Haluaisin kiltin ja turvallisen poikaystävän
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Et halua. Sinä haluat jännittävän miehen, joka vie sinut seikkailuun, jota kuvailemasi betamies ei voi kuunaan sinulle tarjota.
Näin minäkin uskon.
Hoida se pääsi kuntoon ennen poikaystävän hankkimista.
Mulla on just tuollainen poikaystävä :)
T: Mies, 49 v
T.Vetis. Eikös tuolla nimimerkillä joku kirjoittanut esiintyen kaltoinkohdeltuna teininä?
Vierailija kirjoitti:
Et halua. Sinä haluat jännittävän miehen, joka vie sinut seikkailuun, jota kuvailemasi betamies ei voi kuunaan sinulle tarjota.
Haluaisin kyllä kiltin miehen, tai pojan oikeastaan, jota voisin paijjata ja pörröttää hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Jännämies on parempi.
Eipäs ole.
Minäkään en halua mitään muuta kuin turvallisen, minua rakastavan miehen, jonka kanssa perustaa koti ja perhe. Missä te turvalliset, luotettavat miehet olette? T. N37
Vierailija kirjoitti:
Hoida se pääsi kuntoon ennen poikaystävän hankkimista.
Saatat olla oikeassa.
T. Vetis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Vetis kirjoitti:
Hauskuus olisi plussaa. ;_;
Mä asun Malmilla.
Oletko turvallinen ja kuinka vanha?
Olen! Mulla on työturvakortti. Ja uhkaavissa tilanteissa luikin ensimmäisenä karkuun.
etsin kirjoitti:
Minäkään en halua mitään muuta kuin turvallisen, minua rakastavan miehen, jonka kanssa perustaa koti ja perhe. Missä te turvalliset, luotettavat miehet olette? T. N37
Haista sinä vi***. Se on nyt vähän myöhäistä tuossa vaiheessa, kun jännämies, jonka kanssa teit lapset, pieksi sinua ja nyt vongut sitten kilttimiehen perään. Sori, ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on just tuollainen poikaystävä :)
T: Mies, 49 v
Haluatko ylpeillä homoudellasi, vai miksi tuo "Mies, 49 v" piti lisätä loppuun?
En oikeasti halua. Sori, mulla on vähän tylsää :D
etsin kirjoitti:
Täällähän minä, Helsingissä :)
M38
Vierailija kirjoitti:
T.Vetis. Eikös tuolla nimimerkillä joku kirjoittanut esiintyen kaltoinkohdeltuna teininä?
Taisin olla mä. Kuinka niin?
T. Vetis kirjoitti:
En oikeasti halua. Sori, mulla on vähän tylsää :D
Lol. Joku taitaa vihata mua...
Vierailija kirjoitti:
etsin kirjoitti:
Haista sinä vi***. Se on nyt vähän myöhäistä tuossa vaiheessa, kun jännämies, jonka kanssa teit lapset, pieksi sinua ja nyt vongut sitten kilttimiehen perään. Sori, ei kiinnosta.
Siis tätähän tämä oikeesti on. Ite saa roikkua pannarissa ja tinderissä, eikä muut kuin epätoivoiset yh-äipät halua ottaa yhteyttä ja ne on heti vonkumassa yöksi. Lapsettomille olet todellakin aivan liian tylsä ihminen, kun et harrasta mitään erikoista muuta kun "hyggeilyä" ja työntekoa.
Kilttimies on loppupeleissä parempi kuin jännämies!