Minkä ikäisenä olet "masturboinut" ekaa kertaa?
Itse löysin tämän ilon jo joskus 4-5-vuotiaana. En tietenkään tiennyt mitä tein, mutta se tuntu kivalta, niin tein sitä jopa päivittäin. Olenko ainut joka on löytänyt "halunsa" jo pienenä pallerona?
Kommentit (30)
Olen masturboinut niin kauan kuin muistan, ainakin 3-vuotiaasta ja varmaan kauemminkin.
Ehkä 7-8v? Ei ollut hajuakaan, mitä se oli. Kolmosluokalla oli "seksivalistusta" ekan kerran ja siellä se asia selvisi...
Ehkä 4-5v. Siitä on ollut kyllä iloa tähänkin päivään asti ;)
taisin olla 7-vuotias kun aloin sormettamaan.
En muista tarkalleen ikää, mutta ala-asteella olin. Sormetin ensin ja sitten keksin vesihanan ihanuuden.
varmaan about 6v ku hinkkasin pillua sängyn reunaa vasten :D niinku mitä vittua.
Aloitin 10 vuotiaana pikkupoikana pukeutumalla äitini rintaliiveihin ja pitkiin lantioliiveihin, joihin opettelin laittamaan vielä pitkät nailonsukat.
Kaikki oli mahdollista tietenkin vain silloin, kun olin yksin kotona.
Runkkasin itseäni kylpyhuoneessa, jossa oli iso peili mistä ihailin päälläni oleviä naisellisia hepeneitä.
http://aijaa..com/XY4ZSv
Yksi kuva kertokoon enemmän, kuin tuhat sanaa. Tuohon tapaan se tapahtuu usein vieläkin, vaikka vuosia on kulunut paljon.
Suostusikohan nyt kuva tulemaan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tulihan se.
10 v kun työnsin munani yhteen tyttöön, isosiskoni katsellen vieressä.14 v kun aloin käyttää kortsua ja nussin montaa eri tyttöä. Tytöt on selvästi on seksuaalisuudessa poikia huomattavasti edellä. Nussin aikuisiällä yhtä " naista " joka oli 16 v. Kyllä vitutti sen jälkeen.
Paskaa kirjoitatte. Jotkut sairaat aikuiset ovat nämä numerot on tänne laittaneet, uskoisin että kun karvat alkaa kasvamaan, alkaa oma seksuaalisuus kiinnostamaan. Juu Juu alta kouluikäisenähän sitä aloitetaan, täällä on näköjään pedofiilit vauhdissaM50+.
Vierailija kirjoitti:
Koitetaampa vielä uudella samantyylisellä kuvalla, josko se suostus tulemaan!
Vierailija kirjoitti:
Paskaa kirjoitatte. Jotkut sairaat aikuiset ovat nämä numerot on tänne laittaneet, uskoisin että kun karvat alkaa kasvamaan, alkaa oma seksuaalisuus kiinnostamaan. Juu Juu alta kouluikäisenähän sitä aloitetaan, täällä on näköjään pedofiilit vauhdissaM50+.
Sinulla ei varmaankaan ole lapsia kun et tiedä että se on ihan normaalia että pikkulapset masturboi. Sille on hienompi kiertoilmaisu, unnuttaminen.
Jollakin nuorella pojalla saattaa olla sellainen onni, että isosisko, tai naapurin isotyttö, ehkä joskus jopa viisas ja fiksu äitikin voi auttaa poikaa rintaliivie ja sukkanauhaliivien ihanassa naisellisten hepeneitten maailmassa.
Minulla ei sellaista isoista ollut, mutta jos jollakin on ollut, niin kerro siitä meille muillekkin!
Mun kiihkon lähde oli mahdollisimman isot peilit eri paikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei varmaankaan ole lapsia kun et tiedä että se on ihan normaalia että pikkulapset masturboi. Sille on hienompi kiertoilmaisu, unnuttaminen.
On meillä lapsia ja tietääkseni ne ei lääkärileikkejä leikkinyt. Aikuisiahan he jo ovat ja perheet, en viitsi mennä kysymään pojalta tai tytöltä milloin aloititte itsetyydytyksen. Sen tiedän että tytöllä alkoi kuukautiset kymmenen täytettyään, mutta en usko mihinkään että 3-4 vuotias tyydyttäisi itseään provoM50+.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On meillä lapsia ja tietääkseni ne ei lääkärileikkejä leikkinyt. Aikuisiahan he jo ovat ja perheet, en viitsi mennä kysymään pojalta tai tytöltä milloin aloititte itsetyydytyksen. Sen tiedän että tytöllä alkoi kuukautiset kymmenen täytettyään, mutta en usko mihinkään että 3-4 vuotias tyydyttäisi itseään provoM50+.
voit googlettaa sanan unnuttaminen jos et muuten usko.
Noin 10 v. Tuntu hyvälle runkata vaik en tiennyt mitä se oli. Sitten ihmettelin kun ekan kerran sain siemensyöksyn.
13v.