Käskin miestä katkaisemaan yhteydet ihastukseen
Mutta miehen viesti "Älä ihmettele jos oon hiljainen. Mun tarvii miettiä asioita" ei ihan ole mitä odotin.
Kun totuus kuuluisi: valehtelin vaimolleni (12v yhdessä) kuukausia. Pidin mykkäkoulua ja vaimo syytti itseään ja pohti jatkuvasti, mitä teki väärin.kiinnijäämisen jälkeenkin valehtelin, että valitsen vaimoni ja silti jatkoin peliä kanssasi. En voi olla enää missään tekemisissä kanssasi, koska avioliittoni päättyy siihen ja valitsen vaimoni."
Ärsyttää miehen vässykkä asenne!!! Ei osaa laittaa rajoja kenellekään.
Kommentit (97)
Sinä itse olet vässykkä kun roikut tollaisessa häntäheikissä.
Miten voit ikinä enää luottaa? Tai miksi alunperinkään luotit tuollaiseen selkärangattomaan?
Eiköhän ole kyse muusta kuin siitä, ettei mies osaisi asettaa rajoja....
Ehkä kysymys onkin: haluatko sinä tuollaisen miehen?
Selvästikään mies ei ole päättänyt kumman kanssa haluaa jatkaa. Ja sinä tyydyt olemaan vaihtoehto? Ei sen niin pitäisi mennä, sinun kuuluisi olla ykkönen.
Vierailija kirjoitti:
Sinä itse olet vässykkä kun roikut tollaisessa häntäheikissä.
12 vuoden jälkeen en halua hätiköidä. Voi olla, että haluan erota mutta mies tuntui katuvalta. Viesti ei vain siltä vaikuta.
Olen miehesi sielunkumppani. Et voi asialle mitään, me kuulumme yhteen.
Anna miehesi elää ihastuksensa ja jatka elämääsi hänen kanssaan niin kuin ei mitään. Katso miten käy. Ihanaa olla elämässään rakastunut.
Onko teillä lapsia? Jos on, mies haluaa ehkä vain heidän takiaan jatkaa kanssasi. Saattaa olla rakastunut tuohon toiseen. Silloin on vaikeata erota. Sinun kannaltasi kylmää, mutta totta.
Polygamiaa ei oltu ennalta sovittu. Valehtelu ja minulle mökötys, tiuskiminen ja mielenosoitus ärsyttää eniten.
Ihastus? Mutta onko mitään pettämistä tapahtunutkaan? Kyllähän pikku ihastuksia tulee ja menee..
Anna miehen mennä. Ihan turhaan yrität pakolla pitää. Ennen vahtii korillisen kirppuja kuin himokasta miestä'.
Mä olen itse ihastunut yhteen miespuoliseen varattuun kaveriini, enkä ole kertonut asiaa miehelleni tai tehnyt mitään asian eteen. Pitäisikö mun nyt jättää mies tämän takia tai olla pitämättä normaalisti yhteyttä kaveriini vai mitä hemmettiä? Itse olen ajatellut vaan antaa asian olla, ihastuksia nyt tulee ja menee.
Vierailija kirjoitti:
Ihastus? Mutta onko mitään pettämistä tapahtunutkaan? Kyllähän pikku ihastuksia tulee ja menee..
Joo, mutta niiden kanssa ei tarvitse olla tekemisissä vaan pitää ne omana tietonaan.
Mä sanoisin miehelle, että jos sun pitää miettiä asioita (eli kumman haluaa), niin tervemenoa ja takaisin ei tulemista
Kyseessä ei ole "normaali ystävien yhteydenpito". Mies on tapaillut häntä salaa minulta ja lähettänyt hunajaisia viestejä lähes päivittäin monen kuukuden ajan.
Jättää vielä mahdollisuuden palata hänen helmoihinsa. Jätä se sika!