Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teillä tapahtuu just nyt?

Vierailija
25.02.2017 |

Mä tulin äsken kaverin juhlista kotiin, kun ne pari jotka tunsin sieltä, lähtivät toiseen paikkaan ja alkoi ahistaa olla yksin siellä. Olisi pitänyt tuppautua väkisin johonkin tuntemattomien seuraan ja yrittää saada keskustelua aikaiseksi. Oon vähän sosiaalisten tilanteiden pelkoinen, joten katsoin parhaaksi lähteä menemään. Nyt oon yksin kotona ja juon siideriä, mies on töissä. Mitä teidän kotona on just nyt meneillään?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venyttelen kipeitä lihaksia ja juon miehen tekemää GT:a.

Vierailija
22/61 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelaa koneella toisessa huoneessa, itse köllöttelen olohuoneessa sohvalla ja katson telkkaria. Perus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvalla rentoudun, hauva vieressä tuhisemassa :-) Tänään tuli siivottua ja pestyä pyykkiä, nyt pitäisi vielä mennä suihkuun.

Vierailija
24/61 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toy Story 3 lasten kanssa, lomanalkajaisvalvojaiset.

Vierailija
25/61 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katselen telkkaria ja surffaan samalla netissä. Teini kikattelee kavereineen huoneessaan. Kauheen kylmä, taidan keittää vielä teetä, jos se lämmittäs vähän.

Vierailija
26/61 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen ja järjestelen samalla papruja. Nyt voisi keittää teekupillisen.

Vierailija
27/61 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies syö banaania ja minä lakkaan kynsiä. Päivä meni pakatessa, huomanna lähdetään viikoksi reissuun. Nuorimmaisemme lupasi ajella meille lomamme ajan ruokkimaan kissaa, kastelemaan kukat  ja tyhjentämään postilaatikon.

Vierailija
28/61 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietokoneen äärellä ja kirjoitan. Miten jotkut pystyvät kirjoittamaan sekä samalla lajittelemaan papruja, keittämään teetä, venyttelemään... ei ymmärrä, mies pystyy tekemään vain yhtä asiaa samaan aikaan, joten kyseiset henkilöt eivät voi olla miehiä ;)

Vierailija
29/61 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä surffailen. Kohta keittelen teetä ja syön laskiaispullan samalla kun katselen Kaiken teoria-leffan. 

Vierailija
30/61 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatuaikaa yksin kotona. Luin juuri loppuun Jojo Moyesin kirjan Kerro minulle jotain hyvää. Kirja meni tunteisiin, joten nyt pyyhin kyyneleitä ja ihmettelen itkuista naamaani.

Vierailija
31/61 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tietokoneen äärellä ja kirjoitan. Miten jotkut pystyvät kirjoittamaan sekä samalla lajittelemaan papruja, keittämään teetä, venyttelemään... ei ymmärrä, mies pystyy tekemään vain yhtä asiaa samaan aikaan, joten kyseiset henkilöt eivät voi olla miehiä ;)

Toiset pystyy. :)

Vierailija
32/61 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja kaksi nuorimmaista nukkuvat. Minä notkun tietokoneella ja esikoinen katsoo sohvalla elokuvaa. Meni sitten sairastumaan näin loppuloman kunniaksi ja nyt ei tule uni kun on koko päivän torkkunut. Kuume laski joten piristyi. Ei sillä, meillä on tässä ollut aika hyviä keskusteluja. Pitäisi varmaan useammin ottaa kahdenkeskistä aikaa noiden lasten kanssa.

33/61 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin äsken dvd:n katsomisen ja tulin vielä hetkeksi koneelle ennekuin menen nukkumaan. 

Vierailija
34/61 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut reilu 3h hereillä. Väsyttää. Pitää nousta jälleen kahville.

Vierailija
35/61 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkuu. Telkkari on auki ja aamun ekoja uutisia tässä odottelen, näprään samalla kännykkää ja katselen, kun tintit syö lintulaudalla. Itse söin aamiaisen jo ajat sitten. Ei oikein saa nukuttua sen pidempään.

Vierailija
36/61 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkuu, toinen kissa nukkuu kiipeilypuussaan ja toinen kissa näköjään murtautuu tuossa vieressä juuri vaatekaappiin :D

Vierailija
37/61 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parantelen flunssaani - valkosipulilla ja omenalla. Kohta menen lukemaan aamulehden, se tuli epätavallisen myöhään. Johtuiskohan lumikelistä? Suurimman osan yötä on tuprutellut uutta lunta. 

Vierailija
38/61 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pötkötän sängyssä taaperon vieressä, joka nukkuu vielä. Uni on vaan jo tissillä jatkettua, joten aika herkkää unta. Mies just näytti heräävän sohvalta ja nousevan kahvinkeittoon :) taidan itekkin pikkuhiljaa nousta. Koira nukkuu tossa jalkopäässä sikeessä unessa.

Vierailija
39/61 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi katsoo lastenohjelmia, mies on paskalla, tai oikeastaan pesee jo käsiään. Minä mökötän sängyssä ja hörpin miehen mulle tuomaa kahvia. Ihan kohta minäkin meen vessaan, mutta teen sen mielenosoituksellisesti.

Vierailija
40/61 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut jo reilun tunnin hereillä. Yritin herätellä miestäni kun teki seksiä mieli mutta se vaan nukkuu.Kohta nousen kahvin keittoon.