Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalaa katsottavaa tuo Amy Winehouse -dokkari

Vierailija
25.02.2017 |

Ongelmaisten, sisältä rikkinäisten julkkisten kiusaaminen mediassa on sallittua, mutta auta armias jos joku kiusaa koulussa tai töissä!

Toivottavasti nuo "koomikot", Jay Leno, Graham Norton ym. häpeävät!!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että pääsi pois.

Ei hän "päässyt pois" vaan ihan yksinkertaisesti kuoli. Miksi nuoren ihmisen kuolema on sinun mielestäsi on hyvä?

Vierailija
22/33 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa pilkataan ihan kaikkia mediassa, oli syytä tai ei.  Amy ei ollut mitenkään poikkeuksellinen, ja moni mediaihminen itse asiassa yritti myös auttaa häntä. Englannissa on erilainen kulttuuri kuin Suomessa, jossa julkinen ivailu pitää tehdä sipisten kuten Maria Veitola. Jos Amy olisi päässyt jaloilleen, sekin olisi hyväksytty. Esim. Russell Brand on esimerkki entisestä herskanarkista, jonka uraa huumeista eroonpääsyn jälkeen on ollut kiva seurata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli paha mieli Amyn puolesta.

Niin lahjakas laulaja ja muusikko. Ei olisi ansainnut moista kohtaloa. 

Vierailija
24/33 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englannissa pilkataan ihan kaikkia mediassa, oli syytä tai ei.  Amy ei ollut mitenkään poikkeuksellinen, ja moni mediaihminen itse asiassa yritti myös auttaa häntä. Englannissa on erilainen kulttuuri kuin Suomessa, jossa julkinen ivailu pitää tehdä sipisten kuten Maria Veitola. Jos Amy olisi päässyt jaloilleen, sekin olisi hyväksytty. Esim. Russell Brand on esimerkki entisestä herskanarkista, jonka uraa huumeista eroonpääsyn jälkeen on ollut kiva seurata.

Joo, toi on kyllä ihan totta. En tykkää tuosta Veitolan veemäisestä tyylistä kyllä lainkaan. On olevinaan niin sivistynyt ja kohtelias ja sitten kuitenkin oikeasti pisteliäs ja inhottava. Sitten kun joku (esim. Saagim) sanoo vähän suoremmin samantyyppistä mitä Veitola itsekin verhotusti viljeilee, niin hän loukkaantuu verisesti. En sano että Saagiminkaan letkautukset mistään mukavimmasta päästä oli, mutta joku Veitola oli ihan viimeinen niistä loukkaantumaan. Menipäs offtopiciksi.

Vierailija
25/33 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä vähn sylettää tuo itsensä Amyn uhriuttaminen ja peseminen kaikesta vastuusta puhtaaksi. Haloo, ei lähde katkaisuun, kun isä ei halunnut! Manageri ei ottanut suojiinsa, kun Amy ei suostunut katkaisuun jne. Kuitenkin kyse oli vuosikausia musiikkibisneksessä olleesta aikuisesta ihmisestä. Jos ihminen on niin syyntakeeton,että ei voi huolehtia itsestään, onko se silti aina kaikkien muiden syy, kun käyttää viinaa ja huumeita?  Samalaisia tapauksia on tuhansia ollut ja tulee olemaan viihdebisneksessä. Lopulta, kun kuolee päihteisiin, pään päälle nousee marttyyrikuoleman kruunu kymmeniksi vuosiksi! Ja sitä vielä koristellaan ja ihannoidaan jälkikäteen.

Joo, ei ole epäilystäkään etteikö Winehouse aivan itse niitä huumeita ja viinoja vedellyt. Typeristäkin typerin syy oli, että ei mene vieroitukseen koska iskän mielestä ei ollut tarvetta. Mitä hittoa se sen isäkin muuten sillä hetkellä ajatteli? Muistan saman isän vänisseen kuoleman jälkeen, että ei se kyllä ainakaan viinasta johtunut se kuolema. En tiedä millä kaikilla tavoilla Winehouse oli henkisesti rikki, mutta tokihan hän oli omista tekemisistään ihan itse vastuussa. Lähinnä on järkyttävää, että hänen ympärillään oli ihmisiä, jotka mahdollisitivat sekoilun. Toki, Amy itse poisti sitten taas elämästään niitä, jotka sitä sekoilua koittivat rajoittaa. Omituinen on tämä maailma.

Vierailija
26/33 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:'(

Vierailija
27/33 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun en ole koskaan missään kamakoukussa ollut, että kuinka paljon se on omaa syytä. Ja vaikka olisinkin ollut, niin eihän se tarkoita, että tietäisin syyn jonkun toisen tilanteeseen. Uskon, että ainakin osa ongelmaisista olisi välttynyt vaikeuksiltaan, jos heitä olisi alun alkaenkin kohdeltu paremmin, ts. mitään koukkua ei olisi silloin edes syntynyt. Ja siitä olen satavarma, että monet niistä ketkä elää terveellisesti ja hyvinvoivasti, olisivat huonoista lähtökohdista joutuneet ongelmiin. 

Vierailija
28/33 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun Amy perui Suomen keikkansa.

Viimeiset kuvat ovat kauheaa katsottavaa.

Vierailija
29/33 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tämänkin palstan julkkiksista kirjoittelusta on kiusaamista.

Vierailija
30/33 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Draaginen kohtalo. Miksei häntä laitettu pakkohoitoon?

Vierailija
31/33 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks vanha keskustelu nostettu?

Vierailija
32/33 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka sais?

Vierailija
33/33 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen dokkarin yleltä.

Minusta Amylla ja Avicii oli melko sama kohtalo.

Kumpikaan eivät pitäneet julkisuudesta ja käyttivät päihteitä pahaan oloon.

Minusta oli myös karua katsoa millaista paparazzi kulttuuri on ulkomailla.

Onneksi Suomessa on rauhallisempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi