Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäni bloggarin pitäisi hankkia uusi kissa!

Vierailija
26.02.2017 |

Hän pitää niin hyvää huolta niistä ja selvästi myös rakastaa niitä ja nekin rakastavat häntä!

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän todellisuudessa Henna elää.

Vierailija
22/66 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD Kuolen nauruun, tuo runo. Eikä?! xDDDDD

Vierailija
24/66 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin piilotettu yksityiskohta....

Vierailija
25/66 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika eroottinen tuo penisruno.

Mun mielestä jopa aika hieno runo, jos ei tietäs keistä siinä kyse...

Vierailija
26/66 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi juttu on näiden aloitusten kanssa varmaa oli aihe mikä tahansa. Aina päädytään ripulointiin.

Vierailija
27/66 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PITÄISI SEN YHDEN UKON RIPULOIDA MAMMOJEN SUUHUN SAMALLA KOSSUA KAATAEN NIIN OPPISIVAT OLEMAAN KUNNOLLA JUOPPOJA!!!!!!

Siitä vaan ukolle ehdottamaan.

Vierailija
28/66 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAISTAKAA MAMMAT PULIUKON PASKA!!!!!!!!

Vierailija
29/66 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Henna tekee taas parhaansa pitääkseen ketjun ylhäällä... 😂😂😂

Vierailija
30/66 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAATANA PERKELE VIHTAHOUSU PAHOLAINEN PIRU BEELZEBUB

Vierailija
31/66 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kyselyt.. 😂 Ei luoja, on se sekaisin!

Vierailija
32/66 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin myös Jaanan tänne tulemista jossakin vaiheessa, että kiva kun Jaana tulee, MUTTA....

Jos menemme käymään eräässä paikassa, eräitten ihmisten luona, niin minua mietityttää ja pelottaa eräs outo ja pelottava tyyppi joka on hyvin omistushaluinen ja joka ainakaan minun kanssa ei halua tehdä yhtään mitään eikä halua minun olevan tekemisissä perheensä jäsenien kanssa. Jaana oli nuorena hänen kanssa samoilla nuorten leireillä, on siis Jaanan vanha tuttu, mutta toisaalta ei ole kylläkään Facebook-kaverina Jaanalla, katsoin jostakin sivuprofiilistani Facebookissa, että onko, niin ei ole.

Mietin, että toivottavasti tuo henkilö ei ala omimaan Jaanaa tai kahmimaan Jaanaa itselleen tai häätämään minua pois Jaanan läheltä yms koska "hän on Jaanan kanssa nyt" yms. Aion valmentaa Jaanaa tuon henkilön varalle jos Jaana tulee että Jaanan pitää sanoa napakasti hänelle että JOS hän meinaa vaikka pyytää Jaanan kokouksen jälkeen jonekin syömään niin sillä ehdolla, että minäkin saan tulla mukaan. Jos en saa niin Jaana ei lähde hänen kanssa yhtään mihinkään.

Mietin jopa sitäkin, että voi olla viisasta että jos Jaana täällä luonani on, niin emme käy ollenkaan kyseisessä paikassa ettei tuollaisia konflikteja tule niin että tiedoksi sillekin muijalle vaan että Jaanapa onkin minun seurassa ja minun ystävä, ei sinun, lällän lällän lää 😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛 Jos se muija rupeaa Jaanaa omimaan niin en kestä, mulle on tarpeeksi jo se, että se omii oman perheensä jäseniä, mutta Jaanaa ei omi ja jos omii niin sitten minä suutun kunnolla ja myös näytän sen.

Hennahan on itse tuollainen omija, kuten tästäkin tekstistä näkee. Jälleen kerran on todettava, että onneksi, ONNEKSI Jaana asuu tuhansien kilometrien päässä Atlantin toisella puolen. Vieläpä sellaisessa maassa, jonka kamaralle ei kielitaidoton, rahaton ja tuomittu rikollinen noin vain pääsekään.

Vierailija
33/66 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se muija rupeaa Jaanaa omimaan niin en kestä, mulle on tarpeeksi jo se, että se omii oman perheensä jäseniä, mutta Jaanaa ei omi ja jos omii niin sitten minä suutun kunnolla ja myös näytän sen.

Hennahan on itse tuollainen omija, kuten tästäkin tekstistä näkee. Jälleen kerran on todettava, että onneksi, ONNEKSI Jaana asuu tuhansien kilometrien päässä Atlantin toisella puolen. Vieläpä sellaisessa maassa, jonka kamaralle ei kielitaidoton, rahaton ja tuomittu rikollinen noin vain pääsekään.

Aivan, USAan matkustaminen ei onneksi ole ns. läpihuutojuttu Hennan kaltaiselle ihmiselle. Varsinkaan nyt Trumpin aikakaudella.. H:n suhde Jaanaan menee aina vain kieroutuneempaan suuntaan ja polttoaineena on runsas määrä patoutunutta (negatiivista) energiaa. Jaana on epäonnekseen joutunut ukkosenjohdattimen asemaan Hennan elämässä.

Vierailija
34/66 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katos vaan, jollakin on munaa noissa uskispiireissäkin pistää Henna paikalleen ja käskeä pysyä loitolla.

Vierailija
35/66 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle pitäisi antaa ikuinen eläintenpitokielto ja estää pääsy nettiin.

Vierailija
36/66 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mietin, että jos en osaa hillitä itseäni silloin kun Jaana ja eräs henkilö ovat samassa tilassa vaan koko ajan menen väliin ja koetan häiritä heidän kahdenkeskistä kommunikointiaan niin minä luulen, että koska asia noin suuresti mieltäni pahoittaa ja jo pelkkä ajatuskin siitä, että jo sekin on vaikeaa kun hän ei anna minun jutella mukavien ja ihanien perheenjäsentensä kanssa on tosi vaikeaa niin jos sama koskee Jaanaa niin se olis mulle viiminen pisara ja siitä tulis heti kissatappelu välittömästi ja hermoni menettäsin ja alkasin huutaa siellä ja ärjyä siellä yms kun en kestäisi tilannetta, niin mietin että rauhan säilymiseksi ja kaikkien osapuolten turvallisuuden yms takaamiseksi olisi parempi että JOS Jaana tulee tänne niin annan Jaanalle asuntoni vara-avaimen niin jos Jaana haluaa siellä käydä niin käyköön omine nokkineen itsekseen niin minä käyn sillä aikaa jossakin muualla, esim omalla seurakunnalla vaikka niin Jaana saa rauhassa olla entisten tuttujensa seurassa kun minä nyt en vaan jostakin syystä kestä sitä jos eräs omistushaluinen henkilö alkaa perheensä ohella myös Jaanaa omimaan."

Jep, en yhtään epäile etteikö H alkaisi huutaa ja ärjyä ja varmaan nyrkitkin heiluisivat kissatappelun tiimellyksessä. Ei mikään pikkujuttu kun Hennalla on tuota runkoa sangen runsaanlaisesti eli sen minkä tekniikassa häviää, voittaa silkalla massalla.

Vierailija
37/66 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tämä pelätty omija on? Sen kuumien tunteiden kohteen vaimo?

Vierailija
38/66 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän pitää niin hyvää huolta niistä ja selvästi myös rakastaa niitä ja nekin rakastavat häntä!

Miten se hyvä huolenpito näkyy, jos ei edes kahta vuotta ole jaksanut kissasta huolehtia? Miten se hyvä huolenpito näkyy, kun annettuaan yhden kissan pois ajanpuutteen vuoksi, hankki heti muutaman viikon päästä seuraavan, jota ei sitäkään jaksanut hoitaa muutamaa kuukautta pidempään?

Kissa on varsin pitkäikäinen lemmikki. Sellaisen kun hankkii, pitää ajatella sitoutuvansa siihen sen loppuelämän ajaksi, joka voi olla yli 20 vuotta. Tottakai joskus elämäntilanne voi muuttua sellaiseksi, että kissasta pitää luopua, mutta sitten pitää tajuta olla ottamatta aina uusia kissoja siihen samaan elämäntilanteeseen. Tällä kyseisellä bloggarilla on jo kissa, joka on hänen isovanhempiensa hoivissa. Niin kauan kuin hän ei siitä kissasta pysty huolehtimaan, ei todellakaan ole mitään asiaa hankkia uutta kissaa. KISSAT EIVÄT OLE MITÄÄN KERTAKÄYTTÖTAVAROITA!!!

Vierailija
39/66 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Hennan pitäisi kyllä ottaa yhteyttä hoitotahoon. Nuo kuvitelmat alkaa olla aika sairaita.

Vierailija
40/66 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin myös Jaanan tänne tulemista jossakin vaiheessa, että kiva kun Jaana tulee, MUTTA....

Jos menemme käymään eräässä paikassa, eräitten ihmisten luona, niin minua mietityttää ja pelottaa eräs outo ja pelottava tyyppi joka on hyvin omistushaluinen ja joka ainakaan minun kanssa ei halua tehdä yhtään mitään eikä halua minun olevan tekemisissä perheensä jäsenien kanssa. Jaana oli nuorena hänen kanssa samoilla nuorten leireillä, on siis Jaanan vanha tuttu, mutta toisaalta ei ole kylläkään Facebook-kaverina Jaanalla, katsoin jostakin sivuprofiilistani Facebookissa, että onko, niin ei ole.

Mietin, että toivottavasti tuo henkilö ei ala omimaan Jaanaa tai kahmimaan Jaanaa itselleen tai häätämään minua pois Jaanan läheltä yms koska "hän on Jaanan kanssa nyt" yms. Aion valmentaa Jaanaa tuon henkilön varalle jos Jaana tulee että Jaanan pitää sanoa napakasti hänelle että JOS hän meinaa vaikka pyytää Jaanan kokouksen jälkeen jonekin syömään niin sillä ehdolla, että minäkin saan tulla mukaan. Jos en saa niin Jaana ei lähde hänen kanssa yhtään mihinkään.

Mietin jopa sitäkin, että voi olla viisasta että jos Jaana täällä luonani on, niin emme käy ollenkaan kyseisessä paikassa ettei tuollaisia konflikteja tule niin että tiedoksi sillekin muijalle vaan että Jaanapa onkin minun seurassa ja minun ystävä, ei sinun, lällän lällän lää 😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛 Jos se muija rupeaa Jaanaa omimaan niin en kestä, mulle on tarpeeksi jo se, että se omii oman perheensä jäseniä, mutta Jaanaa ei omi ja jos omii niin sitten minä suutun kunnolla ja myös näytän sen.

Okei, eli Henna haluaa itse omia Jaanan. Jaanalla ei saa olla muita kavereita eikä hän saa käydä edes syömässä ilman Hennaa, muuten Henna suuttuu.

Todella pelottavan kuuloista. Minä en haluaisi olla missään tekemisissä noin sairaalloisen omistushaluisen ja mustasukkaisen ihmisen kanssa. Oikein puistattaa. On tosiaan Jaanan onni että hän asuu niin kaukana, ettei H pysty hänen elämäänsä vaikuttamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi