Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käskin miestä katkaisemaan yhteydet ihastukseen

Vierailija
26.02.2017 |

Mutta miehen viesti "Älä ihmettele jos oon hiljainen. Mun tarvii miettiä asioita" ei ihan ole mitä odotin.

Kun totuus kuuluisi: valehtelin vaimolleni (12v yhdessä) kuukausia. Pidin mykkäkoulua ja vaimo syytti itseään ja pohti jatkuvasti, mitä teki väärin.kiinnijäämisen jälkeenkin valehtelin, että valitsen vaimoni ja silti jatkoin peliä kanssasi. En voi olla enää missään tekemisissä kanssasi, koska avioliittoni päättyy siihen ja valitsen vaimoni."

Ärsyttää miehen vässykkä asenne!!! Ei osaa laittaa rajoja kenellekään.

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit salannut koko jutun ja seurannut salaa jutun kehittymistä ja miehen kiemurtelua... 

Nyt menetit yhden valttikortin ja jatkossa viesteilevät paremmin jälkensä peittäen. 

Vierailija
42/97 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkä kiinnostava silloin, kun se toinen (vai ensimmäinen??) nainen viilenee tai esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Silloin pyytelee anteeksi eikä halua menettää sinua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noin se meni meilläkin aluksi. Mies muka katkaisi välit. Otti yhteyttä uudestaan. Nyt viikonloppuna taas tavattiin kun vaimokei oli lomailemassa sukulaisillaan. Kirjoittaa whatsappissa yhtäaikaa mulle ja vaimokkeelle

Vierailija
44/97 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies jatkaa kanssasi ainoastaan lasten ja/tai taloudellisten syiden takia. Tajuatko kuinka säälittävä olet kun joudut käskemään miestä katkaisemaan yhteyden? Mies ei sitä oma-aloitteisesti halua tehdä vaikka sanoo "valinneensa" sinut ja tuollaisella viestillä ei myöskään välejä poikki pistänyt. Et sinä pysty pakottamaan miestä rakastamaan itseäsi vaikka kuinka haluaisit.

Vierailija
45/97 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites estät kaikki viestintävälineet?

Vierailija
46/97 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkaa kamat. Nyt.

Siis omasi.

Vierailija
47/97 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsia. Mies tienaa hyvin eikä minusta ole taloudellisesti niin suurta hyötyä. Lienee kyse pelosta olla epävarmuudessa. Minä olen "varma" nakki, itsestäänselvä kodin kaluste.

Vierailija
48/97 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmaa seksiä?

Vierailija
49/97 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omapa on elämäsi. 

Vierailija
50/97 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lapsia. Mies tienaa hyvin eikä minusta ole taloudellisesti niin suurta hyötyä. Lienee kyse pelosta olla epävarmuudessa. Minä olen "varma" nakki, itsestäänselvä kodin kaluste.

Haluat siis itse olla varma ja itsestään selvä kaluste? Muutenhan pistäisit kamat jakoon samantien kyselemättä moiselta mieheltä yhtään mitään.

Vierailija
51/97 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on täysin sun oma valinta, turhaan sä miestä siitä syytät.

Vierailija
52/97 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä odotat?

Vierailija
53/97 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oikein käskit :D

Vierailija
54/97 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa talossa ei naisen sanalla ole mitään väliä. Koskaan ollut eikä tule olemaan.

Vierailija
55/97 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä käyttäytyi samantyylisesti, tosin se oli tyttöystävä. Piti mykkäkoulua. Jätin sen lopulta.

Vierailija
56/97 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla työtön lompakkoloinen. Taloudellisesti itsenäisen ei tarvitsisi tuollaista sietää hetkeäkään.

Vierailija
57/97 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies pitää sinut edes mukana? Selvästi uusi nainen on tärkeämpi.

Vierailija
58/97 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen ketju. Eikö kannattaisi vaan erota miehestä? Tasapainoisessa suhteessa ei "käsketä" toista lopettamaan pettämissuhde, vaan kun mies jää kiinni hän haluaa pelastaa suhteensa SINUN kanssasi. NÄin ei nyt käynyt. Lähde ennen kuin mies satuttaa sinua vielä pahemmin.

Vierailija
59/97 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä itse olet  vässykkä kun roikut tollaisessa häntäheikissä.

Tämä!

Mies ei aiokaan lopettaa yhteydenpitoa ihastuksen kohteeseensa, eikä ole valinnut sinua oikeasti. Oikeastiko alistuu tuollaiseen?

Vierailija
60/97 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen on juopon lupaus. Mies on rakastunut. Ei lopeta yhteydenpitoa.