Käskin miestä katkaisemaan yhteydet ihastukseen
Mutta miehen viesti "Älä ihmettele jos oon hiljainen. Mun tarvii miettiä asioita" ei ihan ole mitä odotin.
Kun totuus kuuluisi: valehtelin vaimolleni (12v yhdessä) kuukausia. Pidin mykkäkoulua ja vaimo syytti itseään ja pohti jatkuvasti, mitä teki väärin.kiinnijäämisen jälkeenkin valehtelin, että valitsen vaimoni ja silti jatkoin peliä kanssasi. En voi olla enää missään tekemisissä kanssasi, koska avioliittoni päättyy siihen ja valitsen vaimoni."
Ärsyttää miehen vässykkä asenne!!! Ei osaa laittaa rajoja kenellekään.
Kommentit (97)
Olet ehkä kiinnostava silloin, kun se toinen (vai ensimmäinen??) nainen viilenee tai esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Silloin pyytelee anteeksi eikä halua menettää sinua..
No noin se meni meilläkin aluksi. Mies muka katkaisi välit. Otti yhteyttä uudestaan. Nyt viikonloppuna taas tavattiin kun vaimokei oli lomailemassa sukulaisillaan. Kirjoittaa whatsappissa yhtäaikaa mulle ja vaimokkeelle
Eli mies jatkaa kanssasi ainoastaan lasten ja/tai taloudellisten syiden takia. Tajuatko kuinka säälittävä olet kun joudut käskemään miestä katkaisemaan yhteyden? Mies ei sitä oma-aloitteisesti halua tehdä vaikka sanoo "valinneensa" sinut ja tuollaisella viestillä ei myöskään välejä poikki pistänyt. Et sinä pysty pakottamaan miestä rakastamaan itseäsi vaikka kuinka haluaisit.
No mites estät kaikki viestintävälineet?
Vierailija kirjoitti:
Pakkaa kamat. Nyt.
Siis omasi.
Ei ole lapsia. Mies tienaa hyvin eikä minusta ole taloudellisesti niin suurta hyötyä. Lienee kyse pelosta olla epävarmuudessa. Minä olen "varma" nakki, itsestäänselvä kodin kaluste.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lapsia. Mies tienaa hyvin eikä minusta ole taloudellisesti niin suurta hyötyä. Lienee kyse pelosta olla epävarmuudessa. Minä olen "varma" nakki, itsestäänselvä kodin kaluste.
Haluat siis itse olla varma ja itsestään selvä kaluste? Muutenhan pistäisit kamat jakoon samantien kyselemättä moiselta mieheltä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on täysin sun oma valinta, turhaan sä miestä siitä syytät.
Tuossa talossa ei naisen sanalla ole mitään väliä. Koskaan ollut eikä tule olemaan.
Eksä käyttäytyi samantyylisesti, tosin se oli tyttöystävä. Piti mykkäkoulua. Jätin sen lopulta.
Ap taitaa olla työtön lompakkoloinen. Taloudellisesti itsenäisen ei tarvitsisi tuollaista sietää hetkeäkään.
Miksi mies pitää sinut edes mukana? Selvästi uusi nainen on tärkeämpi.
Ihmeellinen ketju. Eikö kannattaisi vaan erota miehestä? Tasapainoisessa suhteessa ei "käsketä" toista lopettamaan pettämissuhde, vaan kun mies jää kiinni hän haluaa pelastaa suhteensa SINUN kanssasi. NÄin ei nyt käynyt. Lähde ennen kuin mies satuttaa sinua vielä pahemmin.
Vierailija kirjoitti:
Sinä itse olet vässykkä kun roikut tollaisessa häntäheikissä.
Tämä!
Mies ei aiokaan lopettaa yhteydenpitoa ihastuksen kohteeseensa, eikä ole valinnut sinua oikeasti. Oikeastiko alistuu tuollaiseen?
Tuommoinen on juopon lupaus. Mies on rakastunut. Ei lopeta yhteydenpitoa.
Olisit salannut koko jutun ja seurannut salaa jutun kehittymistä ja miehen kiemurtelua...
Nyt menetit yhden valttikortin ja jatkossa viesteilevät paremmin jälkensä peittäen.