Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveilen ulkomaille muutosta, suositelkaa jotain maata mulle!

Vierailija
06.07.2008 |

Meillä on myös pieniä lapsia (1,3 ja 5-vuotiaat).

- pitäisi olla maa jossa pärjää englannilla eikä tartte opiskella uutta kieltä

- ympärivuotinen lämpö ja rannat

- mielellään edullinen hintataso

- turvallinen ympäristö lapsille

Olen jo salaa haaveillut Australiasta, miehelle en oo vielä puhunut, mutta uskon, että mies saisi töitä helposti ulkomailta. on DI koulutukseltaan. Ite oon ihan puutunut Suomessa asumiseen..nytkin ulkona 12 astetta. Mutta suositelkaapa jotain maita, ite en oo vielä keksinyt muita kuin Australian ja USA:sta esim. Florida tai California.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämmintä pitäisi olla, ja rantoja ja edullista ja miehelle töitä niin että voisi itse vaan löhöillä rannalla....

kasva aikuiseksi!

Vierailija
22/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siina on etta yrittaa jarjestaa elamaansa mielensa mukaiseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielikuvani päivittyi viime viikolla rajumman kautta kun oli singaporelaisia harrastustuttuja Suomessa käymässä... Tiesittekö, että siellä voidaan pitää ihmistä pidätettynä ilman oikeudenkäyntiä vaikka lopun elämäänsä?? En taitaisi haluta muuttaa sinne.

Vierailija
24/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siina on etta yrittaa jarjestaa elamaansa mielensa mukaiseksi?

Pitääkö pikkurouvan saada pitää päänsä, jos mies ei halukaan muuttaa rouvan tavoin lämpimään etelään? Tai jos lapset eivät halua muuttaa kotimaastaan mihinkään?

Vierailija
25/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa käynyt ja kolmas kerta ehkä ens talvena. Ihana paikka! Ulkosuomalaisten palstalla on joitain siellä asuvia.

Vierailija
26/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täynnä rasismia. Turvallista? Mielikuvissa ehkä, totuus on aivan toisenlainen

Arabiemiraateissa ainakin lääkäreille ja hammaslääkäreille on tosi hyvin töitä ja firma maksaa perheelle asunnon ja kotiapulaisenkin eli lasten kanssa voisit olla kotona -yllättävän kiva paikka esim. Abu Dhabi tai Dubai. Siistiä ja turvallista ja varmasti lämmintä. Oletettavasti dippainssillekin töitä voisi siellä olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi