Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset mitä mieltä iskutekniikasta, jossa mies pilke silmäkulmassa nälvii vähän naista?

Vierailija
25.02.2017 |

Esim. kommentoi, että näyttäisi paremmalta pidemmillä hiuksilla, tai että näyttääpäs nainen kalpealta. Olen luknut että kun vähän ruokkii naisen epävarmuuksia, niin he alkavat hakea hyväksyntää mieheltä. Mielipiteitä tästä?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa jo tästä ketjusta, että tuo tekniikka toimisi varmasti livenä. Ketjuun tuli 40 viestiä varmaan 10 minuutissa. AP pyörii nyt jokaisen AV-mamman päässä eivätkä kykene olemaan ajattelematta tätä. Huomen aamullakin kun heräävät varmaan ensimmäinen ajatus on, että mikä ihme tyyppi se oli eilen illalla palstalla, käynpäs äkkiä kaivamassa sen ketjun sivuhistoriasta niin voin lukea ketjun uudelleen läpi.

Joo. Onpa ihme että vittuilemalla ihmisille he kiinnittävät sinuun huomiota. Jos minäkin sylkisin naamallesi, et ajattelisi muuta viikkoihin. Vittuilemalla ja ärsyttämällä saa huomiota tuhatkertaisesti verrattuna kivaan käytökseen. Mutta ei positiivista huomiota.

Vierailija
62/82 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, mutta vähemmän kaunis nainen ja saanut silloin tällöin vittuilua ulkonäöstäni baarissa. Mitä se on aiheuttanut: sen että kivahdan jotain takaisin, itken loukkausta loppuillan yksin kotona, itsetuntoni laskee taas vähän ja pidän puolen vuoden tauon baareilusta.

Molemmat kumppanini ovat olleet erittäin kohteliaita ja etenkin nykyinen, aviomieheni, kehuu minua paljon. Hän ei ole IKINÄ loukannut minua ja jumaloin häntä! En voisi tehdä mitään intiimiä ihmisen kanssa, joka tuntuu halveksuvan minua.

Mutta olenkin ehkä keskimääräistä herkempi luonne. En silti usko että tuo toimii suomessa kovempiinkaan mimmeihin.

Muutenkin, moni varmaan on kokenut sen kommentin, joka on jäänyt mieleen loppuiäksi ja musertanut käsitystä omasta ulkonäöstä ja jota on itkenyt monet kerrat. Miksi sinä haluaisit tehdä niin toiselle ihmiselle? ok, ehkä joku hiusten pituus ei nyt mene tuohon mutta silti. Käyttäytykäämme kauniisti toisiamme kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa. Tapailin jokunen kuukausi takaperin miestä, joka vaikutti aluksi todella mukavalta ja tulimme hyvin juttuun keskenämme. Aloin jo ajatella, että juttu johtaa jonnekin. Sitten alkoi todella kummallinen käytös: nälvimistä, kuittailua, kuumaa, kylmää, yhteisen tulevaisuuden suunnittelua, kovaa intoa nähdä, jota seurasi katoamistemppu ja sama kuvio toistui vielä uudelleen. Siinä vaiheessa laitoin välit poikki. Koin, että kyseinen mies pelleili kustannuksellani ja tahallaan loukkasi ja johti minua harhaan. Siitä tuli pelkästään paha mieli ja negatiivinen fiilis, varsinkin koska olin aluksi pitänyt hänestä kovasti. Eli jos haluatte saada jonkun ihmisen loukkaantumaan ja pistämään välit poikki, niin noita oppeja kannattaa käyttää. Ei kukaan päästään terve, hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen katsele tuollaista käytöstä.

Vierailija
64/82 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa jo tästä ketjusta, että tuo tekniikka toimisi varmasti livenä. Ketjuun tuli 40 viestiä varmaan 10 minuutissa. AP pyörii nyt jokaisen AV-mamman päässä eivätkä kykene olemaan ajattelematta tätä. Huomen aamullakin kun heräävät varmaan ensimmäinen ajatus on, että mikä ihme tyyppi se oli eilen illalla palstalla, käynpäs äkkiä kaivamassa sen ketjun sivuhistoriasta niin voin lukea ketjun uudelleen läpi.

Siinä mielessä olisi kyllä kiva tietää, kuka on uli-lassukka ja kuka ei, että osaisi varmasti vältellä moista otusta. Joten ehkä tämän voi joissain piireissä laskea "tekniikan toimimiseksi" tai "mielenkiinnon herättämiseksi". 

Vierailija
65/82 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi Pohjoismaissa, koska täällä on niin tasa-arvoinen yhteiskunta ja hyvä sosiaaliturva, joten naisten ei tarvitse panostaa niin paljon miesten miellyttämiseen, eivätkä naiset mieti niin neuroottisesti omia puutteitaan kuin sellaisissa maissa joissa avioliitto on ehtona normaalille sosiaaliselle statukselle.

Vierailija
66/82 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on se, että kun et ole haluamassa p*llua ja haastat naisen esimerkiksi olemalla eri mieltä jostakin asiasta, niin sitä varmemmin olisi tarjolla. P*llunhimoiset miehet ovat liian miellyttämisenhaluisia.

Vierailija
67/82 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä joka tykkäsi ärsyttää. En usko että oli iskutekniikka vaan tuon miehen luonne. Vaikka luonteesta se johtuu niilläkin, jotka sanovat vain kokeilevansa jotain tekniikkaa. Jos käyttäytyy kuin kusipää, on kusipää. Joka tapauksessa, en ärsyyntynyt enkä loukkaantunut. Mies taisi ärsyyntyä siitä. Mutta kyllästyin häneen ja feidasin, kun näytti että ei tuo muuta osaa.

Vierailija
68/82 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle toimii paremmin se, että mies tekee pilaa itsestään. Hyvällä tavalla.

Vierailija
69/82 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella typerä tekniikka. Joka nainen haluaa kuulla olevansa kaunis ja himottava.

TV-sarjat ei oo totta.

Tämä onkin se pointti. Nainen baarissa kuulee varmasti kymmeniä kertoja kuinka kaunis ja ihana hän on. Sitten kun tulee se yksi mysteerinen mies joka ei kehukkaan vaan heittää vähän vitsiä jostain ei-niin-imartelevasta piirteestä, jää nainen vähän suu auki. Hetken kuluttua tästä tämä mies pyörii vieläkin naisen päässä, "mitä se tarkotti tolla?? enkö olekkaan oikeesti kaunis??" ja näin ollen nainen alkaa hakea hyväksyntää kyseiseltä mieheltä.

Juuri sen takia tämä ei Suomessa toimi, koska tuskin kukaan nainen saa edes baarissa alvariinsa kuulla kohteliaisuuksia ulkonäöstään. Pitäisi olla oikeasti todella huippuluokan kaunotar, jotta kyllästymiseen asti saisi ylistystä ulkonäöstään kuulla. Yksikään tavallinen sievä nainen ei sellaisia kuule kymmeniä kertoja yhden illan aikana, tuskin edes viiden vuoden aikana.

Vierailija
70/82 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakta on se, että kun et ole haluamassa p*llua ja haastat naisen esimerkiksi olemalla eri mieltä jostakin asiasta, niin sitä varmemmin olisi tarjolla. P*llunhimoiset miehet ovat liian miellyttämisenhaluisia.

Se kinaamisenaihe voi löytyä musiikista, autoista, ruuasta, vaatemerkeistä tai jostain ei-henkilökohtaisesta. Pahinta on kyllä inttävä hörhö, josta vaistoaa päälleliimatun käytöksen ja epävarmuuden. Hyvällä itsetunnolla on varaa olla samaa mieltä tai eri mieltä oman aidon mielipiteen mukaan.

Vierailija
71/82 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi. Pistän kaverisektorille heti miehet, jotka eivät pidä minusta tai kohtele oikein. Näin on aina ollut, tulee aina olemaan. PUA-oppaat ovat perseestä, niillä et naista saa.

Miksei ne mene ei-sektorille? Kuka tarvitsee kavereita, jotka eivät pidä sinusta?

Tämä.

Lakatkaa laittamasta kusipäitä mihinkään kaverisektorille. Tuollaiset eivät ansaitse kavereita. Nämä urpot kuvittelevat olevansa kilttejä, ja että se on este naisten saamiseksi. Seuraavan uhrin kohdalla he ovat entistä mulkumpia tavoitteisiinsa päästäkseen.

Vierailija
72/82 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset tekniikat ja pelit ovat hölmöyttä. Kerran olin erittäin kiinnostunut eräästä miehestä. Kävimme parilla treffeillä ja sitten hän pyysi minua avecikseen juhliin, joissa oli vain hänen ystäviään. Juhlissa hän ei kiinnittänyt minuun mitään huomiota, vaan puhui muiden naisten kanssa ja lääppi heitä. Lähdin juhlista huomaamattomasti pois ajatellen, jos ei kiinnosta ei sitten. Mies oli hyvin hämmästynyt ja soitteli monta kuukautta perääni. Oli kuulemma vain halunnut testata, olenko tosissani hänen suhteensa. Voi hyvää päivää. Hänen käytöksensä myös sai kaiken kiinnostukseni lopahtamaan. Hienolta vaikuttanut ihminen paljastui surkimukseksi.

Vierailija
73/82 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erilaiset tekniikat ja pelit ovat hölmöyttä. Kerran olin erittäin kiinnostunut eräästä miehestä. Kävimme parilla treffeillä ja sitten hän pyysi minua avecikseen juhliin, joissa oli vain hänen ystäviään. Juhlissa hän ei kiinnittänyt minuun mitään huomiota, vaan puhui muiden naisten kanssa ja lääppi heitä. Lähdin juhlista huomaamattomasti pois ajatellen, jos ei kiinnosta ei sitten. Mies oli hyvin hämmästynyt ja soitteli monta kuukautta perääni. Oli kuulemma vain halunnut testata, olenko tosissani hänen suhteensa. Voi hyvää päivää. Hänen käytöksensä myös sai kaiken kiinnostukseni lopahtamaan. Hienolta vaikuttanut ihminen paljastui surkimukseksi.

Olikohan deittisi se onnellisuuden maksimoija? 😆

Vierailija
74/82 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä keinot oikeasti voi olla toimivia noille reppanoille. Naista eivät saa kuitenkaan, niin onpa sitten kaunista naista vähän opetettu ja epävarma saatu pois tolaltaan viikoiksi tai vuosiksi. Tällä aloituksellakin saa jotain huomiota naisilta.

Ehdotettu taktiikka on vähän kuin se, että snagarijonossa jää varmaan paremmin mieleen, jos vetää takanaolevaa yllättäen turpaan kuin että jos antaa oman vuoronsa toiselle kun miettii vielä omaa tilaustaan.

Vierailija
75/82 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole mikään baarin kaunein nainen, ja silti näitä on tullut pari vastaan.

Tosiasia on että suomalaisilla keskimäärin on niin heikosti harjoitetut sosiaaliset kyvyt, että paistaa kiertoradalle asti kun joku pelimiesoppaita lukenut urpo alkaa yrittää jotain.

Vierailija
76/82 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluat päästä naisesta mahdollisimman nopeasti eroon, niin voin suositella. 👌👌😂

Vierailija
77/82 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella typerä tekniikka. Joka nainen haluaa kuulla olevansa kaunis ja himottava.

TV-sarjat ei oo totta.

Tämä onkin se pointti. Nainen baarissa kuulee varmasti kymmeniä kertoja kuinka kaunis ja ihana hän on. Sitten kun tulee se yksi mysteerinen mies joka ei kehukkaan vaan heittää vähän vitsiä jostain ei-niin-imartelevasta piirteestä, jää nainen vähän suu auki. Hetken kuluttua tästä tämä mies pyörii vieläkin naisen päässä, "mitä se tarkotti tolla?? enkö olekkaan oikeesti kaunis??" ja näin ollen nainen alkaa hakea hyväksyntää kyseiseltä mieheltä.

En usko tuohon yhtään. Iskurepliikkejähän ne kauniiksi kehumisetkin ovat. Ei niitä suurin osa naisista todesta ota. Ymmärretään kyllä mitä noita kehumisia suoltava mies on vailla.

Harva nainen pitää itseään todella kauniina, ikävä kyllä moni löytää itsestään kauneusvirheitä .

Oma aviomieheni ihan tapailun alussa ilmeisesti kokeili tuota negaamista. Sanoi minulle että onpa paksut käsivarret mikä kyllä pitää paikkaansa ( ihan normaalipainossa). Sanoin hänelle että ehkä ne eivät ole niin paksut, sinulla on vaan niin ohuet että näyttää verrattuna.

Sen jälkeen ei ole kommentoinut ulkonäköäni negatiivisesti.

Minun kanssani ei ole pakko olla mutta jos on niin sitten ei hauku.

Ja joo , kyllä saa antaa rakentavaa kritiikkiä asioista joihin voin vaikuttaa.

Vierailija
78/82 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua tuli kerran iskemään sankari joka julisti "tiiätsä, voisit olla aika upee  jos  söisit jotain !" (suvussani kulkee piirteenä silmiinpistävä hoikkuus)  ja tämän jälkeen yritti sitten saada tanssilattialle ym. en tietenkään  lämmennyt  ja  lopulta vaihdoimme yökerhoa päästäksemme jätkästä eroon.

aamuyöstä sitten kebabpaikassa tämä kyseinen tyyppi alkaa karjua ravintolan  toiselta puolelta "vitun ämmä mä koetin iskee sua!"  just.

en tiedä, oliko  kyseessä häiriintynyt tapaus vai uskovatko jotkut miehet  tosissaan, että tuo tepsii naisiin ! :O 746

Vierailija
79/82 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes muista, että minua olisi kukaan noin yrittänyt iskeä. Tai sitten en ole edes tajunnut, että tämä tyyppi yrittää iskeä. Olen vain ajatellut, että onkohan kaverilla vähän huono päivä vai onko muuten vain idiootti. Ja tietysti itsetunto saa kolahduksen ja ketuttaa. Välttelen tällaisia tyyppejä. Eipä ole tullut mieleenkään lähteä mitään hyväksyntää hakemaan tällaisilta ihmisiltä. Kevyet tilanteeseen sopivat naljailut ja kiusoittelut ovat sitten erikseen.

Vierailija
80/82 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että kaikilla on epävarmuutta? :D

Jos mulle sanotaan noin niin käsken poistumaan. Mä en keskustele typeryksien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi