Mielestäni bloggarin pitäisi hankkia uusi kissa!
Hän pitää niin hyvää huolta niistä ja selvästi myös rakastaa niitä ja nekin rakastavat häntä!
Kommentit (66)
Hanki virtuaalilemmikki, älä oikeaa eläintä. Ne entisetkään eivät saaneet kunnon hoitoa. Omistajan pitää huolehtia lemmikin tarpeista. Lemmikiltä ei voi olettaa esim. tietynlaista luonnetta, joka on omistajan mieleinen.
Mitä aiot tehdä sille jos se ei olekkaan rapsutustuulella kun haluaisit?
Sarkasmia selvästi.
T. Asiaton mies
Siellä on viime yönä ollu psykoosit tulilla, kirjoiteltu ilmeisesti runoa miespuolisen J:n ruumiinosalle.
Mikset hoitanut edellisiä, jos kerta oot niin rakastava ja huolehtiva omistaja.
Mitäs sille nykyiselle hamsterille kuuluu? Alkuperäinen Jimihän taisi saada kyytiä kun tilalle tuli jostain syystä hieman vastaavan näköinen, mutta selvästi eri hamsteri (luulitko ettei kukaan huomaisi?).
Minulla on runo hieman kyseenalaisesta aiheesta mutta niin hienotunteisessa muodossa ettei se asia kaikille välttämättä edes avaudu tai jos avautuukin niin runo ei kuitenkaan ole hävytön vaan hyvinkin siveellinen ja korrekti. Runon nimi on yksityiskohta
Yksityiskohta
"Katseellani sitä etsin.
Yksityiskohtaa.
Mitä yksityiskohtaa?
Kysyt sinä
Jaa-a. Kuinkas sen nyt sanoisikaan?
No, se on vain yksi juttu.
Yksi pieni juttu.
Yksityiskohta.
Suhteellisen pieni mutta eräällä tavalla tärkeä.
Hyvinkin tärkeä.
Sitä katseellani etsin,
mutta se minulta on piilossa.
Taitavasti se onkin piilotettu.
Hyvä hyvä.
Siksi tämä hyvä hyvä koska ehkä parempi niin.
Parempi niin, etten liikaa innostu,
ettei minun sopimattomat ajatukset
tai epärealistiset unelmat
saa liikaa vettä myllyyn.
Etten sitten mene liian pitkälle.
Oih ja voih, onhan se ihana.
Niin niin niin ihana.
Niin kivalta näyttää
ja upea ilmestys varmaan
on myös.
Wau! Näin sille täytyy sanoa.
Se on olemassa kyllä
ja voin kuvitella sen olevan
mahtava ja upea.
Kertakaikkisen upea
ja loistava.
Silti se on minulta salattuna.
No niin, ehkä joku arvasikin.
Jos minä nauraen sen sanoisin, niin
silloin varsinkin. Mutta ei ei ja ei.
Minä en nyt naura enkä minä sen nimeä sano
Sillä enhän minä halua kirjoittaa hävyttömiä
tai rumia runoja vaan hyviä ja mukavia runoja.
Runoja joissa on tunnelmaa.
Toivottavasti sitä tässäkin oli.
Joku kyllä kuitenkin tämän runon muistaa,
on tästä hyvinkin otettu
ja muistaa samalla minutkin,
ei voi koskaan minua unohtaa
niin hyvän kommentin nimittäin
sanoin, se kommentti jonkun unelmat täytti
Enpäs kuitenkaan avaa asiaa sen enempää
Mutta, mutta kenties jos elämässä suunta kääntyy
me kerran asiaan palaamme, mutta ei vielä, oi ei vielä, sen aika vielä ole ei. Miloin se on, sitä tietää emme voi. Mutta silti: Eläkäämme ja olkaamme kuitenkin ihmisiksi. "
Kehoitan muitakin uskovaisia että tilatkaa tekin missä ikinä asuttekin, traktaatteja Myllykummusta mahdollisimman paljon ja jakakaa ne kotipaikkakunnallanne ja jollakin muulla paikkakunnalla ympäri kotikuntanne paikkoja muun muassa ihmisten postilaatikoihin, parturiliikkeisiin, kosmetologiliikkeisiin, kauppoihin, kirjastoihin, apteekkeihin, terveyskeskuksiin, sairaaloihin, kouluihin, yliopistoihin, linja-autoihin ja kerrostalojen rappukäytäviin sekä yleisiin vessoihin myös ja kunnantaloihin, kaupungintaloihin, poliisiasemille, oikeustaloille, lääkärikeskuksiin, kuntosaleille, mielenterveystoimistoihin, uimahalleihin, kahviloihin, kauppaliikkeisiin ja yritysten toimistoihin jne jne ja lähettäkää postitse myös kuntanne valtuutetuille niitä. Levitetään evankeliumin sanoma pitkin Suomea niin Suomeen tulee herätys. 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Jos ei herätystä ala kuulumaan niin tilatkaa sitten uusi satsitraktaattejaja jakakaa niitä lisää ja laajentakaa jakelureviiriänne myös muillekin paikkakunnille kuin omaan kuntaanne. Kyllä se herätys pian tulee ja rukoilkaa joka päivä että Jumala armahtaisi kansaa eikä antaisi tuomioittensa tulla ja siunatkaa myös Israelia rukouksissa ja opettakaa lapsennekin siunaamaan Israelia ja opettakaa lapsennekin uskomaan Jeesukseen ja Jumalaan. Joensuun helluntaiseurakunta järjestää Joensuussa ja Kontiolahdella sellaista lasten kerhoa kun Kärrykerho. Kärrykerho on tarkoitettu noin 6-13-vuotiaille eli alakoululaisille lapsille. Myös Marjalassa on Kärrykerhon toimintaa ja siksi mainitsin Marjalan kun siellä asuu eräs nyt kouluikään varttunut Jimi poika ainakin minun tietääkseni.
...mitä jos tunkisit ne traktaatit vaikka perseeseesi.
Täytyy myöntää että tuolla naisella on kyllä kynä ja sana hallussa :)
H siis tunnustaa että tuijottelee J:n etumusta aina tilaisuuden koittaessa. Tosi soveliasta käytöstä, vieläpä kristillisissä kokouksissa.. H:n tietäen arvaan, että skannailu ei tapahdu kovinkaan huomaamattomasti saati diskreetisti.
Etpä uskaltanut laittaa gallupia pitäisikö sun ottaa kissa...
Hennalla on kyllä pokkaa laittaa tuollainen runo blogiin.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi sillä on pokkaa väittää, että J on todella otettu ja mielissään tästä runosta/tunnustuksesta. Unelmien täyttymys, justjoo.
Vierailija kirjoitti:
Joo pokkaa sillä kyllä on. Kyselyn vastausvaihtoehdot kuuloistaisi siltä että on myös lähettänyt tuon runon sen kohteelle.
Henna haluaa maksaa luonnossa J:lle, jos J vuokraa Hennalle asunnon :)
No eikun mirriä kehiin vaan.