Pää savuaa taas ton miehen kanssa, auttakaa!
Hyvin alko tämäkin päivä. Mies lähti pelimatkalle ja mun piti kirjottaa yks työjuttu pöytäkoneella. Meillä on siis vaan yks yhteisessä käytössä oleva kone, jota mies pääasiassa käyttää.
No eikö sieltä lävähtäny silmille miehen facen mesekeskustelu, jossa joku eukko on lähettäny sille alastonkuviaan. Ja näitä on lähetelly jo pidemmän aikaa näköjään. Jututkin näkyy olevan aika seksuaalissävytteisiä molemmin puolin.
Just nyt tekis mieli pakata äijän kamat ja roudata ne tonne parkkipaikalle odottamaan omistajaansa. Tää ei oo eka kerta, kun se tekee tätä. Mä olen vuosia sitten tehny sille selväks, etten tollasta viestittelyä hyväksy, edelliset kerrat oli sillon, kun lapset oli vauvoja. Kun se huomio kuulemma vaan tuntuu niin hyvältä! Hemmetin huomionkipee kakara. Heti jos ei herran miellyttämiseen keskitytä ihan kympillä, hakee se huomionsa jostain muualta.
Ehkä ymmärtäisin jos meidän liitto olis täysin seksitön ja muuta, mut kun ei ole. Pari kuukautta olen ollu tavallista kiireisempi ja väsyneempi kun on uusi työ, peittoakin on silti heilutettu useamman kerran viikossa.
Mitä vittua mä teen ton kanssa? Tiedän jo valmiiks mihin keskustelu äijän kanssa johtaa. Se haukkuu mut sairaalloisen mustasukkaseks ja vannoo viattomuuttaan, koska ei hän voi sille mitään, jos joku haluaa kuviaan hälle lähettää. Ja noi jutut, miten vois naisen kanssa tehdä kaikenlaista, jos ei olis naimisissa, kuittaa ihan vaan viattomaks flirtiks. Ehkä se onkin viatonta, mut musta ei kuitenkaan mitenkään hyväksyttävissä naimisissa olevalta ihmiseltä. Lopuks musta tuntuu et mun on pyydettävä anteeks, kun aiheutin riitaa ja mielipahaa koko perheelle. Näin se on ennenkin menny. Jotenkin toi osaa aina kääntää jutun mua vastaan. Ja mä jään nuolemaan haavojani ja koitan unohtaa koko jutun.
Aika sekavaa tekstiä, mut nyt ei oikeen ajatus kulje, sydän hakkaa ja kädet tärisee. Olenko mä teistä muista tiukkapiponen ja mustasukkanen nillittäjä, kuten mies antaa ymmärtää? Siis onko tää ongelma vaan mun korvien välissä? Mitä tekisitte mun asemassa?
Kommentit (145)
Voihan se olla, että saisittekin tämän asian ratkottua, joksikin aikaa. Tuo mies on lapsesta asti ollut tuollainen, ei se siitä muutu eikä haluakaan muuttua. Itsekäs idiootti. Oon mäkin tuollaisia nähnyt ja ei ne lopeta koskaan. Kyllä se olis uskonut kerrasta jo silloin vuosia sitten, nyt ei oo enää tekosyiden aika.
Vierailija kirjoitti:
Eihän mies voi ottaa sinua tosissasi kun et itsekään ole tosissasi.
Huoh, olet ihan oikeassa. Mun on vain vaikea tehdä mitään konkreettista päätöstä kun en ole saanut edes puhuttua miehen kanssa kunnolla. Ei kai sitä nyt hemmetti vieköön voi erota ilman että asioista puhutaan?
Mies ei ennen ole ikinä lähtenyt tuolla tavalla ulos kesken riidan, kuten eilen ja tänään. Yleensä se jaksaa inttää vaikka läpi yön sitä omaa kantaansa oikeaksi. Senkin syy mietityttää. Eikö sitä kiinnosta vai..?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh, olet ihan oikeassa. Mun on vain vaikea tehdä mitään konkreettista päätöstä kun en ole saanut edes puhuttua miehen kanssa kunnolla. Ei kai sitä nyt hemmetti vieköön voi erota ilman että asioista puhutaan?
Mies ei ennen ole ikinä lähtenyt tuolla tavalla ulos kesken riidan, kuten eilen ja tänään. Yleensä se jaksaa inttää vaikka läpi yön sitä omaa kantaansa oikeaksi. Senkin syy mietityttää. Eikö sitä kiinnosta vai..?
Ap
Ehkä nyt tavallaan sisimmässään tajusi, että olet tosissasi ja yrittää sen vuoksi paikoilla tilannetta, jos ongelma vaikka itsestään katoaisi/ratkeaisi. Ei siis uskalla kohdata ja selvittää asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ehkä nyt tavallaan sisimmässään tajusi, että olet tosissasi ja yrittää sen vuoksi paikoilla tilannetta, jos ongelma vaikka itsestään katoaisi/ratkeaisi. Ei siis uskalla kohdata ja selvittää asioita.
Pakoilla siis*
Vierailija kirjoitti:
Hyvin alko tämäkin päivä. Mies lähti pelimatkalle ja mun piti kirjottaa yks työjuttu pöytäkoneella. Meillä on siis vaan yks yhteisessä käytössä oleva kone, jota mies pääasiassa käyttää.
No eikö sieltä lävähtäny silmille miehen facen mesekeskustelu, jossa joku eukko on lähettäny sille alastonkuviaan. Ja näitä on lähetelly jo pidemmän aikaa näköjään. Jututkin näkyy olevan aika seksuaalissävytteisiä molemmin puolin.Just nyt tekis mieli pakata äijän kamat ja roudata ne tonne parkkipaikalle odottamaan omistajaansa. Tää ei oo eka kerta, kun se tekee tätä. Mä olen vuosia sitten tehny sille selväks, etten tollasta viestittelyä hyväksy, edelliset kerrat oli sillon, kun lapset oli vauvoja. Kun se huomio kuulemma vaan tuntuu niin hyvältä! Hemmetin huomionkipee kakara. Heti jos ei herran miellyttämiseen keskitytä ihan kympillä, hakee se huomionsa jostain muualta.
Ehkä ymmärtäisin jos meidän liitto olis täysin seksitön ja muuta, mut kun ei ole. Pari kuukautta olen ollu tavallista kiireisempi ja väsyneempi kun on uusi työ, peittoakin on silti heilutettu useamman kerran viikossa.Mitä vittua mä teen ton kanssa? Tiedän jo valmiiks mihin keskustelu äijän kanssa johtaa. Se haukkuu mut sairaalloisen mustasukkaseks ja vannoo viattomuuttaan, koska ei hän voi sille mitään, jos joku haluaa kuviaan hälle lähettää. Ja noi jutut, miten vois naisen kanssa tehdä kaikenlaista, jos ei olis naimisissa, kuittaa ihan vaan viattomaks flirtiks. Ehkä se onkin viatonta, mut musta ei kuitenkaan mitenkään hyväksyttävissä naimisissa olevalta ihmiseltä. Lopuks musta tuntuu et mun on pyydettävä anteeks, kun aiheutin riitaa ja mielipahaa koko perheelle. Näin se on ennenkin menny. Jotenkin toi osaa aina kääntää jutun mua vastaan. Ja mä jään nuolemaan haavojani ja koitan unohtaa koko jutun.
Aika sekavaa tekstiä, mut nyt ei oikeen ajatus kulje, sydän hakkaa ja kädet tärisee. Olenko mä teistä muista tiukkapiponen ja mustasukkanen nillittäjä, kuten mies antaa ymmärtää? Siis onko tää ongelma vaan mun korvien välissä? Mitä tekisitte mun asemassa?
Ah. Jääkendojätkät. Parhaita parisuhteessa.
Oikeesti, heitä se pellolle. Ei noista kumilätkän jahtaajista ole parisuhteeseen. Elävät vielä 50 -vuotiaanakin kuin 16 -kesäiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö sieltä lävähtäny silmille miehen facen mesekeskustelu, jossa joku eukko on lähettäny sille alastonkuviaan. Ja näitä on lähetelly jo pidemmän aikaa näköjään. Jututkin näkyy olevan aika seksuaalissävytteisiä molemmin puolin.Just nyt tekis mieli pakata äijän kamat ja roudata ne tonne parkkipaikalle odottamaan omistajaansa. Tää ei oo eka kerta, kun se tekee tätä. Mä olen vuosia sitten tehny sille selväks, etten tollasta viestittelyä hyväksy, edelliset kerrat oli sillon, kun lapset oli vauvoja. Kun se huomio kuulemma vaan tuntuu niin hyvältä! Hemmetin huomionkipee kakara. Heti jos ei herran miellyttämiseen keskitytä ihan kympillä, hakee se huomionsa jostain muualta.
Ehkä ymmärtäisin jos meidän liitto olis täysin seksitön ja muuta, mut kun ei ole. Pari kuukautta olen ollu tavallista kiireisempi ja väsyneempi kun on uusi työ, peittoakin on silti heilutettu useamman kerran viikossa.Mitä vittua mä teen ton kanssa? Tiedän jo valmiiks mihin keskustelu äijän kanssa johtaa. Se haukkuu mut sairaalloisen mustasukkaseks ja vannoo viattomuuttaan, koska ei hän voi sille mitään, jos joku haluaa kuviaan hälle lähettää. Ja noi jutut, miten vois naisen kanssa tehdä kaikenlaista, jos ei olis naimisissa, kuittaa ihan vaan viattomaks flirtiks. Ehkä se onkin viatonta, mut musta ei kuitenkaan mitenkään hyväksyttävissä naimisissa olevalta ihmiseltä. Lopuks musta tuntuu et mun on pyydettävä anteeks, kun aiheutin riitaa ja mielipahaa koko perheelle. Näin se on ennenkin menny. Jotenkin toi osaa aina kääntää jutun mua vastaan. Ja mä jään nuolemaan haavojani ja koitan unohtaa koko jutun.
Ah. Jääkendojätkät. Parhaita parisuhteessa.
Oikeesti, heitä se pellolle. Ei noista kumilätkän jahtaajista ole parisuhteeseen. Elävät vielä 50 -vuotiaanakin kuin 16 -kesäiset.
Ja kokemusta todellakin on.
Ikävä kyllä et välttämättä koskaan saa asialle sellaista päätöstä, kuin haluaisit... Mies ei välttämättä kykene sellaiseen keskusteluun, mitä haluaisit hänen kanssaan käydä. Voit odottaa ja odottaa että hän tulee sinua vastaan, mutta niin ei todennäköisesti käy. Onhan se ikävää lopettaa homma riitaan ja niin että asiat jää auki, mutta joskus se vain menee niin. Tai aika useinkin. Itsekin olen monta kertaa pettynyt siihen, että toinen osapuoli ei haluakaan selvittää asioita kuin aikuiset.
Nyt kuulostaa siltä, että mies lähtee sen/jonkun akan luo eikä siksi jää inttämään. Vai onko pitävä alibi hyväksyttävästä olinpaikasta?
Oon todella pahoillani, voimia.
P.s. olen itsekin joutunut (avo)eroamaan ilman keskustelua parin kk:n ruinaamisen jälkeen. Sinä aikana tuli päätös muodostettua ja suru käsiteltyä. Eksä olisi halunnut aloittaa asian setvimisen ja puhumisen, kun jätin hänet. Mua ei enää kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, kai tämä tästä selkenee joskus.
Tulostin tosiaankin paperit ja jätin täytettynä keittiön pöydälle. Löytäkööt ne siitä kun taas vaivautuu kotiin joskus. Kai mä tavallaan toivon saavani siitä jotain reaktiota noilla eropapereilla. Että se edes tajuaisi että mä en enää halua jatkaa näin. Suostuisi edes puhumaan normaalisti, eikä kuittaisi kaikkea tuolla ylimielisellä välinpitämättömyydellään. Meidän suhteessa on ollut todella paljon hyvääkin, riidellä ei vain olla koskaan osattu samalla tasolla. Siksi kai mulla vielä on joku pieni toivonkipinä , että tämäkin asia saataisiin ratkottua, mieluimmin jonkun ammattilaisen avulla. Miehen nyt vain pitäisi tulla vastaan, eikä syyllistää mua tai paeta paikalta.
Ap
Toivottavasti miehesi kaikessa hiljaisuudessa katsoo bluffisi ja ruksaa papereihin kohdan: eroa haetaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En oikein jaksa uskoa, että miehesi yksinään inttää kantaansa, ellei hänellä olisi jotakuta joka läpi yön inttää vastaan. Lisäksi kerroit, että hän syyttää sinua siitä että TAAS raivoat turhaan. Viestiesi rivien välistä on luettavissa, ettet ole mikään helppo persoona. En yhtään ihmettelisi, jos miehesi alkaa väsyä sauhupäärouvaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Syy: Sinä olet oikeassa ja mies tietää sen. Hätääntyi jäädessään kiinni ja pakenee.
Ei se tule puhumaan, älä uskokaan. Nyt sun vaan on oltava tosissaan ja pidettävä sanasi, eli olet kertont ettet hyväksy moista käytöstä, joten et hyväksy. Samoin, koska olet jo eropaperit tulostanut pöydälle, niin sun on nyt mentävä tie loppuun asti. Koska jos sä vaan uhkailumielessä ne siihen tulostit ja tämä päättyy sun anteeksiantamiseen ja unohtamiseen, niin sua ei todellakaan oteta enää ikinä tosissaan -tai ei ole otettu tähänkään asti. Mieti tarkkaan, millaisen mallin parisuhteesta haluat lapsillekin antaa? Ei ne muksut toki tiedä tapahtunutta ja ei niille tarvii kertoa yksityiskohtia, mutta lapset ei silti ole tyhmiä, kyllä ne havannoi koko ajan miten vanhemmat toisiaan kohtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Syy: Sinä olet oikeassa ja mies tietää sen. Hätääntyi jäädessään kiinni ja pakenee.
Ei se tule puhumaan, älä uskokaan. Nyt sun vaan on oltava tosissaan ja pidettävä sanasi, eli olet kertont ettet hyväksy moista käytöstä, joten et hyväksy. Samoin, koska olet jo eropaperit tulostanut pöydälle, niin sun on nyt mentävä tie loppuun asti. Koska jos sä vaan uhkailumielessä ne siihen tulostit ja tämä päättyy sun anteeksiantamiseen ja unohtamiseen, niin sua ei todellakaan oteta enää ikinä tosissaan -tai ei ole otettu tähänkään asti. Mieti tarkkaan, millaisen mallin parisuhteesta haluat lapsillekin antaa? Ei ne muksut toki tiedä tapahtunutta ja ei niille tarvii kertoa yksityiskohtia, mutta lapset ei silti ole tyhmiä, kyllä ne havannoi koko ajan miten vanhemmat toisiaan kohtelee.
Olen samoilla, mutta eri linjoilla. Tsemppaan viemään asiat loppuun, mutta ei sisulla vaan niin että kuuntelet itseäsi ja tunteitasi etkä pakota niitä mihinkään miehen vuoksi. Jos mies saa elää kuin sika pellossa huomioimatta sinun tunteitasi, eikö sinullakin pitäisi olla oikeus voida elää ilman hankalia tunteita, jotka mies herättää? Eli joko mies lopettaa tunteittesi ruhjomisen tai sitten suojaat itsesi. Ja suojaaminen tarkoittaa käytännössä yleensä sitä, että muutut kovemmaksi ja kyynisemmäksi, mikäli suhde jatkuu. Omana itsenäsi voit jatkaa vain erillään, jos mies ei muuta tapojaan.
Jos luotto menee ja toinen ei sen vertaa kunnioita että ottaisi tosissaan, niin ero on ihan paikallaan.
Jos mahdollista niin asumusero ensiksi niin että kumpikin saa tunnustella miltä tuntuu olla omillaan ja esimerkiksi huoltaa lasta yksin. Kyllä se 5-vuotiaan kanssa onnistuu kummaltakin, mutta ei se mitään kivaa ole.
Pointtini on se että jos mies ei nyt arvostakaan sinua ilmeisesti, niin se arvostus ja kaskusteluyhteya saattavat löytyä sillä että hän hetken kokeilee mitä oikein onkaan menettämässä.
Ukkos on varmaan mun exä :D Onneksi olin fiksu ja arvostin itseäni sen verran, että en katellut sen touhuja yhtään sen jälkeen kun ekan kerran selvis et muiden naisten kans vehtaa. Minusta seuraavakin nainen tajus aika äkkiä ja nakkas äijän pihalle, tuli häntä koipien välissä yrittää takas mun luo :D haha...sen jälkeen se varmaan löysikin juuri sinut, ja kappas, teillä olikin jo pian lapsia. Mä olen todella kiltti ihminen, ja uskon ihmisistä hyvää, mutta en sentään ole idiootti! Lähe nyt meneen herranen aika siitä suhteesta.
Minusta vaikuttaa että parisuhteenne on jo päättynyt, muuttunut kieroutuneeksi kiusanteon ja epäluottamuksen kehäksi. Käytännön järjestelyt vain ovat tekemättä.
Et tarvitse miehen nimeä siihen erolappuun, eroa voi hakea yksinkin. Järki käteen ja ryhdyt miettimään erojärjestelyjä ja irrotat itsesi tuosta koukusta missä pyristelet. Eroratkaisu ja jaettu huoltajuus on varmasti helpompi ratkaisu kuin tuollaisessa tilanteessa kituminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teknisesti hyvin pedattu. Esim tuo miten sai viestit näkyviin ihan ilman urkintaa. 3/5.
Juuri näin. Taas kerran miesvastainen provo.
Ja kaikki uskotaan. Aina.Vaikea ap:n on naisestakaan kertoa, kun ei ole lesbo. Kun nainen kuvailee puolisoaan, hän useimmiten kuvailee miestä. Miksi käyt tällä naisvaltaisella palstalla kiduttamassa itseäsi? Nautit salaa hiljaa?
Kun te uskotte kaiken. Hyvä olla järjen ääntäkin mukana.
Tiesitkö että lehmät lentävät parvissa. Eivät siis yksin.Lehmät lentävät - ja vieläpä parvissa? Oi, en tiennyt. Kiitos kun kerroit, ja minähän tietysti uskon , koska uskon aivan kaiken. Sinähän sitä paitsi edustat järjen ääntä tässä keskustelussa. Totta kai uskon, kun kerran niin sanot.
Kiva että järjen ääni käy kertomassa täällä tällaisia faktoja niin ei ihan höpöksi pääse naisten keskustelut menemään.
Opettaa samalla meille tärkeitä asioita.
En ole tiennytkään että lehmät lentävät parvissa. Kiitos tästä tiedosta 😊
Vieläkö tää porvoolainen täällä jatkaa.
Mitäs sitten jos mies sanookin, että anteeksi anteeksi tein tyhmästi! Lupaan ettei toistu enää!
Koska tuon luultavasti saat kuulla kun tajuaa sun olevan tosissasi eron kanssa.
Annatko vain anteeksi ja jatkatte yhdessä koska teillä on pitkä yhteinen historia ja lapsia. Koska sun pitää antaa mahdollisuus.
Mieti. Ihminen ei muutu vain pyytämällä anteeksi. Kokemusta on. Se tarvitsee töitä. Ja siihen tarvitaan ammattiapua. Ja silti kaikki ei muutu. Ei muutu, jos ei koe itse tarvetta muuttua. Miten se puhe auttaa sua eteenpäin? Mitä luulet kuulevasi miehen suusta sellaista joka helpottaisi sun oloa ja hyväksymään tapahtuneen?
Uskalla rohkeasti kohdata mitä miehesi on tehnyt ja tee päätös oletko ansainnut sen. Mitä sinä haluat suhteesta? Saatko sitä?
Voin kertoa. Kun yksi ovi sulkeutuu, toinen avautuu. Sun elämä. Sun onni. Sinä olet vastuussa omasta onnestasi.
Kyllä mä ainakin vetäisin raivarit. Varsinkin jos tuollaista tapahtuisi useamman kerran ja olisin miehelle selittänyt, että tuntuu tosi pahalta.
Tottahan se on, että mies ei voi sille mitään, jos joku nainen noita alastonkuvia lähettää, mutta hän olisi toki voinut vastata vain että kiitos mutta ei kiitos.
Mulle ei kukaan mies lähettele alastonkuviaan, mutta jos niin kävisi, niin kertoisin tästä miehelleni ja laittaisin jonkun nasevan palautteen. Tai jos muuten lähestyttäisi, niin voihan sitä sanoa, että olet komea jne, mutta olen varattu ja lopettaa viestittely siihen.
Lähetä sen käyttäjällä kuvia itestäs sen parhaalle kaverille tai joukkuekavereille :)