Pää savuaa taas ton miehen kanssa, auttakaa!
Hyvin alko tämäkin päivä. Mies lähti pelimatkalle ja mun piti kirjottaa yks työjuttu pöytäkoneella. Meillä on siis vaan yks yhteisessä käytössä oleva kone, jota mies pääasiassa käyttää.
No eikö sieltä lävähtäny silmille miehen facen mesekeskustelu, jossa joku eukko on lähettäny sille alastonkuviaan. Ja näitä on lähetelly jo pidemmän aikaa näköjään. Jututkin näkyy olevan aika seksuaalissävytteisiä molemmin puolin.
Just nyt tekis mieli pakata äijän kamat ja roudata ne tonne parkkipaikalle odottamaan omistajaansa. Tää ei oo eka kerta, kun se tekee tätä. Mä olen vuosia sitten tehny sille selväks, etten tollasta viestittelyä hyväksy, edelliset kerrat oli sillon, kun lapset oli vauvoja. Kun se huomio kuulemma vaan tuntuu niin hyvältä! Hemmetin huomionkipee kakara. Heti jos ei herran miellyttämiseen keskitytä ihan kympillä, hakee se huomionsa jostain muualta.
Ehkä ymmärtäisin jos meidän liitto olis täysin seksitön ja muuta, mut kun ei ole. Pari kuukautta olen ollu tavallista kiireisempi ja väsyneempi kun on uusi työ, peittoakin on silti heilutettu useamman kerran viikossa.
Mitä vittua mä teen ton kanssa? Tiedän jo valmiiks mihin keskustelu äijän kanssa johtaa. Se haukkuu mut sairaalloisen mustasukkaseks ja vannoo viattomuuttaan, koska ei hän voi sille mitään, jos joku haluaa kuviaan hälle lähettää. Ja noi jutut, miten vois naisen kanssa tehdä kaikenlaista, jos ei olis naimisissa, kuittaa ihan vaan viattomaks flirtiks. Ehkä se onkin viatonta, mut musta ei kuitenkaan mitenkään hyväksyttävissä naimisissa olevalta ihmiseltä. Lopuks musta tuntuu et mun on pyydettävä anteeks, kun aiheutin riitaa ja mielipahaa koko perheelle. Näin se on ennenkin menny. Jotenkin toi osaa aina kääntää jutun mua vastaan. Ja mä jään nuolemaan haavojani ja koitan unohtaa koko jutun.
Aika sekavaa tekstiä, mut nyt ei oikeen ajatus kulje, sydän hakkaa ja kädet tärisee. Olenko mä teistä muista tiukkapiponen ja mustasukkanen nillittäjä, kuten mies antaa ymmärtää? Siis onko tää ongelma vaan mun korvien välissä? Mitä tekisitte mun asemassa?
Kommentit (145)
Ollaan kuitenkin nelikymppisiä ja tuntuis lähinnä naurettavalta vetää anoppi tähän sotkuun. Jos oltais nuorempia, mies ehkä saattaisi kaivata vanhemmiltaan opastusta parisuhdekäyttäytymiseen. Nyt se taitaa olla jo myöhäistä.
En oikeasti tiedä, mitä haluan tehdä. Meillä on yli 15 yhteistä vuotta takana. On lapset, yhdessä rempattu koti, yhteinen ystäväpiiri etc. Miehen pitäisi kotiutua onneksi vasta illalla, ehdin miettiä ja valmistautua rauhassa hyökkäykseen. Tällä kertaa koitan pitää puoleni, helppoa se ei ole, kun toinen puskee aina päälle täysillä.
Ja teille provonepäilijät. Mulle on ihan sama uskotteko tätä, vai ette. Kirjoitan tänne lähinnä selvittääkseni omia ajatuksiani ja myös saadakseni vahvistusta sille, etten ole ajatuksineni yksin, kuten mies tulee jälleen kerran väittämään. Elämässä todellakin ikäviä asioita tapahtuu, vaikkei teidän kohdallanne vielä niin olisi käynytkään.
Ja 42 edelleen siis ap. En muista tuota koskaan, mutta toivottavasti erotatte viestini
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teknisesti hyvin pedattu. Esim tuo miten sai viestit näkyviin ihan ilman urkintaa. 3/5.
Juuri näin. Taas kerran miesvastainen provo.
Ja kaikki uskotaan. Aina.Vaikea ap:n on naisestakaan kertoa, kun ei ole lesbo. Kun nainen kuvailee puolisoaan, hän useimmiten kuvailee miestä. Miksi käyt tällä naisvaltaisella palstalla kiduttamassa itseäsi? Nautit salaa hiljaa?
Kun te uskotte kaiken. Hyvä olla järjen ääntäkin mukana.
Tiesitkö että lehmät lentävät parvissa. Eivät siis yksin.
Totta. Koskaan maailmanhistoriassa ei ole parisuhteessa oleva mies lähettänyt viestiä toiselle naiselle. Miten se olisi nytkään mahdollista? Se on luonnon- ja järjenvastaista ja väite siitä on naisten yritys valheellisesti osoittaa, että myös mies voi olla vilpillinen, epälojaali ja virheellinen. Ei voi olla. Miten vielä 2017 tämä valhe jatkaa kulkuaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teknisesti hyvin pedattu. Esim tuo miten sai viestit näkyviin ihan ilman urkintaa. 3/5.
Ja kaikki uskotaan. Aina.Vaikea ap:n on naisestakaan kertoa, kun ei ole lesbo. Kun nainen kuvailee puolisoaan, hän useimmiten kuvailee miestä. Miksi käyt tällä naisvaltaisella palstalla kiduttamassa itseäsi? Nautit salaa hiljaa?
Tiesitkö että lehmät lentävät parvissa. Eivät siis yksin.Totta. Koskaan maailmanhistoriassa ei ole parisuhteessa oleva mies lähettänyt viestiä toiselle naiselle. Miten se olisi nytkään mahdollista? Se on luonnon- ja järjenvastaista ja väite siitä on naisten yritys valheellisesti osoittaa, että myös mies voi olla vilpillinen, epälojaali ja virheellinen. Ei voi olla. Miten vielä 2017 tämä valhe jatkaa kulkuaan?
Kiitos, ensimmäisen kerran tänään nauroin ja ihan ääneen vielä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehmät lentävät - ja vieläpä parvissa? Oi, en tiennyt. Kiitos kun kerroit, ja minähän tietysti uskon , koska uskon aivan kaiken. Sinähän sitä paitsi edustat järjen ääntä tässä keskustelussa. Totta kai uskon, kun kerran niin sanot.
En usko näin p*skaa tarinaa! :D Keksi ensi kerralla vähän parempi juttu, jooko? :)
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuossa ole jo selvää, ettei mies tule ikinä muuttumaan? Sulla on kaksi vaihtoehtoa: joko eroat, tai opit sietämään. Kummassakaan asiasta ei tarvitse puhua miehen kanssa, koska kuten totesit, niin turhaahan se olisi.
Muuten samaa mieltä mutta minun mielestäni kenenkään ei tarvitse opetella sietämään pettämistä. Ja ihan turha kaunistella Ap, sitä se sun miehes sun seläntakana niillä pelimatkoilla ja myös "pelimatkoilla" tekee.
Se että on oikeasti pelimatkalla ei ole este tuon alastonkuvia lähettelevän naisen paneskelulle.
Kiitos tästä aloituksesta.
Olen viime aikoina tuntenut itseni paskaksi pettäjäksi, kun kävin kollegamiehen bändin keikalla. Olen myös pyörittänyt mielessäni jotain fantasioota hänestä. En ole flirttaillut enkä edes hymyillyt miehelle, tavannut missään kaksistaan tms ollut mitään muuta, mutta olen kuitenkin sallinut miehen flirttailla minulle.
Miehen mielestä secon ollut pettämistä ja on udellut kaikki yksityiskohdat, mitä piirteitä olen ihaillut miehessä ja mitä tunteita olen kokenut ja mitä aiheita keskustelumme ovat käsitelleet. Ja mä olen pitänyt itseäni moraalittomana henkisenä pettäjänä ja pyytänyt itkien anteeksi ja anellut, että avioliittomme voisi jatkua.
Kerroin tuon siksi, että minusta oma reaktioni on normaali, eli en alkanut kiistää tapahtunutta vaan olin rehellinen kaikesta tekemästäni enkä alkanut vierittää omia tekojani mieheni syyksi.
Että ap siis katselisi sivusta noin räikeää toimintaa. Pahinta on varmasti se, miten.mies reagoi eli syyttää ap:ta eikä kanna vastuuta teoistaan itse.
Vähintäänkin ala itsekin pettää ellet halua erota pettävästä miehestä. En usko hänen muuttuvan edes terapiassa, kun tuo on jatkunut pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjen ääni sanoo että lehmät lentävät?
Provoilijat voivat siis jatkaa tarinoita miesten haukkumiseksi.
Te uskotte kaiken.
Tiesittekö, ettei netissä kannata kaikkea uskoa.
Tämä ihan vaan ystävällisenä neuvona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että lehmät lentävät parvissa. Eivät siis yksin.Järjen ääni sanoo että lehmät lentävät?
Äh, se oli testi. Älä usko.......!!
No jos aina uskoo että kaikki keskustelupalstalla on pelkkää fuulaa ja provoilua niin mitä järkeä näissä palstoissa sitten olis? Miksi sinä provonhuutelija sitten olet täällä? Iha omaa tyhmyyttäsikö?
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Ymmärrän raivosi ja turhautumisen. Mietin pää sauhuten mitä voisin neuvoa tai mitä itse tekisin tuossa tilanteessa. Ainakaan sinun ei kannata alentua miehen tasolle, mitä joku ehdotti.
Millainen ÄO ja sielunelämä on ihmisellä joka laittaa itsestään alastonkuvia nettiin? Millainen ÄO ja sielunelämä on ihmisellä, joka netissä flirttailee sellaisen ihmisen kanssa? Ja mitä on sanottava ihmisestä, joka jättää moisen viestinvaihdon auki koneelle, kenen tahansa löydettäväksi – onko hän omahyväinen, piittaamaton vai vain yksinkertaisesti tyhmä? Jokainen tekommehan ilmaisee luonnettamme, isot ja pienet. Haluatko oikeasti tuollaisen miehen?
Ei kai sinun auta muu kuin riidellä tämä asia selväksi miehen kanssa ja katsoa miten käy. Kostaa sinun ei tarvitse, se vain kuorimittaa sinua eikä tuota mitään. Elämällä on taipumus tasata tilit joka tapauksessa.
Jaksamista.
Aikamoisia pinnallisia olettamuksia, että alastonkuvien lähettäminen olisi jotenkin sidonnainen älykkyysosamäärään. Itsellänikin on pari valkkaria, joille sinkkunaisena lähetän kuvia silloin tällöin. Toinen on vanha säätö, nykyinen ystävä ja toinen taas ystävä, jonka kanssa "flirttailevat välit". Molemmat olen tuntenut vuosia, on ollut välissä parisuhteistakin. Voin luottaa heihin, enkä ole kovin huolissani kuvien pääsystä minnekään. Ja vaikkei kenenkään voi 100% luottaa niin kenen tahansa naama saadaan photoshopattua mihin tahansa. Huomattavan yleisempää on henkilötietojen leviäminen, joita esimerkiksi Facebook myy eteenpäin (siksi Facebook on ilmainen käyttää, koska näin he tienaavat). Alastonkuvia ei sentään facebookikaan välitä. Muut kuvat kyllä, kuten tiedän lastennekuvat.
Jokatapauksessa, olen 34 vuotias ulkosuomalainen, tienaan nettona 65k vuodessa. Älykkyysosamääräni oli Mensan testien mukaan 137 - eli ei mikään huippu muttei myöskään mitenkään älyllisesti rajoittunut. Nämä viestittelykumppanini ovat myös korkeassa asemassa työelämässä, molemmat hiljattain eronneita (suhteessa olevie on myös, kenelle voisin laittaa, mutta harrastan tätä vain sinkkujen kanssa). Kiihottavaa esileikkiähän tämä itselleni on ennen sitten omaa kivaa.
Ja jatkan vielä....pettämistä ja kiinnijäämistä sattuu hyvin usein ellei kuitenkaan päivittäin niin alati. Ja kai siitä voi keskustella provolla tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Ymmärrän raivosi ja turhautumisen. Mietin pää sauhuten mitä voisin neuvoa tai mitä itse tekisin tuossa tilanteessa. Ainakaan sinun ei kannata alentua miehen tasolle, mitä joku ehdotti.
Millainen ÄO ja sielunelämä on ihmisellä joka laittaa itsestään alastonkuvia nettiin? Millainen ÄO ja sielunelämä on ihmisellä, joka netissä flirttailee sellaisen ihmisen kanssa? Ja mitä on sanottava ihmisestä, joka jättää moisen viestinvaihdon auki koneelle, kenen tahansa löydettäväksi – onko hän omahyväinen, piittaamaton vai vain yksinkertaisesti tyhmä? Jokainen tekommehan ilmaisee luonnettamme, isot ja pienet. Haluatko oikeasti tuollaisen miehen?
Ei kai sinun auta muu kuin riidellä tämä asia selväksi miehen kanssa ja katsoa miten käy. Kostaa sinun ei tarvitse, se vain kuorimittaa sinua eikä tuota mitään. Elämällä on taipumus tasata tilit joka tapauksessa.
Jaksamista.
Aikamoisia pinnallisia olettamuksia, että alastonkuvien lähettäminen olisi jotenkin sidonnainen älykkyysosamäärään. Itsellänikin on pari valkkaria, joille sinkkunaisena lähetän kuvia silloin tällöin. Toinen on vanha säätö, nykyinen ystävä ja toinen taas ystävä, jonka kanssa "flirttailevat välit". Molemmat olen tuntenut vuosia, on ollut välissä parisuhteistakin. Voin luottaa heihin, enkä ole kovin huolissani kuvien pääsystä minnekään. Ja vaikkei kenenkään voi 100% luottaa niin kenen tahansa naama saadaan photoshopattua mihin tahansa. Huomattavan yleisempää on henkilötietojen leviäminen, joita esimerkiksi Facebook myy eteenpäin (siksi Facebook on ilmainen käyttää, koska näin he tienaavat). Alastonkuvia ei sentään facebookikaan välitä. Muut kuvat kyllä, kuten tiedän lastennekuvat.
Jokatapauksessa, olen 34 vuotias ulkosuomalainen, tienaan nettona 65k vuodessa. Älykkyysosamääräni oli Mensan testien mukaan 137 - eli ei mikään huippu muttei myöskään mitenkään älyllisesti rajoittunut. Nämä viestittelykumppanini ovat myös korkeassa asemassa työelämässä, molemmat hiljattain eronneita (suhteessa olevie on myös, kenelle voisin laittaa, mutta harrastan tätä vain sinkkujen kanssa). Kiihottavaa esileikkiähän tämä itselleni on ennen sitten omaa kivaa.
Kännykällä tuli pari typoa. Eli siis on ollut välillä nämä viestittelykumppanit (sekä minä) parisuhteessa, jonka ajaksi viestittely on jäänyt pois ja jatkunut sitten uudestaan, jos on erottu.
Vierailija kirjoitti:
Lähetät alastonkuvia jollekin miehelle (bongaa jostain deittipalvelusta tms) tai pyydät sitä lähettämään kalukuvia sulle. Vähän sitä "flirttiä" tekstiä mukaan. Koska se on ihan ok.
Sit pyydät miehen ihan hyväntuulisesti kanssasi lueskelemaan viestinvaihtoa. Koska se nyt vaan on ihan harmitonta ajanvietettä.
Ei mitään raivostumisia.
Whaaat!? Älä nyt missään nimessä jonkun lapsellisen koston takia mene häpäisemään itseäsi ja siinä sivussa luovuttamaan omia alastonkuvia jollekin randomille äijälle (niitä kun ei kannattaisi lähetellä edes seurustelukumppanille). Siis onko noin moni nainen (peukuista päätellen) valmis heittämään kaiken oman kehon arvostuksen ja itsensä kunnioituksen romukoppaan, jotta voisi sanoa miehellensä "mä laitoinki omat alastonkuvat Läski-Kaukolle 67v, jotta se voi runkata mun keholle. Lälläslää, mitäs sanot?"
M28
Vierailija kirjoitti:
Tätä on siis sattunut jo aiemmin? Itse annoin exälle anteeksi kerran, toisen ja ties kuinka monen. Voi miten tyhmä olin. Mies oli kuin uhmaikäinen kakara, joka ei vaan pystynyt lopettamaan. Syytti minua mustasukkaiseksi stalkkeriksi ja ties miksi. Ja sellainen minusta kyllä tulikin. Joka kerta, kun otin hänen luurinsa käteeni sieltä löytyi jotain. Sitten tuli lopulta koodi puhelimeen, kun työantaja vaati. Olin niin hajalla ja itsetunto romuna, että kesti kauan ennen kuin lopulta jätin sen paskan. Rakastin häntä. Sitä en tiedä miksi hän oli kanssani? Erosta 1,5 vuotta. Erityö oli raskas, mutta vihdoin olen hyvinvoiva, vahva ja onnellinen 😀.
Minusta ei kannata jatkaa. Satutan lopulta vain itsesi.
Niinpä. Turha katsoa tuollaista toimintaa yhtään pidempään, ei tuo tuosta ainakaan parempaan suuntaan muutu. Antaa miehen kasvaa rauhassa aikuiseksi naikkostensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetät alastonkuvia jollekin miehelle (bongaa jostain deittipalvelusta tms) tai pyydät sitä lähettämään kalukuvia sulle. Vähän sitä "flirttiä" tekstiä mukaan. Koska se on ihan ok.
Sit pyydät miehen ihan hyväntuulisesti kanssasi lueskelemaan viestinvaihtoa. Koska se nyt vaan on ihan harmitonta ajanvietettä.
Ei mitään raivostumisia.
Whaaat!? Älä nyt missään nimessä jonkun lapsellisen koston takia mene häpäisemään itseäsi ja siinä sivussa luovuttamaan omia alastonkuvia jollekin randomille äijälle (niitä kun ei kannattaisi lähetellä edes seurustelukumppanille). Siis onko noin moni nainen (peukuista päätellen) valmis heittämään kaiken oman kehon arvostuksen ja itsensä kunnioituksen romukoppaan, jotta voisi sanoa miehellensä "mä laitoinki omat alastonkuvat Läski-Kaukolle 67v, jotta se voi runkata mun keholle. Lälläslää, mitäs sanot?"
M28
Pieni Madonna kompleksi? Meidän naistenko pitäisi sivistyneesti peittää kehomme, koska se on muuten häväisty ? Älä viitsi, täällä länsimaissa on naisilla kyllä miehiin nähden yhtäläinen asema. Ei kukaan mieskään kehoaan häpäise peniskuvilla. Aikuiset ihmiset nyt saavat kuihottua melkein mistä tahansa (poistulukien tietysti kaikki muita loukkaava vai hyväksikäyttävä - puhun kahden aikuisen välisestä kummankin aidosta halusta tapahtuvasta toiminnasta) ilman mitään kulttuurin asettamaa häpäisty-leimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään raivostumisia.
M28
Pieni Madonna kompleksi? Meidän naistenko pitäisi sivistyneesti peittää kehomme, koska se on muuten häväisty ? Älä viitsi, täällä länsimaissa on naisilla kyllä miehiin nähden yhtäläinen asema. Ei kukaan mieskään kehoaan häpäise peniskuvilla. Aikuiset ihmiset nyt saavat kuihottua melkein mistä tahansa (poistulukien tietysti kaikki muita loukkaava vai hyväksikäyttävä - puhun kahden aikuisen välisestä kummankin aidosta halusta tapahtuvasta toiminnasta) ilman mitään kulttuurin asettamaa häpäisty-leimaa.
Mitä sinä selität? Ei omia alastonkuvia kannata lähetellä randomeille ihmisille oli sitten mies tai nainen. Kannattaisiko pikkuisen löysätä sitä feministiruuvia, jos saa ajankohtaisesta tietoturva-asiasta (case Axl Smith) jonkun naisten tasa-arvoasiakohtauksen itselleen
M28