Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käskin miestä katkaisemaan yhteydet ihastukseen

Vierailija
26.02.2017 |

Mutta miehen viesti "Älä ihmettele jos oon hiljainen. Mun tarvii miettiä asioita" ei ihan ole mitä odotin.

Kun totuus kuuluisi: valehtelin vaimolleni (12v yhdessä) kuukausia. Pidin mykkäkoulua ja vaimo syytti itseään ja pohti jatkuvasti, mitä teki väärin.kiinnijäämisen jälkeenkin valehtelin, että valitsen vaimoni ja silti jatkoin peliä kanssasi. En voi olla enää missään tekemisissä kanssasi, koska avioliittoni päättyy siihen ja valitsen vaimoni."

Ärsyttää miehen vässykkä asenne!!! Ei osaa laittaa rajoja kenellekään.

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen kaiken huomion pitäisi olla vaimon lepyttelyssä, luottamuksen palauttamisessa ja suhteen jälleenrakentamisessa. Ei siinä jäisi "ystäville" aikaa.

Hae eroa. Lähde.

Vierailija
82/97 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tullut naiselta "Toivottavati saatte vaimon kanssa asiat selvitettyä, mitään ei ole tapahtunut mikä sen estäisi. Toivottavasti pysytään tosiystävinä, olet ollut ainut johon voin luottaa" 

:D Ei edelleenkään sana kuulu eikä tehoa. Olen asettanut ehdoksi, että EIVÄT voi olla ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi alapeukkua?

Vierailija
84/97 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi alapeukkua?

koska ap on säälittävä raukka jota kusetetaan

Vierailija
85/97 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on todellakin säälittävä raukka joka yrittää kahlita miehensä.

Yritä nyt tajuta, että miehellä on muitakin tärkeitä ihmisiä elämässään kuin sinä! Tuo mustasukkaisuus ja kyylääminen tappaa teidän suhteen hyvin nopeaan.

Vierailija
86/97 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä onko vastaava tilanne kuin ap:n miehellä, mutta itse olin tulisesti ihastunut mieheni parhaaseen ystävään, joka oli myös minulle muuten tärkeä ystävä. Rakastin miestäni ja sen takia kamppailin tunteiden kanssa ja miehelle kertominen oli ajatuksena kamala. Sitten kuitenkin yksi päivä rohkaistuin ja keskustelin asian läpi. Mies oli tottakai surullinen asiasta, mutta kuitenkin onnellinen että olin ollut rehellinen tunteistani. En nykyään voikaan olla kuin kiitollinen hänen reagtiostaan, sillä sain rauhan päästä yli ihastuksesta. Nykyään olemme vieläkin kaikki ystävyksiä ja onnellinen oli se hetki kun sain kertoa päässeeni vihdoin yli asiasta. Kyllä rakkaus aina ihastumisen voittaa ap.

Vierailija
87/97 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä onko vastaava tilanne kuin ap:n miehellä, mutta itse olin tulisesti ihastunut mieheni parhaaseen ystävään, joka oli myös minulle muuten tärkeä ystävä. Rakastin miestäni ja sen takia kamppailin tunteiden kanssa ja miehelle kertominen oli ajatuksena kamala. Sitten kuitenkin yksi päivä rohkaistuin ja keskustelin asian läpi. Mies oli tottakai surullinen asiasta, mutta kuitenkin onnellinen että olin ollut rehellinen tunteistani. En nykyään voikaan olla kuin kiitollinen hänen reagtiostaan, sillä sain rauhan päästä yli ihastuksesta. Nykyään olemme vieläkin kaikki ystävyksiä ja onnellinen oli se hetki kun sain kertoa päässeeni vihdoin yli asiasta. Kyllä rakkaus aina ihastumisen voittaa ap.

Kaikki eivät ole niin auvoisasti yhdessä.

Vierailija
88/97 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehen kaiken huomion pitäisi olla vaimon lepyttelyssä, luottamuksen palauttamisessa ja suhteen jälleenrakentamisessa. Ei siinä jäisi "ystäville" aikaa.

Hae eroa. Lähde.

Joo no kuulostaa että miehen kannattaisi lähteä.

Ihan hyvä ja pitkään ylläpidetty provoke. Saadaan vähän akat tukkanuottasille.

Vierailija
89/97 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ymmärrä tilanteen vakavuutta ilmeisesti. Kuvittelee voivansa viattomasti kaveerata.

Vierailija
90/97 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mies ole tehnyt mitään pahaa. Anna hänellä olla ystäviä.

Vierailija
91/97 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen vai lammas??????

Vierailija
92/97 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies on päättänyt olla avoimessa suhteessa?

Ilmoita sinäkin, että menet treffeille "ystäväsi" kanssa. Ja et nyt ehdi jutella, kun kirjoittelet mieluummin hänelle.

Vierailija
93/97 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies ei näe käytöstään sinun näkökulmasta. Uskoo voivansa viattomasti jatkaa ystävyyttä.

Vierailija
94/97 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies on päättänyt olla avoimessa suhteessa?

Ilmoita sinäkin, että menet treffeille "ystäväsi" kanssa. Ja et nyt ehdi jutella, kun kirjoittelet mieluummin hänelle.

Mies on itse ollut mustasukkainen ystäväni takia, joka on 100% homo.

Miehen naispuolinen ystävä on hetero.

Vierailija
95/97 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin käskin miestä katkaisemaan yhteydenpidon kakkosnaisensa kanssa (tai ennenminkin totesin, etten pysty jatkamaan enää suhteessa, jossa hän näin tekee). Päälle sain käsittämättömän raivon ja koston mökötyksineen, mutta yhteydenpitoa tämä ei katkaissut. Suhteemme päättyi parin kuukauden päästä tästä, koska en jaksanut enää tilannetta, jossa mies aktiivisesti kosti sivusuhteensa päättymistä (kakkosnainen päätti jatkaa miehensä kanssa) minulle.

Vierailija
96/97 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä naiseen. Ehkä hänelle voi kertoa millainen mato on kyseessä.

Vierailija
97/97 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset jo lähde