Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pää savuaa taas ton miehen kanssa, auttakaa!

Vierailija
26.02.2017 |

Hyvin alko tämäkin päivä. Mies lähti pelimatkalle ja mun piti kirjottaa yks työjuttu pöytäkoneella. Meillä on siis vaan yks yhteisessä käytössä oleva kone, jota mies pääasiassa käyttää.
No eikö sieltä lävähtäny silmille miehen facen mesekeskustelu, jossa joku eukko on lähettäny sille alastonkuviaan. Ja näitä on lähetelly jo pidemmän aikaa näköjään. Jututkin näkyy olevan aika seksuaalissävytteisiä molemmin puolin.

Just nyt tekis mieli pakata äijän kamat ja roudata ne tonne parkkipaikalle odottamaan omistajaansa. Tää ei oo eka kerta, kun se tekee tätä. Mä olen vuosia sitten tehny sille selväks, etten tollasta viestittelyä hyväksy, edelliset kerrat oli sillon, kun lapset oli vauvoja. Kun se huomio kuulemma vaan tuntuu niin hyvältä! Hemmetin huomionkipee kakara. Heti jos ei herran miellyttämiseen keskitytä ihan kympillä, hakee se huomionsa jostain muualta.
Ehkä ymmärtäisin jos meidän liitto olis täysin seksitön ja muuta, mut kun ei ole. Pari kuukautta olen ollu tavallista kiireisempi ja väsyneempi kun on uusi työ, peittoakin on silti heilutettu useamman kerran viikossa.

Mitä vittua mä teen ton kanssa? Tiedän jo valmiiks mihin keskustelu äijän kanssa johtaa. Se haukkuu mut sairaalloisen mustasukkaseks ja vannoo viattomuuttaan, koska ei hän voi sille mitään, jos joku haluaa kuviaan hälle lähettää. Ja noi jutut, miten vois naisen kanssa tehdä kaikenlaista, jos ei olis naimisissa, kuittaa ihan vaan viattomaks flirtiks. Ehkä se onkin viatonta, mut musta ei kuitenkaan mitenkään hyväksyttävissä naimisissa olevalta ihmiseltä. Lopuks musta tuntuu et mun on pyydettävä anteeks, kun aiheutin riitaa ja mielipahaa koko perheelle. Näin se on ennenkin menny. Jotenkin toi osaa aina kääntää jutun mua vastaan. Ja mä jään nuolemaan haavojani ja koitan unohtaa koko jutun.

Aika sekavaa tekstiä, mut nyt ei oikeen ajatus kulje, sydän hakkaa ja kädet tärisee. Olenko mä teistä muista tiukkapiponen ja mustasukkanen nillittäjä, kuten mies antaa ymmärtää? Siis onko tää ongelma vaan mun korvien välissä? Mitä tekisitte mun asemassa?

Kommentit (145)

Vierailija
21/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jo aikaisemmin tehnyt selväksi, ettet tuollaista hyväksy, mutta silti olet teoillasi hyväksynyt kun olet ollut hiljaa ja koettanut unohtaa.

Sä olet miehelle jalkarätti. Itsestään selvä jalkarätti. Mies ei tule muuttumaan, mutta sinä voit muuttua. Eli alkaa ihan oikeasti seisomaan sanojesi takana, eli siinä että et hyväksy tuota.

Jos et vielä ole tehnyt sitä, niin otapa kuva kyseisistä jutuista screenshottina tai vaikka ihan kännykälläsi tai kameralla tai millä vaan. Ennenkuin ne katoaa, ennenkuin mies huomaa että hupsis nyt taisi jäädä dokumenttia vääristä teoista.

Valitettavasti et pysty miestä häätämään omasta kodistaan ihan noin vaan. Valitettavasti on laitonta häätää ketään ulos jos virallinen osoite on saman katon alla. Omat ja lasten tavarat voit pakata ja häipyä, jos teillä on minne mennä. Riippuen asumiskuvioistanne, voit miehen palatessa kotiin puhua, kumpi häipyy yhteisestä kodista.

Mun yksi tuttava vähän vastaavassa tilanteessa järjesti itselleen ja lapselleen uuden kodin aivan hiljaa ja huomaamatta, ja yhtenä päivänä miehen ollessa töissä, pakkasi omansa ja lasten tavarat ja muuttivat pois. Siinä tietty yksi malli toimia, mutta vaatii rautaisia hermoja.

Saa puolison häädettyä omasta kodista pyytämällä sitä oikeudelta eli vaatimalla yhteiselämän lopettamista avioeron 1. vaiheen hakemuksen yhteydessä. Yleensä yhteiselämän lopetuspäätös eli periaatteessa häätö vaatii kyllä syyksi esimerkiksi  väkivaltaisen käytöksen puolisoa tai lapsia kohtaan joten kovin kevyesti se ei  irtoa. Asunnon saa silloin käyttöönsä tuomarin päätöksellä se kummalla on suurempi  tarve.

Mä suosittelen että ap alkaa järjestellä oma kämppää ja ottaa kuvakaappaukset noista facekeskusteluista vaikka muistitikulle. Avioerohakemus vetämään sinä päivänä kun muutto tapahtuu, koita järkätä se johonkin "pelimatkan" ajalle. Seksiä en ap:n asemassa enää moisen turjakkeen kanssa harrastaisi vaa keskittyisin muihin juttuihin ja leikkisin että mies on ilmaa, riitelemättä. Ukko on keskenkasvuinen huomiohakuinen kakara jota ketuttaa se että lapset vievät huomion joten ei ole alunperinkään tajunnut miten lasten saaminen muuttaa parisuhdetta ja on taantunut uhmaikäisen tasolle. Otan osaa AP.

Vierailija
22/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on selvä provo, ei naiset lähetä alastonkuvia ja varsinkaan facessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen mies. Jos ei huomio ollut 24/7 hänessä niin sitä piti saada sitten muualta. Ja kaikki viestittelyt naisten kanssa oli vaan "viatonta flirttiä" samoin kun yleisillä paikoilla täysin avoin flirttailu kaikille naisille. Se huomion hakeminen oli jotain uskomatonta. Ja kokeilin myös vähän näpäyttää äijää kun ei asiasta sanominen hyödyttänyt yhtään mitään. Eikä toiminut, päinvastoin, sai vaan lisää syitä siitä jatkaa viestirallia toisille naisille. Viimeisen kerran jäi kiinni kuukausi sitten ja pistin ukon pihalle.

Tuommoisen huomioriipouvaisen kakaran kanssa on mahdoton elää eikä tuo huomiontarve lopu ilman ulkopuolista apua. Sinuna ihan oikeasti laittaisin äijän ulos. On ihan hirvittävän raskasta elää jatkuvassa epätietoisuudessa. Mies ei myöskään kunnioita eikä rakasta sinua. Usko pois, kyllä on sellaisiakin miehiä jotka osaa elää parisuhteessa ja joille riittää se oman naisen huomio.

Vierailija
24/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että raivostuttaa tuollaiset ihmiset jotka tekevät mitä huvittaa, loukkaavat toisia tahalleen ja pääsevät kuin koira veräjästä koska ovat niin hyviä puhumaan ja manipuloimaan toista. Heidän kanssaan on ihan mahdoton keskustella yhtään mistään, koska he väkisin onnistuvat vääntämään mustan valkoiseksi ja jollain tavalla saavat järjettömät väitökset kuulostamaan järkeviltä. Jos ei osaa pitää omia puoliaan, ei kannata jutella/väitellä/tapella heidän kanssaan. Häviät aina. Sillä ei lopulta ole merkitystä että mitä joskus on sovittu ja mitä on oikeasti tapahtunut, koska tuollaiset ihmiset keksivät jonkun uuden väitteen ja jankuttavat sitä hamaan tulevaisuuteen ja väittävät sitä ainoaksi oikeaksi totuudeksi.

Eihän mies voi mitään että joku nainen haluaa lähetellä hänelle alastonkuvia. Eihän flirttailu haittaa kun oikeasti ei ole aikomustakaan tehdä mitään. Sinä olet vain mustasukkainen ämmä, miksi menit edes lukemaan ne viestit, ei sinulla ole oikeutta niitä lukea, sinäkin flirttailit yhdesti jonkun miehen kanssa, miksi sinä saat mutta minä en, miksi olet noin vainoharhainen, onkohan sulla päässä jotain vikana, ei tuollainen mustasukkaisuus ole normaalia, pitäisiköhän sun hakea jostain apua tuohon ongelmaasi. Jne.

Jos näille ihmisille antaa tilaisuuden puhua, he tappelevat vaikka yksin asian läpi, eivät he edes tarvitse sinua siihen väittämään vastaan. :D Ainoa mitä voi tehdä on kertoa oma päätöksensä ja todeta jokaiseen vastaväitteeseen että ei sillä ole mitään merkitystä, päätös on tehty. Et ole onnellinen, haluat erota. Piste. Millään mitä mies sanoo ei ole merkitystä.

Ap, mies ei kunnioita sinua pätkääkään. Jos kunnioittaisi, ei tekisi tuollaisia asioita, varsinkin kun on tehnyt niin aiemminkin ja silloin sanoit että et hyväksy. Hän vain pitää sinua pilkkanaan koska tietää että voi puhua sinut pyörryksiin. Sinulla ei ole merkitystä, vain sillä että mies kokee voivansa manipuloida sinua.

Vierailija
25/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuesta. Ja sulle joka epäilet provoksi, tosiaan toivoisin tän olevan sitä. Olen sen verran mukavuudenhaluinen, etten kaipais tällaista draamaa elämääni.

Sain varmistettua, että mies tosiaan on pelikentällä, aloin tosissaan epäilemään sitäkin. Sovin myös miehen siskon kanssa, että hakee pojat heille, serkkujen kanssa leikkimään. En jaksa nyt olla mikään vuoden äiti.

Miehen viestejä olen tonkinut joka välissä kun olen ehtinyt. Flirttiä sillä riittää joka suuntaan, kuitenkin suhteellisen viatonta juttua, noita kahta aiemmin mainitsemaani lukuunottamatta. Eihän siinä tietty sinänsä mitään pahaa ole, että toista kauniiksi sanoo, mutta arveluttaa, että miksi nainen lähettää miehelle noita kuvia? Jotain siinäkin on takana.

Osuit 24 naulankantaan arviossasi. Noin meillä menee kaikki riidat. Lopputulema on se, että minä olen syyllinen kaikkeen, mies ei ole tehnyt mitään väärää missään vaiheessa. Se puhuu mustan valkoiseksi ja taas mä nielen ylpeyteni ja koitan antaa anteeksi ja unohtaa. Koska minä olen väärässä.

Nyt pitäisi saada ajatukset järjestykseen, miettiä mitä elämältä haluan. Kuten moni on vastannut, mun on päätettävä, haluanko jatkaa suhteessa, jossa mua ei arvosteta vai otanko sen pelottavan askeleen ja lähden. Jälkimmäinen vaihtoehto on tällä hetkellä vahvoilla.

Vierailija
26/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on selvä provo, ei naiset lähetä alastonkuvia ja varsinkaan facessa.

Just äsken lähetin rakastajalleni alastonkuvan itsestäni. T nainen

Vierailija
27/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luiskaan tuo "mies".

Vierailija
28/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tuesta. Ja sulle joka epäilet provoksi, tosiaan toivoisin tän olevan sitä. Olen sen verran mukavuudenhaluinen, etten kaipais tällaista draamaa elämääni.

Sain varmistettua, että mies tosiaan on pelikentällä, aloin tosissaan epäilemään sitäkin. Sovin myös miehen siskon kanssa, että hakee pojat heille, serkkujen kanssa leikkimään. En jaksa nyt olla mikään vuoden äiti.

Miehen viestejä olen tonkinut joka välissä kun olen ehtinyt. Flirttiä sillä riittää joka suuntaan, kuitenkin suhteellisen viatonta juttua, noita kahta aiemmin mainitsemaani lukuunottamatta. Eihän siinä tietty sinänsä mitään pahaa ole, että toista kauniiksi sanoo, mutta arveluttaa, että miksi nainen lähettää miehelle noita kuvia? Jotain siinäkin on takana.

Osuit 24 naulankantaan arviossasi. Noin meillä menee kaikki riidat. Lopputulema on se, että minä olen syyllinen kaikkeen, mies ei ole tehnyt mitään väärää missään vaiheessa. Se puhuu mustan valkoiseksi ja taas mä nielen ylpeyteni ja koitan antaa anteeksi ja unohtaa. Koska minä olen väärässä.

Nyt pitäisi saada ajatukset järjestykseen, miettiä mitä elämältä haluan. Kuten moni on vastannut, mun on päätettävä, haluanko jatkaa suhteessa, jossa mua ei arvosteta vai otanko sen pelottavan askeleen ja lähden. Jälkimmäinen vaihtoehto on tällä hetkellä vahvoilla.

Se pelottava askel ei loppujenlopuksi olekaan niin pelottava miltä se alkuun ehkä tuntuu. Sitä pelkoa on hyvä käsitelläkin etukäteen niin huomaat eron jälkeen että se ei tosiaankaan niin vaikeaa ollutkaan. Aika nopeasti eron jälkeen myös uusi arki asettuu uomiinsa ja huomaat että pärjäät enemmän kun hyvin ilman tuota miestä. Ja se tunne on ihana kun ei tarvitse stressata milloin paljastuu lisää viestiylläreitä, onko mies pettänyt, voiko luottaa...

Tsemppiä!

Vierailija
29/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Ymmärrän raivosi ja turhautumisen. Mietin pää sauhuten mitä voisin neuvoa tai mitä itse tekisin tuossa tilanteessa. Ainakaan sinun ei kannata alentua miehen tasolle, mitä joku ehdotti. 

Millainen ÄO ja sielunelämä on ihmisellä joka laittaa itsestään alastonkuvia nettiin? Millainen ÄO ja sielunelämä on ihmisellä, joka netissä flirttailee sellaisen ihmisen kanssa? Ja mitä on sanottava ihmisestä, joka jättää moisen viestinvaihdon auki koneelle, kenen tahansa löydettäväksi – onko hän omahyväinen, piittaamaton vai vain yksinkertaisesti tyhmä? Jokainen tekommehan ilmaisee luonnettamme, isot ja pienet. Haluatko oikeasti tuollaisen miehen? 

Ei kai sinun auta muu kuin riidellä tämä asia selväksi miehen kanssa ja katsoa miten käy. Kostaa sinun ei tarvitse, se vain kuorimittaa sinua eikä tuota mitään. Elämällä on taipumus tasata tilit joka tapauksessa. 

Jaksamista. 

Kiitos, en mä mitään kostoa mieti, ei siitä kitään hyötyä olis.

En tiedä miks mies jätti viestit auki koneelle. Sille tuli kiire aamulla, ehkä se vaan unohti. Mä kun en tosiaan tuota konetta juurikaan käytä, tablettia yleensä. Ja toisaalta, ehkä se ei edes välitä, mitä mä näen. Ehkä se haluaakin jäädä kiinni? En mä tiedä enää.

Sinällään outoa on se, että mies puhuu yleensä ihan positiiviseen sävyyn meidän elämästä ja parisuhteesta. Silti se tekee tällaista mun selän takana, vaikka on luvannut lopettaa jo vuosia sitten. Tämä ei nyt enää millään mene sen piikkiin, että ei ymmärtänyt, miltä musta tuntuu.

Sori, mä varmaan jankkaan ja vatvon samoja asioita, mutta kun en nyt muuhunkaan pysty.

Vierailija
30/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama touhu täälläkin, mutta mies pettänyt kunnollakin. Notkuu treffipalstoilla jne ja mä olen vaan hänet sinne ajanut kun meillä on viileää sängyssä (seksiä 4-5 krt viikossa kun mies haluaa jokx päivä).

Mun neuvo: nyt ajattelet ap vain omaa ja lasten napaa. Petaa ero valmiiksi. Osta miehen rahoilla kaapit täyteen sulle ja lapsille vaatteita, astioita, kodin tarvikkeita jne. Pidä huoli että sun talous on kunnossa ennen kuin lähdet. Ja kun lähdet niin tee se kylmästi ja yllättäen. Sanot vaan että se on moro, ja kerrot milloin milloin miehen täytyy tulla lastenvalvojalle sopimaan elareista.

Vierailija
31/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

O/5 - epäuskottava, näitä saman sävyisiä sauhuamisviestejä on ollut täällä useita

Vierailija
32/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

O/5 - epäuskottava, näitä saman sävyisiä sauhuamisviestejä on ollut täällä useita

Sitä ei 25v ymmärrä mitä elämä tuo tullessaan. Tervetuloa palstalle kun 40v on täynnä.

Vierailija
33/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama touhu täälläkin, mutta mies pettänyt kunnollakin. Notkuu treffipalstoilla jne ja mä olen vaan hänet sinne ajanut kun meillä on viileää sängyssä (seksiä 4-5 krt viikossa kun mies haluaa jokx päivä).

Mun neuvo: nyt ajattelet ap vain omaa ja lasten napaa. Petaa ero valmiiksi. Osta miehen rahoilla kaapit täyteen sulle ja lapsille vaatteita, astioita, kodin tarvikkeita jne. Pidä huoli että sun talous on kunnossa ennen kuin lähdet. Ja kun lähdet niin tee se kylmästi ja yllättäen. Sanot vaan että se on moro, ja kerrot milloin milloin miehen täytyy tulla lastenvalvojalle sopimaan elareista.

Muakin mietityttää nyt äijän suhde tuohon kaverinaiseen. (Ihme nimitys, mut mä olen oppinut sen täältä palstalta) Ne baarikuvat ja viestit niiden mukana antaa ymmärtää, että mies olis ehkä jopa pyytänyt kuvia. Tää nakukuvia jakava neito asuu sen verran kaukana, et fyysinen suhde siihen on epätodennäköinen. Vaikkei sillä kyllä ole suurta merkitystä, tuo viestittelykin on mulle tarpeeks.

En nyt meinaa kenenkään toisen rahoilla ostella yhtään mitään. Tienaan kyllä tarpeeksi, siitä en ole huolissani. Talous mulla on ihan kunnossa siis. Kämppää joutuu varmaan myymään jonkin aikaa, mutta eiköhän tämä kaupaksi mene. Mä en ainakaan pysty jäämään tähän kaikkien muistojen keskelle.

Vierailija
34/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eroaminen tuntuu liian työläältä vaihtoehdolta, niin voisithan tehdä myös niin, että jätät sinne tietokoneelle auki sivuja, joilla etsit tietoa avioerosta jne. Pelästytät miehen kunnolla ja saa maistaa omaa lääkettään, epävarmuutta ja muita ikäviä tunteita. Seuraat sivusta, mitä tapahtuu vai tapahtuuko  mitään. Jatkat tietojen etsintää määrätietoisesti, petaat itsellesi tulevaisuutta ilman tuota miestä. Hänellä on vielä mahdollisuus vaikuttaa lopulliseen päätökseen, mutta jos hän ei ihan aidosti paranna tapojaan, olet joka tapauksessa jo tällä välin ehtinyt itse tottua ajatukseen ja valmistanut tulevaisuutesi.

Vierailija
35/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Ei kai sinun auta muu kuin riidellä tämä asia selväksi miehen kanssa ja katsoa miten käy.  

Miksi tätä yläpeukutetaan? Selvää on, ettei ap osaa pitää puoliaan riitatilanteissa. Miksi muutenkaan pitäisi riidellä? Ei ap tarvitse miehen hyväksyntää erolle, vaikka ehkä luuleekin niin. Hän on jo kerran ilmoittanut, ettei hyväksy pettämistä. Kynnysmattoihmiset tosin usein hokevat tuollaisia tyhjiä lupauksia, joita eivät pidä.

Vierailija
36/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teknisesti hyvin pedattu. Esim tuo miten sai viestit näkyviin ihan ilman urkintaa. 3/5.

Juuri näin. Taas kerran miesvastainen provo.

Ja kaikki uskotaan. Aina.

Vierailija
37/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat noista viesteistä kopiot miehen äidille. Itse tein näin nuorena. Mies ei kyllä muuttunut, mutta eipähän jatkunut se "ihan viatonta"-juttu. Suosittelen eroamaan. Onneksi tein niin itsekin, vaikka liian kauan kyseistä ukkoa katseli.

Vierailija
38/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 jatkaa vielä aiheesta: Miksi itse jättäisin miehelle vielä tilaisuuden, johtuu siitä, että yleensäkin tykkään pelata avoimin kortein. Salaa häipyisin vain siinä tapauksessa, että mies olisi väkivaltainen tai taipuvainen kiusantekoon, mikäli saisi tietää aikeistani. Jos hän kuitenkin arvostaa liittoanne, kuten puheista päätellen tekee (jollei sitten valehtele pitääkseen yllä statusta tms.) - silloin hänen pitää ymmärtää, että olet tosissasi ja hän ei enää voi jatkaa kävelyä ylitsesi. Hänen pitää oppia kunnioittamaan sinua ja tajuamaan, että teoilla on seurauksensa. Jos et siis ole vielä varma, että ero on ainoa vaihtoehto, vaan tilanteenne kuulostaa sellaiselta kuin yllä luonnehdin, ehdotan seuraavaa:

Jatkat eroprosessin valmistelua määrätietoisesti. Jos mies alkaa reagoida asiaan, lupailee muuttuvansa jne, et käy riitelemään etkä myöskään usko ilman muuta hänen vakuuttelujaan. Kysy, miten voit olla varma siitä, että asiat todella muuttuvat - jätät vastuun tämän todistamisesta hänelle. Kiemurrelkoon niin paljon kuin tahtoo, mutta tässä tilanteessa suhteenne mahdollinen jatkuminen on kiinni vain siitä, miten paljon todellista vaivaa hän on valmis näkemään sen eteen. Jos hän pystyy vakuuttavasti todistamaan, että katuminen ja muuttuminen on aitoa, niin annat armon käydä oikeudesta. Kolmatta tilaisuutta ei sitten tietenkään enää tule, se on tehtävä selväksi.

Vierailija
39/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teknisesti hyvin pedattu. Esim tuo miten sai viestit näkyviin ihan ilman urkintaa. 3/5.

Juuri näin. Taas kerran miesvastainen provo.

Ja kaikki uskotaan. Aina.

Vaikea ap:n on naisestakaan kertoa, kun ei ole lesbo. Kun nainen kuvailee puolisoaan, hän useimmiten kuvailee miestä. Miksi käyt tällä naisvaltaisella palstalla kiduttamassa itseäsi? Nautit salaa hiljaa?

Vierailija
40/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat noista viesteistä kopiot miehen äidille. Itse tein näin nuorena. Mies ei kyllä muuttunut, mutta eipähän jatkunut se "ihan viatonta"-juttu. Suosittelen eroamaan. Onneksi tein niin itsekin, vaikka liian kauan kyseistä ukkoa katseli.

No ei todellakaan näin! Mitä se miehen äidille kuuluu poikansa yksityiset viestit. Jos mun miniä laittais mulle jonkun horon alastonkuvia, en korvaani lotkauttais ja käskisin heidän selvittää keskenään välinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä