Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nanna Karalahti toivoo että lapset näkevät pian isin

Vierailija
12.12.2025 |

Voi kuinka söpöä.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki lapset kaipaavat nisti-iskän roolimallia.

Vierailija
2/41 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittävä ihminen. Tuskin lapset kaipaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirvittävä ihminen. Tuskin lapset kaipaavat.

Kyllä kaipaavat. Heidän yhteinen vanhin tytär toivonut näkevänsä pian isin.

Vierailija
4/41 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isi on lapsille aina isi, vaikka hänen intressinsä olisivat muualla ja vaikkei niin lasten elämässä mukana olekaan. Jokainen lapsi toivoo, että olisi vanhemmilleen etusijalla. Niin kuin kuuluisikin olla.

Vierailija
5/41 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko isi vankilassa? 

Vierailija
6/41 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko isi vankilassa? 

Joo

Vierailija
7/41 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämies kuuluu vankilaan moneksi vuodeksi. Nannan kannattaa unohtaa se rikollinen jännämies. Huonosti käy koska ei Nannalle kelvannut kiltti ja kunnon mies.

Vierailija
8/41 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin luhistu nannan pilvilinna, ex taitaa viettää aikaa pilvessä. On siinä lapsilla isi...

Vierailija
9/41 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jerelle tulossa 10v kakku. Epäillään törkeästä huumausainerikoksesta! 100g kokaiinia ja kilo amfetamiinia löytyi!

Vierailija
10/41 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille ei tule valkea joulu, vaan vankila joulu? 

Vierailija
11/41 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko isi vankilassa? 

Pysyy vangittuna, on yrittänyt päästä ulos, mutta eivät laske. 

Vierailija
12/41 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin luhistu nannan pilvilinna, ex taitaa viettää aikaa pilvessä. On siinä lapsilla isi...

Pilvi. 🤭

Vierailija
13/41 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai taivaassa? 

Vierailija
14/41 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännämies kuuluu vankilaan moneksi vuodeksi. Nannan kannattaa unohtaa se rikollinen jännämies. Huonosti käy koska ei Nannalle kelvannut kiltti ja kunnon mies.

Nannalla on ehkä jo sutinaa.. Ei siinä kauan menny- Kiva Jeren olla linnassa ajattelemassa asiaa. 

Jos minulla olisi tuollainen tilanne, että mies on vankilassa. Minä kysyisin mieheltä, että haluatko todella lapset tänne sinua tapaamaan. Jos haluaisi, niin sitten hän sopii omien vanhempien kanssa sen mwnon sinne, koska miä en tuhlaa aikaani juoksemalle vkloppuisin vankilassa. Siihen en suostu. Minä en ole osallinen tyhmyyteen, joten sitten saisi järjestellä asiat itse

Vierailija
15/41 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko isi vankilassa? 

Joo. Rikollisessa toiminnassa mukana. Isillä voi olla jossain paikassa (karkki)rahaa tai elatusrahaa, kun ollaan kavereita.

Vierailija
16/41 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jerelle tulossa 10v kakku. Epäillään törkeästä huumausainerikoksesta! 100g kokaiinia ja kilo amfetamiinia löytyi!

Tuskin, ensikertalainen ja tunnettu henkilö kyseessä. Isänsäkin vielä poliisi. Luulen että selviää vähemmällä. 90 tuntia yhdyskuntapalvelua tai maksimissaan viisi vuotta vankeutta josta istuu puolet. 

Vierailija
17/41 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tuota Nannan julkista draamaa nyt ja "mä niin rakastan sitä ihmistä" -vinkumista. Oikeasti, jos viet lapsesi vankilaan tapaamaan isiä, ne lapset tottuvat siihen että tällanen elämä on normaalia ja jokainen vankilakäynti lisää mahdollisuutta, että sinne se Jaxkin päätyy nimensä mukaisesti. Lapset on pidettävä kaukana tosta rikollis-ja vankilaelämästä, eihän niitä viedä mihinkään kamaluukkuunkaan Tapuliin vain koska isi on siellä. 

Vierailija
18/41 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kannattanut valita lapsille parempi isi niin isi voisi olla lasten elämässä läsnä vaikka joka päivä. 

Vierailija
19/41 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin, ensikertalainen ja tunnettu henkilö kyseessä. Isänsäkin vielä poliisi. Luulen että selviää vähemmällä. 90 tuntia yhdyskuntapalvelua tai maksimissaan viisi vuotta vankeutta josta istuu puolet. 

Ei ole ensikertalainen. On jo kerran aimmin tuomittu huumerikoksista. 

Vierailija
20/41 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tämä mediaan tiedottaa? Onko jotain uutisoitavaa siinä että lapsi kaipaa vanhempaansa, äitiä tai isää😳🥵