Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teillä tapahtuu just nyt?

Vierailija
25.02.2017 |

Mä tulin äsken kaverin juhlista kotiin, kun ne pari jotka tunsin sieltä, lähtivät toiseen paikkaan ja alkoi ahistaa olla yksin siellä. Olisi pitänyt tuppautua väkisin johonkin tuntemattomien seuraan ja yrittää saada keskustelua aikaiseksi. Oon vähän sosiaalisten tilanteiden pelkoinen, joten katsoin parhaaksi lähteä menemään. Nyt oon yksin kotona ja juon siideriä, mies on töissä. Mitä teidän kotona on just nyt meneillään?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun sängyssä. Mies istuu vieressä. Tuijotan älypuhelintani. Mies tuijottaa omaansa. Kumpikin on hiljaa. Koirat nukkuvat mun sylissä.

Vierailija
42/61 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kylpylähotellissa, kohta aamupalalle ja sit lillumaan altaaseen mieheni kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoilen vuoteessa, eka aamu uudessa asunnossa muuton jälkeen. Kaikkialla on laatikoita, mutta on suuri ilo siitä, että muutto on ohitse. Kohta menen purkamishommiin ja yritän etsiä kahvitarvikkeet.

Vierailija
44/61 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin, kuten aina, ensimmäisenä. Siivoilin vähän keittiötä ja laitoin kahvit tippumaan. Huomaan vähän ärtyneeni kun eilen illalla pidempään valvoneet jättävät melkein aina sotkuja jälkeensä. Olisi ihanaa herätä siivoon kotiin.

Kohta menen ulos pitkäksi aikaa, ihana ilma!!!

Vierailija
45/61 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
46/61 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä palstailen tässä lapseni tietokoneella ( hän itse on viettämässä viikonloppua Himoksella kaveriensa kanssa, juuri äsken laitoin äidillisiä viestejä, että siivotkaa se mökki kunnolla)

Mies katsoo jotain sarjaa tabletilta sängyssä.

Vierailija
47/61 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heräsin just ja mies leikkii lapsen kans.

Vierailija
48/61 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta menossa nukkumaan, kello on 1 yöllä. Tänään (siis eilen) en tehnyt sen kummempia, kävin puistossa lukemassa kirjaa jääkahvin kera ja katselin ohikulkijoita. Oli täydellinen sää, asteita vähän päälle 20 ja pilvetön taivas. Nyt kuuntelen jossain lähistöllä olevia bileitä, kännistä kuorolaulua :(

Vierailija
49/61 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maataan miehen kanssa sängyssä kahvia juoden ja uutisia lukien.

Vierailija
50/61 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala juuri syöty. Istutaan miehen kanssa sohvalla. Mies suunnittelee tabletilla meidän tulevaa keittiöremppaa ja minä surffailen netissä. Kohta ajattelin keittää toisen kupin teetä ja venytellä kipeytyneitä lihaksia. Mukava kiireetön aamu.

Vierailija
51/61 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun tässä sohvalla läppäri sylissä ja surffailen. Vauva koisii ensimmäisiä päiväuniaan ja mummo kuuntelee jumalanpalvelusta radiosta keittiössä. Ollaan hänen luona pidemmällä vierailulla eli viikon verran. Saa seuraa meistä kun pappa on kuollut pari vuotta sitten. Ulkona on kylmä ja paljon lunta, kun vauva herää niin mennään siskon kanssa vetämään vauvaa pulkassa.

Vierailija
52/61 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istumme teinipoikani kanssa aamupalapöydässä. Nukuimme molemmat pitkään, ja keittelin meille puurot. Minä selailen laiskasti nettiä, hän välillä näyttää minulle puhelimesta jotain hauskoja juttuja. Loma on alkanut, ja meillä ei ole kiire minnekään. Ulkona sataa lunta, kohta mennään pelailemaan tietokoneilla.

Vierailija
53/61 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaan table sylissä. Tämänkö halusit kuulla?

Ok, lapsi syö croisantia ja eilen on käyty Hop Lop:ssa jo toistamiseen tällä viikolla. Ei ole manii etelään.

Vierailija
54/61 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin juuri pyykkikoneen pyörimään. Eilen ei ehditty saunoa, joten teimme sen nyt aamulla. Odottelen tukan kuivumista nyt tässä koneella surffaillen. Alakerrassa mies ja poika tekevät mitä tekevät, ei kai mitään ihmeempiä. Tänään on rauhallinen päivä luvassa, mitä nyt urheilua varmaan katsotaan (minua ei niin kiinnosta, teen jotain muuta sillä välin).

Vierailija
55/61 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit nukkuu, minä syön brunssia samalla kun palstailen. Koira istuu vieressä ja tuijottaa, toivoo varmaan saavansa jotain syömistä vaikka just sai oman ruokansa. Olkkarissa on telkkari auki, muuten on hiljaista. 

Mietin just, että siivoaisinko seuraavaksi vai olisinko vaan välittämättä tiskeistä ja koirankarvoista ja menisin ompelemaan. Ärsyttävää miten nopeasti tääkin huusholli alkaa näyttämään siltä, ettei ois ikinä siivottu. Ja just viikolla imuroin ja pesin lattiat yms. Huoh. 

Vierailija
56/61 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä istun pöntöllä, lapsi pelaa netissä kaverin kanssa ja mies katsoo telkkaa.

Vierailija
57/61 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kattoo Family Guyn uutta kautta ja leikittää kissaa. Mä meen kohta peseen pyykkiä.

Vierailija
58/61 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just pettyillään tässä kun Suomen miesten sprintti meni niinko meni. Ja vihataan porukalla norjalaisia miehen kanssa.

Aikuiset lapset (4 kpl) ovat missä lienevät. Kaikki ovat Suomessa ilmeisesti kuitenkin, luulisin.

Vierailija
59/61 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun koneen äärellä pyjamissa. Pitäis alkaa tekee kouluhommia ja pakkaamaan muuttoa varten. Kissa hyppäs just syliin kiehnäämään ja kehräämään. Pottukattila sihisee levyllä.

Vierailija
60/61 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysvammainen teinipoikani istuu olohuoneessa ja kuuntelee ( ja laulaa mukana! ) TikTak:ia DVD:ltä, mies on laittamassa kahvia valumaan ja samalla tiskailee, koira nuolee uunivuokaa puhtaaksi ja kissa pesee itseään. Minä istun koneella odottamassa sitä kahvia. 

Äsken tultiin puolentoista tunnin metsälenkiltä ja ehdittiin jo syödäkin. Ihana sunnuntai.