Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pää savuaa taas ton miehen kanssa, auttakaa!

Vierailija
26.02.2017 |

Hyvin alko tämäkin päivä. Mies lähti pelimatkalle ja mun piti kirjottaa yks työjuttu pöytäkoneella. Meillä on siis vaan yks yhteisessä käytössä oleva kone, jota mies pääasiassa käyttää.
No eikö sieltä lävähtäny silmille miehen facen mesekeskustelu, jossa joku eukko on lähettäny sille alastonkuviaan. Ja näitä on lähetelly jo pidemmän aikaa näköjään. Jututkin näkyy olevan aika seksuaalissävytteisiä molemmin puolin.

Just nyt tekis mieli pakata äijän kamat ja roudata ne tonne parkkipaikalle odottamaan omistajaansa. Tää ei oo eka kerta, kun se tekee tätä. Mä olen vuosia sitten tehny sille selväks, etten tollasta viestittelyä hyväksy, edelliset kerrat oli sillon, kun lapset oli vauvoja. Kun se huomio kuulemma vaan tuntuu niin hyvältä! Hemmetin huomionkipee kakara. Heti jos ei herran miellyttämiseen keskitytä ihan kympillä, hakee se huomionsa jostain muualta.
Ehkä ymmärtäisin jos meidän liitto olis täysin seksitön ja muuta, mut kun ei ole. Pari kuukautta olen ollu tavallista kiireisempi ja väsyneempi kun on uusi työ, peittoakin on silti heilutettu useamman kerran viikossa.

Mitä vittua mä teen ton kanssa? Tiedän jo valmiiks mihin keskustelu äijän kanssa johtaa. Se haukkuu mut sairaalloisen mustasukkaseks ja vannoo viattomuuttaan, koska ei hän voi sille mitään, jos joku haluaa kuviaan hälle lähettää. Ja noi jutut, miten vois naisen kanssa tehdä kaikenlaista, jos ei olis naimisissa, kuittaa ihan vaan viattomaks flirtiks. Ehkä se onkin viatonta, mut musta ei kuitenkaan mitenkään hyväksyttävissä naimisissa olevalta ihmiseltä. Lopuks musta tuntuu et mun on pyydettävä anteeks, kun aiheutin riitaa ja mielipahaa koko perheelle. Näin se on ennenkin menny. Jotenkin toi osaa aina kääntää jutun mua vastaan. Ja mä jään nuolemaan haavojani ja koitan unohtaa koko jutun.

Aika sekavaa tekstiä, mut nyt ei oikeen ajatus kulje, sydän hakkaa ja kädet tärisee. Olenko mä teistä muista tiukkapiponen ja mustasukkanen nillittäjä, kuten mies antaa ymmärtää? Siis onko tää ongelma vaan mun korvien välissä? Mitä tekisitte mun asemassa?

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla oli viime viikolla todella tärkeä rooli mun ajatusteni selvittämisessä, kiitos kaikille ketjuun kirjoittaneille. Moni sai mut näkemään elämäni uudessa valossa ja ulkopuolisen silmin. En pitänyt näkemästäni.

Miehen kanssa tilanne on se, että pariterapia aika on varattu. Mieskin siis viimein suostui näkemään, että hänen käytöksensä aiheuttaa suhteessamme ongelmia.

Asumuserostakin on keskusteltu, päätöksiä asunnon myynnin ja muun suhteen ei kuitenkaan ole vielä tehty. Itse mietin vaihtoehtona, että jos pari terapiakäyntiä katselisin, saadaanko tilannetta yhtään purettua ja tekisin päätökseni vasta sitten.

Paljon on puhumatta ja selvittämättä, eikä luottamuksesta ole enää jäljellä, kuin rippeet, joten suuria odotuksia minulla ei tuosta terapiasta ole, mutta toivon kuitenkin saavani terapiasta apua edes eron käsittelyyn, jos ei muuta.

Ap

No vähän sama kokemus mulla on, että pariterapia lähinnä tekee arvion onko yhteistä taivalta syytä jatkaa. Se itse ongelma olisi miehen syytä käydä ensin itse jonkun kanssa läpi. Samoin kyllä sullekin varmasti tekisi hyvää purkaa asioita ammattilaisen kanssa. Saat siitä hyvän pohjan vaikka sitten purkaa rehellisesti omaa suoritustasi parisuhteessa, joka antaa ihan pirun paljon eväitä vaikka siihen seuraavaan parisuhteeseen.

Äkillisen parisuhdekriisin keskellä ainakin meillä pariterapia oli yhtä tyhjän kanssa. Syyttelyä ja puolustelua. Puoli vuotta sen jälkeen taas olisi ollut varmasti ihan eri ääni kellossa, kun molemmat alkoi tajuamaan asioiden syy- ja seuraussuhteita.

Vierailija
142/145 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla oli viime viikolla todella tärkeä rooli mun ajatusteni selvittämisessä, kiitos kaikille ketjuun kirjoittaneille. Moni sai mut näkemään elämäni uudessa valossa ja ulkopuolisen silmin. En pitänyt näkemästäni.

Miehen kanssa tilanne on se, että pariterapia aika on varattu. Mieskin siis viimein suostui näkemään, että hänen käytöksensä aiheuttaa suhteessamme ongelmia.

Asumuserostakin on keskusteltu, päätöksiä asunnon myynnin ja muun suhteen ei kuitenkaan ole vielä tehty. Itse mietin vaihtoehtona, että jos pari terapiakäyntiä katselisin, saadaanko tilannetta yhtään purettua ja tekisin päätökseni vasta sitten.

Paljon on puhumatta ja selvittämättä, eikä luottamuksesta ole enää jäljellä, kuin rippeet, joten suuria odotuksia minulla ei tuosta terapiasta ole, mutta toivon kuitenkin saavani terapiasta apua edes eron käsittelyyn, jos ei muuta.

Ap

No vähän sama kokemus mulla on, että pariterapia lähinnä tekee arvion onko yhteistä taivalta syytä jatkaa. Se itse ongelma olisi miehen syytä käydä ensin itse jonkun kanssa läpi. Samoin kyllä sullekin varmasti tekisi hyvää purkaa asioita ammattilaisen kanssa. Saat siitä hyvän pohjan vaikka sitten purkaa rehellisesti omaa suoritustasi parisuhteessa, joka antaa ihan pirun paljon eväitä vaikka siihen seuraavaan parisuhteeseen.

Äkillisen parisuhdekriisin keskellä ainakin meillä pariterapia oli yhtä tyhjän kanssa. Syyttelyä ja puolustelua. Puoli vuotta sen jälkeen taas olisi ollut varmasti ihan eri ääni kellossa, kun molemmat alkoi tajuamaan asioiden syy- ja seuraussuhteita.

Kyllä aion ihan itseksenikin terapiaan hakeutua. Olen luonteeltani hyvin analyyttinen ja mulle on tärkeää nytkin selvittää tapahtumien taustat. Miehen motiiveista en ole päässyt vielä jyvälle, ainakaan kahden kesken. Tietysti olisi hyvä, jos mieskin voisi omia motiivejaan selvittää jonkun ulkopuolisen kanssa, mutta pahoin pelkään, ettei hän koe sellaista tarvitsevansa. Toivon, että siellä pariterapeutilla edes vähän avautuisi asiasta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ukko nyt myöntäny pettäneensä, vai mitä??

Vierailija
144/145 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei myönnä ukko pettämistä, ei myöskään osaa sanoa miksi on vastaanottanut useita viestejä ja kuvia naisilta, jotka eivät häntä edes kiinosta. Saati miksi on vastaillut näille naisille. Sen verran tuli vastaan, että myönsi viestittelyn aiheuttaneen riitatilanteen jossa nyt ollaan ja myös sen, että tiesi etten hyväksy käytöstä. Erouhan alla suostui pariterapiaan asiaa selvittelemään.

Kysyin tuolla aikaisemmin tässä ketjussa, että moniko teistä varatuista naisista lähettelee varatuille miehille poseerauskuvia jostain baareista, juhlista yms., ihan vaan viattomasti kaverina? Kyseinen nainen on n. 30, minä taas melkein 10 vuotta vanhempi, eikä tulisi mieleenkään toimia noin, mutta mitenkä te nuoremmat, olisiko tuo teille ihan normisettiä?

Ap

Vierailija
145/145 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teknisesti hyvin pedattu. Esim tuo miten sai viestit näkyviin ihan ilman urkintaa. 3/5.

Juuri näin. Taas kerran miesvastainen provo.

Ja kaikki uskotaan. Aina.

Vaikea ap:n on naisestakaan kertoa, kun ei ole lesbo. Kun nainen kuvailee puolisoaan, hän useimmiten kuvailee miestä. Miksi käyt tällä naisvaltaisella palstalla kiduttamassa itseäsi? Nautit salaa hiljaa?

Kun te uskotte kaiken. Hyvä olla järjen ääntäkin mukana.

Tiesitkö että lehmät lentävät parvissa. Eivät siis yksin.

Totta. Koskaan maailmanhistoriassa ei ole parisuhteessa oleva mies lähettänyt viestiä toiselle naiselle. Miten se olisi nytkään mahdollista? Se on luonnon- ja järjenvastaista ja väite siitä on naisten yritys valheellisesti osoittaa, että myös mies voi olla vilpillinen, epälojaali ja virheellinen. Ei voi olla. Miten vielä 2017 tämä valhe jatkaa kulkuaan?

Kiitos, ensimmäisen kerran tänään nauroin ja ihan ääneen vielä.

Ap

Ole hyvä vaan:) Provosoiduin typerästä miehestä...

44

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi