Hennan pakkomielteisiin ja ollut sen vuoksi riidoissa H:n kanssa.

Vierailija
54/66 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on aivan eeppinen tarina!

Vierailija
55/66 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keksinyt semmoisen fiktiivisen ukon nimeltä Kari joka tulee olemaan yksi henkilö joissakin tarinablogeissa. Sitten kun tarinablogien tytöt kasvavat aikuisiksi niin joku niistä tytöistä sitten rakastuu tuohon Kariin. Karilla on omistuksessa useita asunto-osakkeita mihin hän ottaa vuokralle itseään 20-30 vuotta nuorempia nuoria ja aikuisia. Hän ottaa sekä tyttöjä että poikia vuokralle. Useimmat hänen vuokralaisensa ovat opiskelijoita joko yliopistossa tai ammattikorkeakoulussa tai ammattikoulussa, aikuisopistolla jne. Osa nuorista joita hän vuokralle ottaa on työttömiä ja osa on kuntoutustuella tai pysyvällä eläkkeellä terveydellisten rajoitteiden vuoksi, osa on toimeentulotuella eläviä ja osa on työelämässä. Yhteistä näille vuokralaisille on se, että ovat alle nelikymppisiä, iältään siinä noin 16-39-vuotiaita, joku juuri 40 vuotta täyttänyt on joukossa myös.

Karilla on omistuksessa kerrostaloja sekä rivitalo-osakkeita joihin hän vuokralaiset ottaa ja Karilla on aika erikoisia "luontaisetuja" vuokran ohessa. Pojille Kari sanoo, että olut sisältyy vuokraan. Karilla on tapana tuoda pojille oluita useamman kerran viikossa koska ne "sisältyvät vuokraan" ja Kari opettaa poikia juopoiksi siten että hän sanoo:"Juoppouskin on ihan hyvä elämänvalinta kunhan sen tekee tyylikkäästi ja hyvä maine säilyttäen eikä kaduilla örvellä miten sattuu" ja hän opettaa poikia piilottelemaan kaljapulloja vierailta esim kaappeihin. Kari myös sanoo pojille, että "Jos te joskus muutatte omaan taloon niin silloin voitte vaikka puuliiteriin niitä kaljojanne piilotella halkopinon taakse. Navettaankin niitä voi piilotella ja puuverstaalle. Mihin vaan keksittekin." Kari kannustaa poikia toisaalta elämään tyylikästä elämää mutta toisaalta salassa juopottelemaan.

Tytöille on sitten toisenlaiset "luontaisedut". Kari saattaa sanoa tytöille, että jos tyttö asuu jossakin asunossa, hän tulee sinne säännöllisesti "pitämään huolta" siitä tytöstä. Kari myös haluaa että vuokranmaksu kuitataan myös "jollakin muulla kuin rahalla" ja joskus Kari ehdottaa että joku tyttö tulisi asumaan Karin luokse siten että tytöllä olisi oma huone ja muut tilat yhteiset Karin kanssa. Kari monesti myös sanoo nuorille naisille olevansa romanttinen lemmenmies ja haluavansa heidän kanssa lemmenleikkejä harrastaa.

Menee taas ihan vähän sinne wtf-osaston puolelle 😧

Vierailija
56/66 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

J ei varmaan tajua noista hienovaraisista vihjauksista..

Vierailija
57/66 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Henna olisi miespuolinen niin hän varmaan muistuttaisi hyvin paljon tätä fiktiivistä Karia :D

Kevät ja lisääntyvä valo saavat näemmä hormonit ja mielikuvituksen hyrräämään H:lla. On meinaan sellaista settiä taas että huh huh.

Vierailija
58/66 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko nuo "luonnossa maksamis" -jutut täyttää jonkun rikoksen merkit? Sehän puhuu siitä miten tämä "Kari" on tuntenut tytöt heidän lapsuudestaan saakka ja antaa mielikuvan, että mies on "groomannut" näitä lapsia, eli kasvattanut heidät harrastamaan seksiä tämän miehen kanssa.

Vierailija
59/66 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko nuo "luonnossa maksamis" -jutut täyttää jonkun rikoksen merkit? Sehän puhuu siitä miten tämä "Kari" on tuntenut tytöt heidän lapsuudestaan saakka ja antaa mielikuvan, että mies on "groomannut" näitä lapsia, eli kasvattanut heidät harrastamaan seksiä tämän miehen kanssa.

Minkä rikoksen? Kyse on kuitenkin sinänsä ihan Hennan mielikuvituksen tuote joka on hyvin löyhästi kiinni jossain henkilössä, pääasiassa vain niin, että kun me Hennan "tunnemme" niin voimme sanoa, että Henna on varmaan ajatellut jotain henkilöä fantasioidessaan.

Ikävää, mutta näin on. Johonkin hoitoon toi tarttis saada. Jossain kohtaa aika ennen pakkohoitolakia oli parempi, Henna olisi ollut jossain Kellokoskella ihan vanhempiensa pyynnöstä.

Vierailija
60/66 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogissa on hengästyttävän pitkä ja yksityiskohtainen avautuminen vauvapalstailijoista (osa 2487), ja tuttuun tapaansa H uhriutuu taas oikein huolella. Eli ei mitään uutta auringon alla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi