Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset mitä mieltä iskutekniikasta, jossa mies pilke silmäkulmassa nälvii vähän naista?

Vierailija
25.02.2017 |

Esim. kommentoi, että näyttäisi paremmalta pidemmillä hiuksilla, tai että näyttääpäs nainen kalpealta. Olen luknut että kun vähän ruokkii naisen epävarmuuksia, niin he alkavat hakea hyväksyntää mieheltä. Mielipiteitä tästä?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikan-vinkit ei oikein toimi Suomessa. Minun ulkonäköäni ovat kehuneet vain miehet jotka ovat jo päässeet sänkyyn kanssani. Jenkeissä tuntemattomat naiset ja miehet heittävät pitkin päivää kohtelisuuksia ulkonäöstä. Siellä huomioidaan paljon muita ja puhutaan asioita, jotka eivät pidä paikkansa.

Vierailija
42/82 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverimies kokeili tuota. Naiset olivat suuttuneet ja yksi alkanut itkeä. Nyt sitten ihmettelee kun ei ole suosiossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa jo tästä ketjusta, että tuo tekniikka toimisi varmasti livenä. Ketjuun tuli 40 viestiä varmaan 10 minuutissa. AP pyörii nyt jokaisen AV-mamman päässä eivätkä kykene olemaan ajattelematta tätä. Huomen aamullakin kun heräävät varmaan ensimmäinen ajatus on, että mikä ihme tyyppi se oli eilen illalla palstalla, käynpäs äkkiä kaivamassa sen ketjun sivuhistoriasta niin voin lukea ketjun uudelleen läpi.

Vierailija
44/82 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi. Pistän kaverisektorille heti miehet, jotka eivät pidä minusta tai kohtele oikein. Näin on aina ollut, tulee aina olemaan. PUA-oppaat ovat perseestä, niillä et naista saa.

Miksei ne mene ei-sektorille? Kuka tarvitsee kavereita, jotka eivät pidä sinusta?

Vierailija
45/82 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös juuri tuollainen nälviminen ja väheksyminen ole narsismin yksi piirre? Eli kun narsisti haluaa kontrolloida jotain henkilöä, käytös on juuri tuollaista. Itse en lähtisi juttelemaan tuollaisen miehen kanssa ollenkaan.

Vierailija
46/82 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa jo tästä ketjusta, että tuo tekniikka toimisi varmasti livenä. Ketjuun tuli 40 viestiä varmaan 10 minuutissa. AP pyörii nyt jokaisen AV-mamman päässä eivätkä kykene olemaan ajattelematta tätä. Huomen aamullakin kun heräävät varmaan ensimmäinen ajatus on, että mikä ihme tyyppi se oli eilen illalla palstalla, käynpäs äkkiä kaivamassa sen ketjun sivuhistoriasta niin voin lukea ketjun uudelleen läpi.

Toimii, jos ap:n fantasia on tulla kiukkuisten mammojen ruhjomaksi. Ei ne silti pillua anna.

Vierailija
47/82 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko pelimiesvinkit? Toimii jos haluaa saada naisen väärästä päästä märäksi: https://paavotajukangas.com/2017/02/23/jennin-torstaikolumni-tutustuin-…

Vierailija
48/82 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen käytös on todella inhottavaa. Entisenä koulukiusattuna voin sanoa että en ala kuuntelemaan enää keneltäkään minkäänlaista nälvimistä. En tiedä mikä minussa on vikana mutta lähes joka kerta kun olen käynyt baarissa minua on lähestynyt vähintään yksi ilkeä mies. En käy enää baareissa kun olen niin kyllästynyt siihen jatkuvaan piilovittuiluun. Aina on joku miesporukkaa kyyläämässä ja he supisevat keskenään ja tuijottavat. Vaikka istuisimme samassa pöydässä minulle ei puhuta mutta minusta saatetaan puhua niin että en voi olla kuulematta sitä. Jos yritän osallistua keskusteluun, he vain vaihtavat keskenään katseita ja odottavat että sanon jotain tyhmää. Vaikka olen koko illan saanut osakseni halveksivaa ja kylmää kohtelua, tuijottamista niin joku siitä porukasta tulee viimein pyytämään minua kahville. Onpa joskus joku mies tullut tönäisemään minua "vahingossa" vaikka olen ilmoittanut aikaisemmin että en ole kiinnostunut. Kyllä ne kohteliaat miehet ovat vähemmistössä. N21

Vierailija
49/82 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pahoita naisen mieli loukkauksella

2. ???

3. Profit

Vierailija
50/82 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pyhä yksinkertaisuus, ei ihme, että olette sinkkuja/peärkammarinpoikia! :'D

Jepjep, uskottelkaapa sitten tuota AP:n kanssa itsellenne. Älkää kuitenkaan tulko tänne AV:lle takaisin itkemään, kun "loistava taktiikkanne" ei toimikkaan tositilanteessa, vaikka vaivaiset satakunta alapeukuttanutta naista tässäkin ketjussa varoitti teitä siitä.

Vierailija
51/82 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi ainakaan omalla kohdallani. Turha yrittää iskeä tuolla taktiikalla. Täytyy olla joko ihan sairaan  tyhmä tai epätoivoinen jos alkaa kiinnostumaan negauksen seurauksena jostain jätkästä. Todella surkea itsetunto toi jotain.

Vierailija
52/82 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan minuun iskisi. Antaisin myös samalla mitalla takaisin toki.

Vierailija
53/82 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että eti sitte se pitkätukkanen jne. ja lähtisin menemään. Toimii vaa leffoissa!

Vierailija
54/82 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D :D :D :D

Oikea mysteerimies tämä sama pikku kakkiainen, joka piinaa palstaa jatkuvasti naiset sitä ja tätä -aloituksillaan. 

Vierailija
55/82 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko kenellekään muulle tästä mieleen se onnellisuuden maksimointi -ketju? Nyt on saman tason kyökkipsykologiset konstit käytössä.

Vierailija
56/82 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, mehän täällä hyväntahtoisesti negaamme ap:ta. Tosi mielelläni näkisin kuvia, uskon, että minulla olisi niistä paljon sanottavaa. Nyt täytyy ikävä kyllä keskittyä vain kirjoituksiin.

Vierailija
57/82 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulla on ruma naama ja pieni pili... asteikolla 4-10 kuinka viehättynyt olet minusta nyt?

Vierailija
58/82 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa jaa, en ollutkaan koskaan kuullut "negaamisesta". Jos joku jätkä tulisi kommentoimaan ulkonäköäni ja pahimmassa tapauksessa asioita joista olen hyvin epävarma, itkisin sitä varmaan seuraavat puoli vuotta. Miksi ihmeessä kukaan haluaisi seksiä miehen kanssa josta jää sellainen kuva että olisi vain ei-viehättävä parempaakaan-ei-saa pano?

Vierailija
59/82 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomalaiseen kulttuuriin kuulu sellainen jatkuva naisille kohteliaisuuksiin lateleminen että kukaan nainen täällä ehtisi liikaan suitsutukseen turtua. Muutenkin monen Suomi-PUA-pellen käsitys negaamisesta tuntuu olevan että kahden promillen kännissä mökelletään että "yleenshä tykkään khyllä ishotishishemmishtä naishista".  Eihän tuo voi toimia missään. Oikeasti kyse on ihan hienovaraisesta piilotetusta piikistä, jolla on tarkoitus sen verran hämmentää, pistää nainen miettimään että mitä tässä oikeastaan sanottiinkaan, ettei tule torjutuksi suoralta kädeltä. Eikä tuollaiselle ole Suomessa juuri tarvetta, koska Suomessa nainen saa niin vähän kohteliaisuuksia että rehellinen kohteliaisuus toimii paljon paremmin kuin tuollainen pelaaminen.

Vierailija
60/82 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen toimii vain jollekin naiselle, joka on valmiiksi ihan hajalla/sekopää tai sitten itsekin narsisti tai psykopaatti. Että onnea vaan teille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi