Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit työksesi, jos saisit tehdä ihan mitä tahansa?

Vierailija
26.02.2017 |

Mitä tekisit työksesi, jos saisit täysin vapaasti valita? Olisiko kenties nykyinen työ vai jotain muuta?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisviihde-elokuvanäyttelijä.

Vierailija
62/72 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaisin kahvilan/ravintolan. Itse olisin lähinnä kassalla ja suunnittelisin annoksia. Lottovoittoa odotellessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kirjailija, koirankouluttaja tai jotain muuta koiriin liittyvää.

Sain muuten kerran kommentin, että ei kukaan aikuinen haaveile siitä että olisi koirankouluttaja. Tämä henkilö ei tiennyt että joku edes voisi olla koirankouluttaja ja että siihen järjestetään koulutusta. Oli myös sitä mieltä että ei sillä voi elättää itseään koska kukaan ei ikinä maksaisi sellaisesta palvelusta. Ei ollut koiraihmisiä se henkilö. :D

Vierailija
64/72 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin lääkäri tai rakentaisin ammattini matkailun pariin (esim. tutkimus- ja koulutustyötä, bloggausta tms).

Vierailija
65/72 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin jollain tavalla aidosti auttaa ihmisiä vaikeissa tilanteissa. En oikein tiedä mitä tarkalleen haluaisin tehdä, opiskelen tällä hetkellä sairaanhoitajaksi ja olen myös lähihoitaja ammatiltani, mutta tämäkään ei ole aivan sitä mitä tarkoitan, vaikkakin pidän kyllä alasta todella paljon.

Hoitoalalla ei pystytä tarpeeksi keskittymään ihmiseen yksilönä ja henkiseen hyvinvointiin, se johtuu siitä että kaikki on tehty aivan liian kiireiseksi, käytännössä sinulla ei yksinkertaisesti ole AIKAA jäädä kunnolla keskustelemaan potilaan kanssa, hyvä kun aika riittää siihen että saat pakolliset asiat äkkiä tehtyä, sitten seuraava potilas jo kutsuukin.

Olen vähän ajatellut myös terveydenhoitajan tai psykologin ammattia, ehkä siinä olisi hieman enemmän aikaa perehtyä ihmiseen yksilönä? Olen myös ajatellut vastaanoton pitämistä sairaanhoitajana, esimerkiksi jossakin yksityisellä lääkäriasemalla.

Vierailija
66/72 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluisin olla semmonen "synnytyshoitaja", että olisin synnyttävän äidin henkisenä tukena synnytyksessä (sektioissa myös). Olisin tukena ennen synnytystä, sen aikana ja vielä sen jälkeenkin hetken aikaa. Sillä aikaa kun kätilö pistää aikansa siihen että lapsi saadaan turvallisesti ulos niin minä pistäisin kaiken aikani äitiin ja huolehtisin 100% hänen olostaan ja tarpeistaan. Haluisin myös antaa henkistä tsemppausta synnytyspelkoisille ja olla aivan erityisesti mukana heidän synnytyksissään. Paljon on myös äitejä joilla ei ole miestä eli sitä isää siellä tukena, erityisesti tällaisten äitien synnytyksissä haluaisin olla mukava ja tsemppinä.

Eli toisin sanoen haluaisin olla kätilö, jonka EI tarvitse olla vetämässä vauvaa ulos ja vastuussa synnytyksen kulusta, eli haluaisin keskittyä ihan työkseni siihen synnyttäjän henkiseen oloon ja luoda hänelle mahdollisimman positiivisen synnytyskokemuksen.

Palkkaisin sinut heti.

Vierailija
67/72 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissahieroja/kissatrimmaaja

Vierailija
68/72 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri, joka minusta toivottavasti myös tulee!

Vierailija
69/72 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin parisuhdeterapeutti. Olen ratkonut ja setvinyt tuttujen, puolituttujen ja puolituttujen tuttujen parisuhdeongelmia ja konflikteja vuosia erittäin hyvällä menestyksellä. En jaksa hankkia oikeaa koulutusta ja pätevyyttä moiseen, mutta hyvät lahjat mulla siihen olis jo luonnostaan.

Hyvä parisuhdeneuvoja/ -terapeutti ei ratko ihmisten ongelmia heidän puolestaan vaan auttaa heitä sellaiseen vuorovaikutukseen, että pari pystyy yhdessä löytämään ratkaisun ja samalla uusia keinoja ristiriitojen ratkaisuihin.

Vierailija
70/72 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä tuntuu siltä, että olen lähellä unelma-ammattiani. Pitkään kipuilin, ettei minulla ole yliopistotutkintoa. Nyt olen työssä, jossa johdan asiakasprosesseja ja pääsen esimiehenä tilaisuuksiin, jonne ei perusmaisteri pääse. Tapaan asiakkaita ja teen suunnittelutyötä sopivassa suhteessa. En tällä hetkellä keksi, mitä voisin haluta, mut luulen, että muutaman vuoden päästä kaipaan kehitystä.

Vierailija
71/72 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluisin olla semmonen "synnytyshoitaja", että olisin synnyttävän äidin henkisenä tukena synnytyksessä (sektioissa myös). Olisin tukena ennen synnytystä, sen aikana ja vielä sen jälkeenkin hetken aikaa. Sillä aikaa kun kätilö pistää aikansa siihen että lapsi saadaan turvallisesti ulos niin minä pistäisin kaiken aikani äitiin ja huolehtisin 100% hänen olostaan ja tarpeistaan. Haluisin myös antaa henkistä tsemppausta synnytyspelkoisille ja olla aivan erityisesti mukana heidän synnytyksissään. Paljon on myös äitejä joilla ei ole miestä eli sitä isää siellä tukena, erityisesti tällaisten äitien synnytyksissä haluaisin olla mukava ja tsemppinä.

Eli toisin sanoen haluaisin olla kätilö, jonka EI tarvitse olla vetämässä vauvaa ulos ja vastuussa synnytyksen kulusta, eli haluaisin keskittyä ihan työkseni siihen synnyttäjän henkiseen oloon ja luoda hänelle mahdollisimman positiivisen synnytyskokemuksen.

Palkkaisin sinut heti.

Eikos tallainen ammatti ole? Doulaksi heita kai kutsutaan. Jos hankkisin lapsia, haluaisin ehdottomasti doulan.

Vierailija
72/72 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kirjailija, joka on aina juuri julkaissut ja pitää taukoa kirjoitustyöstä mutta osallistuu juhliin ja haastatteluihin.

2. Bisnesnainen, joka on aina afterwork-oluella hyvännäköisten mieskollegojensa kanssa.