Mitä ihmettä noi vaihtovuorossa olevat hiihtäjät juoksentelee odottamassa vuoroaan :D :D
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Eikö kannattaisi ennemmin levätä??
Öö, itsekö lähtisit lihakset kylminä ja kankeina täyteen vauhtiin?
Vierailija kirjoitti:
Pitävät lihaksiaan lämpimänä.
tämä :D
Estää happojen jämähtämisen lihakseen. Ja pitää tietty lämpimänä.
Jos ap olisi hiihtäjä, hän varmaan raahaisi sohvan siihen lähtöviivalle. Siinä voisi sitten makoilla ja syödä suklaata, ettei vaan väsyttäisi itseään liikaa ja varmasti olisi energiatasot kohdillaan :DD
Kokeilepa itse ensin juosta 3 minuuttia täysiä ja sen jälkeen levätä 3 minuuttia. Kyllä siinä vaiheessa lihakset ovat niin kankeita kuin vain voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilepa itse ensin juosta 3 minuuttia täysiä ja sen jälkeen levätä 3 minuuttia. Kyllä siinä vaiheessa lihakset ovat niin kankeita kuin vain voi olla.
Jos juoksisin 3 minuuttia, tarvitsen lepoon vähintään 30 minuuttia. Ei ole ongelmaa levätä vaikka lihakset olisivat kuinka kankeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos juoksisin 3 minuuttia, tarvitsen lepoon vähintään 30 minuuttia. Ei ole ongelmaa levätä vaikka lihakset olisivat kuinka kankeita.
No nuo ei voi levätä 30 minuuttia koska uusi suoritus on edessä kolmen minuutin kuluttua.
Pitävät lihaksiaan lämpimänä.