Mitä teillä tapahtuu just nyt?
Mä tulin äsken kaverin juhlista kotiin, kun ne pari jotka tunsin sieltä, lähtivät toiseen paikkaan ja alkoi ahistaa olla yksin siellä. Olisi pitänyt tuppautua väkisin johonkin tuntemattomien seuraan ja yrittää saada keskustelua aikaiseksi. Oon vähän sosiaalisten tilanteiden pelkoinen, joten katsoin parhaaksi lähteä menemään. Nyt oon yksin kotona ja juon siideriä, mies on töissä. Mitä teidän kotona on just nyt meneillään?
Kommentit (61)
Lapsi nukkuu,mies koneella ja minä näprään kännykkää.
Heh. Flunssan kourissa sohvalla suihkun jälkeen, saunassa en viitsinyt käydä. 19-vuotias poika könys saunasta ja tadaa, me katsotaan Toy storya, kun sattui telkkari olemaan auki neloselta. Jotenkin hellyttävää, kölvi vetää saunalonkeroa samalla. Ei jaksanut lähteä kylille kavereiden kanssa, kun on vetänyt viikon aamuvuoron.
Otin just Imovanen ja käyn nukkumaan. Mies
jäi pojan kanssa katsomaan televisiota. Teinit on huoneissaan tietsikoilla, jompi kumpi kuului äsken käyvän jääkaapilla.
Olen yksin ja roikun netissä. Ei ole miestä eikä kavereita.
n28
Just tultiin saunasta. Mä tulin kurkkaamaan meiningin av:lla ja tsekkaan s-postin ja somet, ja sit alan lukea hyvää kirjaa. Mies meinaa katsoa 23 alkavan nhl-matsin. Syödään irtokarkkeja ja kohta jäätelöä. Erinomainen lauantai-ilta. :)
Alan pian kattomaan skamin 3 kautta uudelleen. Samalla pitsaa, jes!
Mies sai esikoisen nukutettua ja tekee nyt itelleen iltapalaa. Mä tulin pleikkaripelin äärestä tarjoamaan kuopukselle tissiä ku heräs itkemään.
Vierailija kirjoitti:
Just tultiin saunasta. Mä tulin kurkkaamaan meiningin av:lla ja tsekkaan s-postin ja somet, ja sit alan lukea hyvää kirjaa. Mies meinaa katsoa 23 alkavan nhl-matsin. Syödään irtokarkkeja ja kohta jäätelöä. Erinomainen lauantai-ilta. :)
Kiinnostuksesta: Millä tavoin aikoo tuon pelin katsoa?
Imetin pienokaisemme joka nukahti. Kohta menen katsomaan telkkaria mieheni seuraksi.
Juodaan teetä veljen ja kälyn kanssa ja katsotaan tv:stä eläkeläisten karaokekilpailua. Hauskaa!
Kaksi kolmesta lapsesta nukkuu, esiteini valvoo varmaan vielä tunnin padinsa kanssa. Mies täyttää astianpesukonetta ja sen jälkeen katsoo varmaan jonkun leffan. Mä katson netflixistä Undertakeria ja vilkuilen nettiä samalla.
Mies nukkuu yläkerrassa. Kissa omassa kiipeilypuussa ja itse makaan sohvalla katsoen veren vangit elokuvaa.
Mies on töissä, vauva nukkuu ja itse istun sohvalla ja katon telkkaria. Kissat alkaa varmaan kohta iltariehumisensa.
Ei mitään. Jos tapahtuisi, en istuisi tässä, vaan ryntäisin pelastamaan tilanteen.
Meillä on tapahtunut tänään:
- yksi ommeltava haava päähän.
- yksi hevosenselästä tipahtaminen (eri henkilö kuin tikitetty). Hän nousi putoamisen jälkeen takaisin satulaan.
- tulipalo mikroaaltouunissa.
Laitoin just lapsen nukkumaan, odotan tässä vielä hetken että nukahti varmasti. Mietin, pitäisikö laittaa viestiä yhdelle miehelle, jonka kanssa sovittiin kahvitteluista mutta päivä jäi vielä auki. Vai odottaisko jos siitä kuuluu.
Vetäydyin jo petiin, mies jäi katsomaan vielä tv:tä. Ei sillä, eri huoneissa kyllä nukutaankin, joten omineni olisin petiin vetäytynyt muutenkin. Lapset maailmalla, parin päivän päästä saan kuopuksen kotiin.
Röhnötän sohvalla ja katson svt:ltä melodifestivalenia. Mies sängyssä ja katsoo padilta jotain. Teini pelaa huoneessaan. Katson tämän loppuun ja sit nukkumaan.
Lapsi nukkuu, minä istun koneella tuijottamassa pelin chattia ja vilkuilen välissä av:ta.