Mitä teillä tapahtuu just nyt?
Mä tulin äsken kaverin juhlista kotiin, kun ne pari jotka tunsin sieltä, lähtivät toiseen paikkaan ja alkoi ahistaa olla yksin siellä. Olisi pitänyt tuppautua väkisin johonkin tuntemattomien seuraan ja yrittää saada keskustelua aikaiseksi. Oon vähän sosiaalisten tilanteiden pelkoinen, joten katsoin parhaaksi lähteä menemään. Nyt oon yksin kotona ja juon siideriä, mies on töissä. Mitä teidän kotona on just nyt meneillään?
Kommentit (61)
Mies pelaa koneella toisessa huoneessa, itse köllöttelen olohuoneessa sohvalla ja katson telkkaria. Perus.
Sohvalla rentoudun, hauva vieressä tuhisemassa :-) Tänään tuli siivottua ja pestyä pyykkiä, nyt pitäisi vielä mennä suihkuun.
Toy Story 3 lasten kanssa, lomanalkajaisvalvojaiset.
Mä katselen telkkaria ja surffaan samalla netissä. Teini kikattelee kavereineen huoneessaan. Kauheen kylmä, taidan keittää vielä teetä, jos se lämmittäs vähän.
Luen ja järjestelen samalla papruja. Nyt voisi keittää teekupillisen.
Mies syö banaania ja minä lakkaan kynsiä. Päivä meni pakatessa, huomanna lähdetään viikoksi reissuun. Nuorimmaisemme lupasi ajella meille lomamme ajan ruokkimaan kissaa, kastelemaan kukat ja tyhjentämään postilaatikon.
Olen tietokoneen äärellä ja kirjoitan. Miten jotkut pystyvät kirjoittamaan sekä samalla lajittelemaan papruja, keittämään teetä, venyttelemään... ei ymmärrä, mies pystyy tekemään vain yhtä asiaa samaan aikaan, joten kyseiset henkilöt eivät voi olla miehiä ;)
Netissä surffailen. Kohta keittelen teetä ja syön laskiaispullan samalla kun katselen Kaiken teoria-leffan.
Laatuaikaa yksin kotona. Luin juuri loppuun Jojo Moyesin kirjan Kerro minulle jotain hyvää. Kirja meni tunteisiin, joten nyt pyyhin kyyneleitä ja ihmettelen itkuista naamaani.
Vierailija kirjoitti:
Olen tietokoneen äärellä ja kirjoitan. Miten jotkut pystyvät kirjoittamaan sekä samalla lajittelemaan papruja, keittämään teetä, venyttelemään... ei ymmärrä, mies pystyy tekemään vain yhtä asiaa samaan aikaan, joten kyseiset henkilöt eivät voi olla miehiä ;)
Toiset pystyy. :)
Mies ja kaksi nuorimmaista nukkuvat. Minä notkun tietokoneella ja esikoinen katsoo sohvalla elokuvaa. Meni sitten sairastumaan näin loppuloman kunniaksi ja nyt ei tule uni kun on koko päivän torkkunut. Kuume laski joten piristyi. Ei sillä, meillä on tässä ollut aika hyviä keskusteluja. Pitäisi varmaan useammin ottaa kahdenkeskistä aikaa noiden lasten kanssa.
Lopetin äsken dvd:n katsomisen ja tulin vielä hetkeksi koneelle ennekuin menen nukkumaan.
Olen ollut reilu 3h hereillä. Väsyttää. Pitää nousta jälleen kahville.
Mies nukkuu. Telkkari on auki ja aamun ekoja uutisia tässä odottelen, näprään samalla kännykkää ja katselen, kun tintit syö lintulaudalla. Itse söin aamiaisen jo ajat sitten. Ei oikein saa nukuttua sen pidempään.
Mies nukkuu, toinen kissa nukkuu kiipeilypuussaan ja toinen kissa näköjään murtautuu tuossa vieressä juuri vaatekaappiin :D
Parantelen flunssaani - valkosipulilla ja omenalla. Kohta menen lukemaan aamulehden, se tuli epätavallisen myöhään. Johtuiskohan lumikelistä? Suurimman osan yötä on tuprutellut uutta lunta.
Pötkötän sängyssä taaperon vieressä, joka nukkuu vielä. Uni on vaan jo tissillä jatkettua, joten aika herkkää unta. Mies just näytti heräävän sohvalta ja nousevan kahvinkeittoon :) taidan itekkin pikkuhiljaa nousta. Koira nukkuu tossa jalkopäässä sikeessä unessa.
Lapsi katsoo lastenohjelmia, mies on paskalla, tai oikeastaan pesee jo käsiään. Minä mökötän sängyssä ja hörpin miehen mulle tuomaa kahvia. Ihan kohta minäkin meen vessaan, mutta teen sen mielenosoituksellisesti.
Oon ollut jo reilun tunnin hereillä. Yritin herätellä miestäni kun teki seksiä mieli mutta se vaan nukkuu.Kohta nousen kahvin keittoon.
Venyttelen kipeitä lihaksia ja juon miehen tekemää GT:a.