Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heteromies! Minkä näköisen miehen kanssa haluaisit harrastaa seksiä?

Vierailija
25.02.2017 |

Entä oletko koskaan harrastanut? Itse olen kokeillut armeijassa ollessa ja vähän muuallakin. Naimisissa ollaan tosin nykyään ja täysin heteroita.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Det glider in

Vierailija
22/37 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martiina Aitolehden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin keski-ikäinen ylipainoinen nainen niin sanoisin Hunks. Mutta olen heteromies ja vieläpä laiha kukkakeppi.

Vierailija
24/37 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss Helsingin.

Vierailija
25/37 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä tapahtuu usein siellä missä miehiä on paljon. Näistähän ei puhuta, etenkään suosituimmissa joukkueurheilulajeissa.

Yhdessä lajissa muita enemmän. On kulissiavioliittoja ym. peittelyä.

Vierailija
26/37 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä tapahtuu usein siellä missä miehiä on paljon. Näistähän ei puhuta, etenkään suosituimmissa joukkueurheilulajeissa.

Yhdessä lajissa muita enemmän. On kulissiavioliittoja ym. peittelyä.

Kysyttiinkö tätä naisilta!!?

Vierailija
27/37 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaran Merin kanssa.

Vierailija
28/37 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benjamin Peltonen

Robin

Vierailija
29/37 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä taitaa puuttua enää Tavja? 

Vierailija
30/37 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea armeijakaveri kelpaa hyvin

Vierailija
31/37 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä taitaa puuttua enää Tavja? 

Ihgu Havonen. ;)

Vierailija
32/37 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomi Einosen.

Vierailija
33/37 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätin ladyboyn kanssa kyllä, mutta ei niitä voi laskea miehiksi.

Vierailija
34/37 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere  Karalahden tai Mikko Nousiaisen, kumpikin omalla tavallaan  mielenkiintoisia.

Buck olisi tietysti tosi jännä mies. http://25.media.tumblr.com/tumblr_m925o65mjZ1r605wmo1_1280.jpg

Vierailija
35/37 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä oletko koskaan harrastanut? Itse olen kokeillut armeijassa ollessa ja vähän muuallakin. Naimisissa ollaan tosin nykyään ja täysin heteroita.

Voin kertoa että et ole hetero vaan homo. Ja niin homo oot että tuskin olit edes intissä.

Kyllä voisin kuvitella että voisin aasialaisen ladyboyn kanssa vahingossa päätyäkin sänkyyn.

Sanovat että jos thaikuissa nainen ottaa todella hyvin poskeen, niin se ei ole syntynyt naisena.

Vierailija
36/37 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa että et ole hetero vaan homo. Ja niin homo oot että tuskin olit edes intissä.

Kyllä voisin kuvitella että voisin aasialaisen ladyboyn kanssa vahingossa päätyäkin sänkyyn.

Sanovat että jos thaikuissa nainen ottaa todella hyvin poskeen, niin se ei ole syntynyt naisena.

Ei nyt muutama kokeilu miehen kanssa kenestäkään varsinaisesti homoa tee ja eiväthän toisiaan panevat miehet kulttuureissa, joissa ei ole naisia käytettävissä ennen avioliittoja, ole mitään homoja.

Vierailija
37/37 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt muutama kokeilu miehen kanssa kenestäkään varsinaisesti homoa tee ja eiväthän toisiaan panevat miehet kulttuureissa, joissa ei ole naisia käytettävissä ennen avioliittoja, ole mitään homoja.

Ainakaan Etelä-Amerikassa tilapäisiä miessuhteita miesten kesken ei pidetä mitenkään homomaisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän