Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelan etuuskäsittelijän toimeen soveltuva koulutus?

Vierailija
25.02.2017 |

"Sinulla on soveltuva koulutus tai olet parhaillaan opiskelemassa. --- Pääset tutustumaan Kelan toimintaan ja saat arvokasta ja opintojasi tukevaa työkokemusta."

Mikähän mahtaa olla tuo soveltuva koulutus? :D

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen pitkä asiakkuussuhde kelaan, esim pitkäaikaistyötön tradenomi.

Vierailija
2/96 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkonomi ? kela kouluttaa tekijät työhön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalityöntekijät on oikeutettuja tekemään etuuskäsittelijän hommia. Päättävät kuka saa ja on oikeutettu mihinkin tukiin ja etuuksiin.

Vierailija
4/96 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkonomi, tradenomi, sosionomi, joku yleistutkinto yliopistosta. Hakijoita vaan on joku 1000 yhtä avointa paikkaa kohden, eli tosiaan aiemmat suhteet KELAan tarvitaan. Eikä tarkoita tällä asiakkuutta.

Vierailija
5/96 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalityöntekijät on oikeutettuja tekemään etuuskäsittelijän hommia. Päättävät kuka saa ja on oikeutettu mihinkin tukiin ja etuuksiin.

Tuohon pätevyyteen riittää ihan toisen asteen merkonomin paperitkin, ja tämä on fakta.

Vierailija
6/96 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ennenkin kuullut tästä, että Kelassa palkataan lähinnä työntekijöiden tuttuja. Kertokaas joku, missä Kelan tädit vapaa-ajallaan hengailee, että pääsisi tutustumaan? Sinne tiskille ei varmaan kannata tulla tuttavuutta hieromaan...

Vierailija
7/96 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan hakemuksessa kysyttiin suoraan voiko joku heidän työntekijöistään suositella hakijaa. En tunne ketään Kelalla töissä olevaa joten ei tullut kutsua edes haastatteluun.

Vierailija
8/96 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä sain Kelalta töitä, en tuntenut ketään. Tämä siis vuonna 2016 ja maisteri olen koulutukseltani.

Riippuu varmaan tehtävästä, itse siis oon etuuskäsittelijä

Vierailija
9/96 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon pätevyyteen riittää ihan toisen asteen merkonomin paperitkin, ja tämä on fakta.

Enemmän vaikuttaa se onko tuttuja kelalla töissä.

Vierailija
10/96 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opiskelen insinööriksi ja olen laittanut hakemuksen tuollaiseen kesätyöhön. Ilmeisesti minulla ei taida olla minkäänlaisia mahdollisuuksia sitten :/

Vierailija
11/96 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten aika ironista, että pääsin just Kelaan. Jouduin hakee soviteltua päivärahaa vielä sen työsuhdekuukauden alkuviikoilta, ennen olin pienipalkkaisessa osa-aikaduunissa. Jotenkin ironista oli lähettää se lappu Kelaan kun olin jo siellä töissä :DD

-8

Vierailija
12/96 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin testata asiaa ja kirjoittaa jonkun Kelan random-virkailijan suosittelijaksi, nimen voisin poimia jostain Kelan päätöksestä.

Vierailija
13/96 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tulla seuraamuksia jos kirjoitan valheellisen suosittelijan?

Vierailija
14/96 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen päässyt Kelaan töihin ilman yhtäkään tuttua, puppua siis että pelkästään suhteilla muka pääsee :)

Vierailija
15/96 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin testata asiaa ja kirjoittaa jonkun Kelan random-virkailijan suosittelijaksi, nimen voisin poimia jostain Kelan päätöksestä.

Ite aattelin kokeilla ihan samaa. Tutustumiskäynti Kelaan, virkailijan nimi ylös ja hakemusta sisään. Näinhän ne verkostot toimii.

Vierailija
16/96 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukku? Kerroin vaan, että on ihan mahdollisuus saada myös ilman suosittelijaa sieltä töitä. Mullakin kysyttiin voisko joku talon sisäinen henkilö suositella, tyhjäksi jäi.

Vierailija
17/96 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pitkäaikaistyötön tradenomi ja olen hakenut kelaan pian 10 kertaa töihin. Ikinä en ole päässyt edes haastatteluun.

Vierailija
18/96 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en laittais mitään käsittelijää sinne suosittelijaks. Luulen, että soittavat sille. Mulla oli talon ulkopuolinen suosittelija, ex-pomo ja ne soitti sillekin.

Vierailija
19/96 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän jos laittaisi ihan pokkana kyseisen laitoksen jonkun johtohenkilön suosittelijaksi?

Vierailija
20/96 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pitkäaikaistyötön tradenomi ja olen hakenut kelaan pian 10 kertaa töihin. Ikinä en ole päässyt edes haastatteluun.

Vikahan ei ole koulutuksessasi, vaan siinä, että et ole verkostoitunut oikeiden ihmisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme