Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä merkkinen laukku sinulla on?

Vierailija
26.02.2017 |

Minkämerkkinen on päivittäin käyttämäsi laukku? Jos löytyy useampia voit mainita myös ne.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkilaukkuina Mulberryn Alexa, Coachin mikälie bucketbag ja pieni Rizzosta ostettu nahkalaukku jonka merkistä ei mitään tietoa. 

Juhlalaukkuna se perus mummo-Chanel joka on haukuttu täällä miljoonaan kertaan. 

Vierailija
62/78 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coccinelle. Muutaman vuoden takainen löytö, värinsä puolesta käy melkeinpä kaiken kanssa hyvin yhteen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu ketju. Katsotaan. Mulla on yksi valkoinen Furla, yksi musta Le Tanneur ja pari tuntemattomampaa merkkiä (tummanpunaista mokkaa yksi ja vaaleanruskea pikkulaukku),  Lonchampin musta nailonkassi sekä yksi ikivanha Three Bags merkkinen "koululaukku" ihanaa konjakinruskeaa nahkaa (90-luvulta). Iltalaukkuna ikivanha musta Burberry, joka tosin näyttää uudelta - ei tietenkään mallin puolesta - kun olen  niin harvoin käyttänyt. On niitä näköjään muutama. Mulberryn bayswater kyllä himottaisi mutta kallis on...  Laukun pitää olla tyylikäs mutta yksinkertainen, aitoa nahkaa, merkillä ei ole väliä vaan kauneudella ja laadulla. Sen pitää kestää, en vaihda laukkua sesongin mukaan. :-P Mitä en ikinä käyttäisi: LV (siis ne rumat logokuosiset), MK ja muut joissa roikkuu kaikenlaisia killuttimia. 

Vierailija
64/78 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marc by Marc Jacobsilta kaksi mustaa nahkalaukkua on eniten käytössä, Furlalta kaksi iltalaukkua (Metropolitan ja toinen clutch-mallinen), longchampin basic laukku matkoilla käsimatkatavaroilla ja isompi weekendbagina. On mulla MK:n pieni olkalaukku, sitä huomaamattomampaa luokkaa eli ei killuttimia. Ja reppu on Hagslöfsin ja sitten melkein 10 vuotta vanha Kånken.

Haaveilen Mulberryn Alexasta, mutta toisaalta tiedän että pitäisi vähintään lotossa voittaa että laittaisin niin paljon laukkuun rahaa. Ei sillä etteikö budjetti kestäisi tällä hetkellä vaikka 10 000€ laukkua, en vain näe järkeväksi laittaa niin paljon rahaa laukkuun.

Vierailija
65/78 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fendi, lisäksi on pari Mulberryä. Furla on lapsella käytössä. 

Vierailija
66/78 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Jaa kirjoitti:

Hassu ketju. Katsotaan. Mulla on yksi valkoinen Furla, yksi musta Le Tanneur ja pari tuntemattomampaa merkkiä (tummanpunaista mokkaa yksi ja vaaleanruskea pikkulaukku),  Lonchampin musta nailonkassi sekä yksi ikivanha Three Bags merkkinen "koululaukku" ihanaa konjakinruskeaa nahkaa (90-luvulta). Iltalaukkuna ikivanha musta Burberry, joka tosin näyttää uudelta - ei tietenkään mallin puolesta - kun olen  niin harvoin käyttänyt. On niitä näköjään muutama. Mulberryn bayswater kyllä himottaisi mutta kallis on...  Laukun pitää olla tyylikäs mutta yksinkertainen, aitoa nahkaa, merkillä ei ole väliä vaan kauneudella ja laadulla. Sen pitää kestää, en vaihda laukkua sesongin mukaan. :-P Mitä en ikinä käyttäisi: LV (siis ne rumat logokuosiset), MK ja muut joissa roikkuu kaikenlaisia killuttimia. 

Mulla on tallessa kolme Three Bagsin laukkua, tykkäsin niistä kovasti, ne oli tosi käytännöllisiä ja sopivan simppeleitä mun makuun, mutta kun niistä persana aina joku metalliosa bragasi! Pystyisköhän niitä korjauttamaan jossakin.  Kotimaista huippulaatua. 

Vierailija
67/78 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marc by Marc Jacobsilta kaksi mustaa nahkalaukkua on eniten käytössä, Furlalta kaksi iltalaukkua (Metropolitan ja toinen clutch-mallinen), longchampin basic laukku matkoilla käsimatkatavaroilla ja isompi weekendbagina. On mulla MK:n pieni olkalaukku, sitä huomaamattomampaa luokkaa eli ei killuttimia. Ja reppu on Hagslöfsin ja sitten melkein 10 vuotta vanha Kånken.

Haaveilen Mulberryn Alexasta, mutta toisaalta tiedän että pitäisi vähintään lotossa voittaa että laittaisin niin paljon laukkuun rahaa. Ei sillä etteikö budjetti kestäisi tällä hetkellä vaikka 10 000€ laukkua, en vain näe järkeväksi laittaa niin paljon rahaa laukkuun.

Ostin omani Lontoon outletistä erittäin kohtuulliseen hintaan. 

Vierailija
68/78 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nolous, en edes tiedä, miten paljon mulla on laukkuja. Kymmeniä ainakin, saattaa olla jopa kymmeniä käyttämättömiä, ja lisää tulee tasaisin väliajoin. Onkohan mulla joku ongelma... Saa kivittää.

Vain jokunen on kalliimpaa merkkiä (Gucci, Prada, Jimmy Choo, 2 Mulberrya) ja kaksi niistäkin käytettynä ostettuja aikana ennen nykyistä merkkilaukkuvillitystä. Tällä hetkellä käytössä on musta nahkalaukku, joka on hyvälaatuinen, mutta tuntemattomampi merkki. Yleensä käytän joko nahkaa tai kangasta, keinonahasta en tykkää. Ihan tavallinen kangaskassikin on ok.

Vierailija
69/78 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Longchampin le pliage, Kånkenin reppu johon mahtuu kannettavakin. 

2 Modalun laukkua, 1 Guess, 1 abro, 2 Mandarina Duckia (toinen näistä on kallein laukkuni,ovh n.500, lahja mieheltä), 1 Bognerin nailonlaukku, pari merkitöntä nahka- ja mokkalaukkua. Mitä huomaamattomampi logo, sen parempi.

Kevääksi on kiikarissa taas yksi laadukas merkitön nahkainen laukku. Tykkään vaihdella laukkua asun ja menojen mukaan ja arvostan hyvää laatua, mutta en halua maksaa veskasta yli 300-400 euroa. Siitä ylöspäin kun mennään, alkaa maksaa  merkki. Kun en halua elvistellä logoilla tai heti tunnistettavalla mallilla, niin turha maksaa.  Musta on jotenkin mautonta tämä nykyajan "lälläslää mullapas onkin tällainen kallis sopulilaukku, kattokaa ny näitä logoja"-meininki. 

Vierailija
70/78 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin omani Lontoon outletistä erittäin kohtuulliseen hintaan. 

Käytettynähän sellaisen vois myös hankkia jos uuden hinta hirvittää, nykyään kun Alexa ei enää kuulu mallistoon niin löytää harvemmista paikoista muutenkin uutena.

Vierailija
71/78 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumi, Longchamp, Marimekko, Desigual.

Vierailija
72/78 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

&Other storiesin pikkulaukku, Fjällravenin (ei Kånken) ja vanha Marimekon reppu. Satunnaisessa käytössä muutama kirppislaukku, noilla kolmella pärjään jo pitkälle.

Vierailija
73/78 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas

Vierailija
74/78 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä päivittän laukkua vaan reppua. Yleensä Retki-merkkistä.

Vierailija
75/78 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guccilta clutch, tote ja crossbody, LVn olkalaukku ja crossbody, pari Marc Jacobsia ja Knomo London reppu

Vierailija
76/78 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pari ulkomailta ostettua ja kaksi uutta murua CWCltä (https://classywomencollection.com/collections/handbags-clutches). Tein vähän aikaa sitten kunnon vaatekaappisiivouksen ja heitin kaikki vanhat kulahtaneet laukut pois. Suosittelen teille muillekkin, ei oo mitään kamalampaa kun täysin kulahtaneet käsilaukut.

Vierailija
77/78 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon laukku, pikkulaukku samoin. Reppu Ikeasta!

Vierailija
78/78 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukkuni on merkkiä joka on tunnettu laadukkaista laukuista, mutta ei mitenkään yleisesti trendikäs merkki.

Tärkeintä on että laukki on tukevaa nahkaa ja silmää miellyttävän ajaton malli, koska ajattelin käyttää sitä kauan!

Vältän muutenkin kaikenlaisia näkyviä merkkejä ja brändejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi