Kerro miten sinä poikkeat keskivertonaisesta?
Kerro yksi asia jota teet/minkälainen olet/mistä tykkäät jne. mitä luulet ettei "keskivertonainen" tee tai millainen "keskivertonainen" ei ole
Peukuttakaa muut YLÖS, jos TEET SAMAA ja ALAS jos ET TEE samaa.
Katsokaan kuinka keskivertoja tai uniikkeja me ollaan. :)
Aloitan: Pidän Jaloviinasta sen kaikissa muodoissa. :)
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Olen puoliksi etelä-eurooppalainen. Minulla on pitkät luonnonkiharat hiukset. Olen 180cm pitkä.
Muuten, mutta olen täysverinen suomalainen.
En osaa lukea mitään rivien välistä, enkä jaksa/osaa aikuisilta ihmisiltä empaattisesti kysellä "painaako mieltäsi jokin?"... Olen siis hyvin suoraviivainen ajattelija tunneasioissa. Lapsia (ainakin omiani) osaan kyllä tulkita ja olla siinä mielessä herkkä, mutta aikuisten kesken en osaa (tai halua?).
Btw, hyvä ja mielenkiintoinen ketju!👍🏼👍🏼👍🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen puoliksi etelä-eurooppalainen. Minulla on pitkät luonnonkiharat hiukset. Olen 180cm pitkä.
Muuten, mutta olen täysverinen suomalainen.
Sekin on jo harvinaista että on pitkät luonnonkiharat hiukset ja on 180cm pitkä. Suomalaisuuskin on harvinaista ainakin jos miettii kuinka paljon ihmisiä maailmassa on.
T. Puoliverinen kiharatukkainen pitkä suomalainen
Olen käynyt 5 vuotta psykoterapiassa.
Olen 4-kymppinen, mutta näytän 3-kymppiseltä. Paperit kysyttiin viimeksi kesällä.
Olen täysorpo pienten lasten totaaliyksinhuoltaja.
En meikkaa enkä värjää hiuksia.
Alkoholeista juon lähinnä kossua drinkkien muodossa.
Minua ei ole kosittu (enkä ole itse kosinut).
En rusketu. Saan vain pisamia ja muutun lähinnä vaaleanpunaiseksi auringossa.
Vierailija kirjoitti:
Pystyn sanomaan vain yhden asian kerrallaan, kuten ap pyysi
No mut voittehan te silti peukuttaa jos ootte samiksii:
- ikä 38 v 11 kk
- pituus 179,5 cm
- ei sauno ollenkaan
- omistaa vihreän ämpärin
Seurustelin ekan kerran vasta 22-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin ekan kerran vasta 22-vuotiaana.
Pistän puolestani "paremmaksi": seurustelin ensimmäisen kerran vasta 28-vuotiaana.
Osaan tosi monia kieliä. Minulla on enemmän vaatteita kuin asuntooni oikeasti mahtuu...😲 Olen monien ihailema. Kaksi läheistä sukulaistani ei pidä minusta.
En loukkaannu melkein millään, vaikka joku yrittäisi loukata tarkoituksella.
Laitoin samaan viestiin. Siitä voi valkata YHDEN ominaisuuden. Ei liene kauhian hankalaa ;)